Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia "ongelmia" teidän lapsilla on ollut? Tuntuu että

Vierailija
14.09.2014 |

muilla ei ole mitään ja meillä on kaikki :(( Vielä aika paljon ns panostetaankin lapsiin, ajatellaan heidän etuaan paljon ja silti aina kaikenlaista. Surullista. Kertokaa mitä teillä muilla on vai onko yhtään mitään? Jos vähän saisi oikeita mittasuhteita näihin asioihin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella ei ole kavereita. Koulussa seisoo yksin kaikki välitunnit. Lisäksi todella ujo ja ahmii ruokaa, vetäsee hetkessä välipalat, päivälliset ja iltapalat putkeen ja silti tulee kerjään lisää ruokaa, painoa nousee, koko ajan vaan mököttää, on kuin "perseeseen ammuttu karhu".

Vierailija
2/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyi 800 g painoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava aivovamma.

Vierailija
4/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologisia ja psyykkisiä ongelmia. Ja joo, tiedän tunteen "miksi vain meillä"! Kaikkeni olen antanut ongelmaisen lapseni eteen, vaan eipä mikään auttanut.

Kaverilla on ns. normaali lapsi, joka on joutunut kestämään elämässään vanhempiensa eron, jatkuvan muuttamisen jne. stressitekijät mutta pärjää hienosti koulussa, on itsenäinen ja hänellä on kavereitakin. Usein kadehdin kaveriani tämän takia.

Vierailija
5/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infektioastma. Jokaisesta nuhasta hengitystiet tukossa. Pienempänä se oli tosi rankkaa kun lääkkeet eivät auttaneet edes nimeksi.

Vierailija
6/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella kromosomivika. 

Kakkosella vaikea hahmottamisen häiriö , astma ja lukuisia allergioita.

Kuopus täysin terve tavallinen lapsi.

Mun lapset on nyt 19v, 17v ja 14v. Kivoja nuoria. Mutta jossainvaiheessa oli kyllä aika uuvuttavaa , kun oli kouluvaikeuksia, yksinäisyyttä, kiusaamista ja keskimmäisen kanssa lintsaamista ja häiriköintiä.

Vierailija
7/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd, käytöshäiriö.

Vierailija
8/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd, epilepsia, tunne-elämän häiriö. Ei varmaan tarvitse hirveästi kertoa minkälaista arki/kouluelämä on.. ranteet auki fiilis itselläni aika usein päällä.

Vierailija
9/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat mittasuhteet löytyy, kun ajattelet kuolisitko, että lapsesi saisi elää. Muulla ei ole väliä. Vanhemman rakkaus menee kaiken muun yli.

Vierailija
10/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmotushäiriö yhdellä, masennus toisella, koulukiusatuksi tuleminen kolmannella. Välillä yksinäisyyttä, välillä kapinaa. Tämmöistä normaalia elämää.

Vierailija
11/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:34"]Oikeat mittasuhteet löytyy, kun ajattelet kuolisitko, että lapsesi saisi elää. Muulla ei ole väliä. Vanhemman rakkaus menee kaiken muun yli.
[/quote]

Jep. Mutta ei tää estä toisinaan väsymästä, mua ainakaan. Oon vaan ihminen.

Vierailija
12/12 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:28"]

Syntyi 800 g painoisena.

[/quote]

Millainen terveys lapsella oli myöhemmin? Tuliko hänestä perusterve?