Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehelle joka saisi valita kenet tahansa?

Vierailija
22.09.2014 |

..ja hän valtsisi sinut? Jos oletetaan että mies ei muuten täyttäisi kaikkia kriteerejäsi, mutta ei olisi mikään ihan kammotuskaan. Ja saisit tietää että hän panisi sinua mieluummin kuin ketään kuuluisaa näyttelijää tai laulajaa tms. Lisäisikö tämä miehen haluttavuutta silmissäsi? Olisitko otettu kunniasta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Oon aina tehnyt miesvalintani täysin sen mukaan, haluanko itse miehen enkä sen mukaan, kuinka monta muuta naista on miestä halunnut.

Vierailija
2/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin aika otettu kyllä ja saattaisin lähtä miehen kans vaikka kahville, sitä seksiä vois katella sitte treffien jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:21"]

En tietenkään. Oon aina tehnyt miesvalintani täysin sen mukaan, haluanko itse miehen enkä sen mukaan, kuinka monta muuta naista on miestä halunnut.

[/quote]

Niin siis kysymys olikin että lisäisikö se omaa haluasi, että olisit The Ultimate Number One jonkun listalla? Ilmeisesti siis ei lisäisi, vastauksestasi päätellen.

ap.

Vierailija
4/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:21"]

[/quote]

Niin siis kysymys olikin että lisäisikö se omaa haluasi, että olisit The Ultimate Number One jonkun listalla? Ilmeisesti siis ei lisäisi, vastauksestasi päätellen.

ap.

[/quote]

Ei lisäisi, paitsi jos tuntisin itse suurta vetoa mieheen. Jos joku ok-tason mies ja mulle neutraali pitäisi mua jotain ykkösvaihtoehtona yli (objektiivisestikin tarkastellen seksikkäämpien ja parempien) julkkisten pitäisin sitä miestä jotenkin kajahtaneena ja epäilyttävänä, eli pikemminkin vähentäisi mun omaa mielenkiintoa.

Vierailija
5/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee ennemin ahdistunut olo moisesta kunniasta, halut painuisi miinukselle saman tien. Pankoot vaikka niitä kaikkia muita. Ajatuskin yököttää että tuollainen "alfauros" päättää haluavansa tyhjentää kassinsa minuun. Yöks.

Vierailija
6/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:28"]

Ei lisäisi, paitsi jos tuntisin itse suurta vetoa mieheen. Jos joku ok-tason mies ja mulle neutraali pitäisi mua jotain ykkösvaihtoehtona yli (objektiivisestikin tarkastellen seksikkäämpien ja parempien) julkkisten pitäisin sitä miestä jotenkin kajahtaneena ja epäilyttävänä, eli pikemminkin vähentäisi mun omaa mielenkiintoa.

[/quote]

Et siis usko että normaali mies voisi kiihottua sinusta enemmän kuin jostain Sienna Milleristä?

Vierailija
7/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:31"]

Minulle tulee ennemin ahdistunut olo moisesta kunniasta, halut painuisi miinukselle saman tien. Pankoot vaikka niitä kaikkia muita. Ajatuskin yököttää että tuollainen "alfauros" päättää haluavansa tyhjentää kassinsa minuun. Yöks.

[/quote]

No aika monetkin miehet varmaan haluaa tyhjentää kassinsa sinuun, jos et ole mikään aivan hirveä tapaus, mutta välttämättä et ole heidän listallaan se ensimmäinen toiveiden täyttymys.

Vierailija
8/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:28"]

[/quote]

Et siis usko että normaali mies voisi kiihottua sinusta enemmän kuin jostain Sienna Milleristä?

[/quote]

En todellakaan :D Olen tavisnainen. En kaunis tai seksikäs, meneehän normiseksissäkin niin, että mun kanssa varmaan muutenkin miehet miettii jotain hottis-exiään tai julkkiksia joten aloituksen tilanne omalle kohdalle aivan absurdi.

Vierailija
9/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:37"]

En todellakaan :D Olen tavisnainen. En kaunis tai seksikäs, meneehän normiseksissäkin niin, että mun kanssa varmaan muutenkin miehet miettii jotain hottis-exiään tai julkkiksia joten aloituksen tilanne omalle kohdalle aivan absurdi.

[/quote]

Moni mies kiihottuu esim. ylipainoisista tai tavallisen näköisistä naisista enemmän kuin huippumalleista. Ei varmaankaan enemmistö mutta aika monet kuitenkin. Siihen ryhmäänhän tavisnaisten kannattaisi panostaa.

Vierailija
10/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:36"]

[/quote]

No aika monetkin miehet varmaan haluaa tyhjentää kassinsa sinuun, jos et ole mikään aivan hirveä tapaus, mutta välttämättä et ole heidän listallaan se ensimmäinen toiveiden täyttymys.

[/quote]

Tyhjentäkööt siis muualle, minä haluan myös sängyssä olla enemmän kuin pelkkä tyhjennysreikä. Ja aloituksessa oli kohta "saisi valita kenet tahaansa", ensimmäisenä tulee mieleen että tuo mies pitää itseään niin "alfana" että on tehnyt ihan itse tuon määritelmän vaikka todellisuus on jotain ihan muuta.

Vierailija
11/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:43"]

Moni mies kiihottuu esim. ylipainoisista tai tavallisen näköisistä naisista enemmän kuin huippumalleista. Ei varmaankaan enemmistö mutta aika monet kuitenkin. Siihen ryhmäänhän tavisnaisten kannattaisi panostaa.

[/quote]

Panostaa miten?

Vierailija
12/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä ole nyt ymmärtänyt kysymyksen vähän väärin ja alkanut turhaan kiihkoilla tyhjennysreikänä olemisesta. Kysymyshän juurikin kuului, että mies jolla on muutenkin vientiä, pitää sinua kaikkein haluttavimpana naisena - yli julkkisten ja kenen vain. Ja että lisäisikö tämä omaa kiinnostustasi. Ei tietenkään tarvitse lisätä, mutta on aika kaukaa haettua alkaa puhua kasseja tyhjentelevistä, itsestään liikoja luulevista alfauroista tässä yhteydessä. Kun kukaan ei ole sanonut, että mies lähestyisi sinua sanoin "voisin saada kenet vaan, mutta haluan sinut, lähdetäänkö meille?". 

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:36"]

[/quote]

[/quote]

Tyhjentäkööt siis muualle, minä haluan myös sängyssä olla enemmän kuin pelkkä tyhjennysreikä. Ja aloituksessa oli kohta "saisi valita kenet tahaansa", ensimmäisenä tulee mieleen että tuo mies pitää itseään niin "alfana" että on tehnyt ihan itse tuon määritelmän vaikka todellisuus on jotain ihan muuta.

[/quote]

Vierailija
13/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:44"]

[/quote]

Kyseessä ei siis olisi alfa, vaan mies jolle et muuten antaisi ehkä kovin helposti. Ja tuo että hän saisi valita, on nyt vaan tämän skenaarion lähtökohta. Miten tilanne olisi syntynyt, sen voit keksiä itse. Ehkä ufot on ottaneet häneen yhteyttä ja sanoneet: "Valitse joku nainen, me tuomme hänet sinulle". Tai ehkä hänet on laitettu satavarmaan valheenpaljastustestiin ja kysytty asiaa.

Vierailija
14/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:17"]

..ja hän valtsisi sinut? Jos oletetaan että mies ei muuten täyttäisi kaikkia kriteerejäsi, mutta ei olisi mikään ihan kammotuskaan. Ja saisit tietää että hän panisi sinua mieluummin kuin ketään kuuluisaa näyttelijää tai laulajaa tms. Lisäisikö tämä miehen haluttavuutta silmissäsi? Olisitko otettu kunniasta?

[/quote]

Jos se mies saisi valita määritelmällisesti kenet tahansa, niin sittenhän se saisi valita myös minut, muutenhan tuo "saisi valita kenet tahansa" ei pitäisi paikkaansa. Kysymyksesi siis sisältää jo vastauksen, eli ihan turha pohtia.

Vierailija
15/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:43"]

[/quote]

Panostaa miten?

[/quote]

Etsimällä seksikumppania niistä jotka on kalu kovana aina kun näkevät sinut. Luulisi olevan hauskempaa kuin sellaisten kanssa jotka haaveilee salaa jostain muista.

Vierailija
16/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu ei ole antamista vaan jakamista.

En anna kenellekään.

Vierailija
17/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:54"]

Jos se mies saisi valita määritelmällisesti kenet tahansa, niin sittenhän se saisi valita myös minut, muutenhan tuo "saisi valita kenet tahansa" ei pitäisi paikkaansa. Kysymyksesi siis sisältää jo vastauksen, eli ihan turha pohtia.

[/quote]

Niin hän siis saisi valita sinut "catwalkille" esittäytymään ja saamaan tiedon että olet ykkössijalla, mutta jatko olisi itsestäsi kiinni.

Vierailija
18/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:57"]Rakastelu ei ole antamista vaan jakamista.

En anna kenellekään.
[/quote]

Siksi miehes käykin vieraissa.

Vierailija
19/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:57"]

Rakastelu ei ole antamista vaan jakamista.

En anna kenellekään.

[/quote]

Tässä ei ollut kyse syvällisestä romanssista eikä ikuisesta rakkaussuhteesta, vaan enemmänkin yhden yön jutusta, joka voisi myöhemmin johtaa tai olla johtamatta suhteeseen. Toki jos et ikinä harrasta kertapanoja, niin vastauksesi sitten varmaan tähänkin on ei.

Vierailija
20/35 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:54"]

[/quote]

Niin hän siis saisi valita sinut "catwalkille" esittäytymään ja saamaan tiedon että olet ykkössijalla, mutta jatko olisi itsestäsi kiinni.

[/quote]

Ahaa ymmärsin kysymyksenasettelun väärin. No sitten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan