Antaisitko miehelle joka saisi valita kenet tahansa?
..ja hän valtsisi sinut? Jos oletetaan että mies ei muuten täyttäisi kaikkia kriteerejäsi, mutta ei olisi mikään ihan kammotuskaan. Ja saisit tietää että hän panisi sinua mieluummin kuin ketään kuuluisaa näyttelijää tai laulajaa tms. Lisäisikö tämä miehen haluttavuutta silmissäsi? Olisitko otettu kunniasta?
Kommentit (35)
Jos mies väittäisi, että olen seksikäämpi, kuin kaikki maailman naiset yhteensä ja hän haluaa vain minun kanssa sänkyyn, pitäisin sitä huonona iskurepliikkinä. Jos olisin kännissä, saattaisin antaa, mutta selvinpäin en jaksaisi kuunnella noin maireaa iskutaktiikkaa. Kyse ei ole siitä, etten kokisi itseäni seksikkääksi, mutta jos ihan pinnallisesti ajatellaan, että ne kaikki maailman seksikkäimmät naiset ja minä seistäisiin rivissä, niin kyllä miestä vähän outona pitäisin, että hän osoittaisi minua ja sanoisi, "tuo".
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:52"]
Kyseessä ei siis olisi alfa, vaan mies jolle et muuten antaisi ehkä kovin helposti. Ja tuo että hän saisi valita, on nyt vaan tämän skenaarion lähtökohta. Miten tilanne olisi syntynyt, sen voit keksiä itse. Ehkä ufot on ottaneet häneen yhteyttä ja sanoneet: "Valitse joku nainen, me tuomme hänet sinulle". Tai ehkä hänet on laitettu satavarmaan valheenpaljastustestiin ja kysytty asiaa.
[/quote]
Tuo tekisi miehestä kyllä aika alfan, että ufot olisi valinneet juuri hänet päähenkilöksi tämmöiseen. Siinä jo moni tyttö raottaisi lovea pelkästään tuon takia.
En jaksa lainata...
Aloituksessa oli puhe panemisesta, jonka määrittelen aika eri tavalla kuin rakastelun. Paneminen on omien tarpeiden tyydyttämistä, eli miehen tapauksessa kassien tyhjentämistä. Ja tuo etä ufot sieppaisivat minut jollekin miehelle pantavaksi? Joo ei, ei todellakaan kiihota.
Minut on kyllä saatu pitkäänkin suhteeseen sillä että mies on sanonut minussa olevan sitä jotain mistä hän haluaa päästä paremmin selville. Lyhyempiin tai yhden illan suhteisiin jos on sanottu minussa olevan sitä jotain minkä takia mies ei saa minusta silmiään irti. Hän ei vertaa minua muihin, vaan on unohtanut ne muut. Hän haluaa tuottaa minulle nautintoa siellä sängyssä saadakseen vielä paremmin "sen jonkin" esiin minusta, ei vain panna. Tai ainakin näyttelee tarpeeksi hyvin =)
Vastasin siis suoraan aloituksen ehdoilla, tehkää toisenlaisia aloituksia siitä lohkeaako jos mies laittaa ufot sieppaamaan sinut panokseen tai mitä skenaarioita keksittekään. Tai vaikka antaisitko kylän halutuimmalle miehelle joka sisältää sen kuka määrittelee että tämä voisi valita kenet vain. Tai vaikka listatkaa viimeisen kymmenen vuoden seksikkäimmiksi valitut miehet.
Minulle tulee tietyistä sanoista tietyt mielikuvat, tehkää tarkempia aloituksia jos ette halua tietynlaisia vastauksia. Ja kyllä, mielikuvani pohjautuu ihan tositapahtumaan mikä on lähes yks yhteen aloituksen kanssa. Sinäänsä ihan tavallinen mutta aivan liian täynnä itseään ja liian sovinistista asennetta. Yöks.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:17"]..ja hän valtsisi sinut? Jos oletetaan että mies ei muuten täyttäisi kaikkia kriteerejäsi, mutta ei olisi mikään ihan kammotuskaan. Ja saisit tietää että hän panisi sinua mieluummin kuin ketään kuuluisaa näyttelijää tai laulajaa tms. Lisäisikö tämä miehen haluttavuutta silmissäsi? Olisitko otettu kunniasta?
[/quote]Olisin otettu ja kahvilla kävisin, imartelevaahan ja otettua se olisi. Mutta en pettäisi miestäni, uskon oikeaan ja väärään, omatuntoni ei kestäisi pettämistä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:15"]
Ja tuo etä ufot sieppaisivat minut jollekin miehelle pantavaksi? Joo ei, ei todellakaan kiihota.
[/quote]
Ei pantavaksi vaan saamaan tiedon, että tässä ois tämmöinen Jorma, hän sanoi että-- ..ja tuolla on sitten tuo painottoman tilan rentotutumishuone tykötarpeineen, jos kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:43"]
Moni mies kiihottuu esim. ylipainoisista tai tavallisen näköisistä naisista enemmän kuin huippumalleista. Ei varmaankaan enemmistö mutta aika monet kuitenkin. Siihen ryhmäänhän tavisnaisten kannattaisi panostaa.
[/quote]
Panostaa miten?
[/quote]
Etsimällä seksikumppania niistä jotka on kalu kovana aina kun näkevät sinut. Luulisi olevan hauskempaa kuin sellaisten kanssa jotka haaveilee salaa jostain muista.
[/quote]
Niinhän tässä on tehty, mutta naisena sen tietää, että miehillä on aina kalu kovana kun tiedossa on seksiä, oli nainen kuinka epäseksikäs tahansa :D Ihan naurettavaa väittää, että pitäisin itseäni seksikkäänä niille miehille kenen kanssa harrastin seksiä sen perusteella, että niillä seisoi aina aikoja ennen jo seksiä mun ja mun seurassa, kun kyse voi olla puhtaasti siitä, että ne miehet ei yksinkertaisesti saaneet ketään muuta kuin mut siinä kohtaa. Miehille paljon helpompaa mitata oma arvonsa näissä jutuissa, naisille ei.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:27"]
Niinhän tässä on tehty, mutta naisena sen tietää, että miehillä on aina kalu kovana kun tiedossa on seksiä, oli nainen kuinka epäseksikäs tahansa :D Ihan naurettavaa väittää, että pitäisin itseäni seksikkäänä niille miehille kenen kanssa harrastin seksiä sen perusteella, että niillä seisoi aina aikoja ennen jo seksiä mun ja mun seurassa, kun kyse voi olla puhtaasti siitä, että ne miehet ei yksinkertaisesti saaneet ketään muuta kuin mut siinä kohtaa. Miehille paljon helpompaa mitata oma arvonsa näissä jutuissa, naisille ei.
[/quote]
Sen takia kannattaakin etsiä niitä miehiä joilla se kalu seisoo todella kovana eikä vaan normikovana.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:15"]
Ja tuo etä ufot sieppaisivat minut jollekin miehelle pantavaksi? Joo ei, ei todellakaan kiihota.
[/quote]
Ei pantavaksi vaan saamaan tiedon, että tässä ois tämmöinen Jorma, hän sanoi että-- ..ja tuolla on sitten tuo painottoman tilan rentotutumishuone tykötarpeineen, jos kiinnostaa.
[/quote]
Jaahas, sitä on taas luettu Vonnegutia.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:21"]
En tietenkään. Oon aina tehnyt miesvalintani täysin sen mukaan, haluanko itse miehen enkä sen mukaan, kuinka monta muuta naista on miestä halunnut.
[/quote]
Niin siis kysymys olikin että lisäisikö se omaa haluasi, että olisit The Ultimate Number One jonkun listalla? Ilmeisesti siis ei lisäisi, vastauksestasi päätellen.
ap.
[/quote]
Minua kiinnostaisi mistä syystä olisin se ykkönen. Ihan uteliaisuudesta voisin tehdä tuttavuutta. Mitään haluja se ei automaattisesti herätä. Minä haluan tutkia ja tarkkailla miestä vähän enemmän ajan kanssa ja siihen ei välttämättä tällaisten suosittujen kärsivällisyys riitä. Eli minun kanssani ei pääsisi puusta pitkään.
On vastenmielistä miten tuokin fraasi "nainen antaa miehelle" on vakiintunut kielen kautta totuudeksi, mitä sen ei tarvitsisi olla. Naisella on ikään kuin kuvitteellisesti valtaa kun hän päättää "antaako vai ei" miehelle. Miehellä on sitten se todellinen valta. Tap tap naista päähän, saathan sinä kultaseni sentään päättää annatko pilluasi vai et. Me isot, aikuiset miehet päätämme sitten niistä isoista asioista.
Toivottavasti nuoret naiset oppisivat näkemään näitä annettuja ajatusmalleja ja purkamaan niitä.
Mitä tulee siihen kertapanoon, senkin voi nähdä yhteisen hetken jakamisena - jos katsoo sitä toista osapuolta arvostuksella. Sepä se, arvostus murenee heti kun "antaa" miehelle, joka ei kunnioita naista. Mies, joka naisia arvostaa, ei edes pyydä "antamaan" vaan jakamaan sen hetken.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:36"]
Sen takia kannattaakin etsiä niitä miehiä joilla se kalu seisoo todella kovana eikä vaan normikovana.
[/quote]
Edelleen sama homma. On sellanen nerokas quote kun 'everybody loves you when they are about to cum' ja tähän liittyy kaikenmaailman lässytykset siitä, että kato ei tää oo koskaan oo näin kova (oikeasti kuultu) ihan sen takia, ettei nainen ota ja lähde kesken kaiken pois ja helppo pillunsaanti menetettäis.
Mä en oikein nyt ymmärrä miksi täällä kaikkien tulisi uskoa, että voisi olla jollekin se kaikkein seksikkäin ja haluttavin kun osa naisista (minä mukaanlukien) ei koskaan tule sitä olemaan yhdellekään miehelle oli se mies itsessään kuinka tavis tahansa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:39"]
Minua kiinnostaisi mistä syystä olisin se ykkönen. Ihan uteliaisuudesta voisin tehdä tuttavuutta. Mitään haluja se ei automaattisesti herätä.[/quote]
Syy olisi ihan vaan seksuaalisessa kiihottavuudessa ainakin aluksi. Myöhemmin sitten saattaisi olla mahdollisuus muuhunkin.
No olishan se nyt kiihottavampaa kuin tulla valituksi perusteella "joiduin tyytymään suhun kun en muitakaan saanut". En ole varma ymmärsinkö edes kysymystä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:57"]Rakastelu ei ole antamista vaan jakamista.
En anna kenellekään.
[/quote]
Mutta jaat kaikille?