Loppuuko muillakin seksi siihen kun mies tulee?
Musta olisi ihanaa jos mies jatkaisi sen jälkeen mun tyydyttämistä ja vaikka nuolisi tai ihan mitä vaan. Koska mulle ei riitä ne lyhyet panot. Mies kyllä suutelee sen jälkeen ja paijaa vähän, joskus kysyy sainko ja jos sanon että en niin ei siltikään yritä tehdä mitään asian hyväksi sen jälkeen. Joskus minäkin tulen, mutta siltikään en pistäisi pahaksi vielä heti uudelleen. Olen sanonut asiasta ja muistaakseni vain kerran on näin tapahtunut että jatkoi mun tyydyttämistä käsillä. Tuntuu tyhmältä sanoa asiasta uudelleen jos miestä ei kiinnosta mun halut.
Mä en siltikään pihtaa ikinä, olen aina valmis ja muutenkin laittaudun nätiksi yms. Jotenkin epäreilua että mä näen vaivaa ja mies ei niinkään. Tai hänellä on aina sama kaava, hieman esileikkiä ja sitten sisään huoh.
Kommentit (26)
Mies tulee aika nopeasti, jos minä en ehdi mukaan niin jatkaa nuolemalla. Ennen halusi aina saada minut laukeamaan ennen yhdyntää, mutta pyysin sen tavan lopettamista koska mun fiilikset aina lässähtivät siihen enkä nauttinut sitten niin paljon yhdynnästä.
Heh, mä taas tykkäisin siitä että saisin nimenomaan tyydyttää miestä muilla tavoilla kuin aina se sama yhdyntä. Ja toki että tulisin itse myös tyydytetyksi. Mun mies on varmaan maailman ainoa mies joka ei osaa arvostaa hyvää ja taidokasta suihinottoa, mielummin tulee sisään. Kuulemma silloin sellainen olo että näin sen kuuluu ollakin, että oikea paikka miehen elimelle. Joten voitte kuvitella ettei myöskään peppuseksistä puhettakaan.
-Ap
Mä laukean monesti yhdynnän aikana, mutta jos en laukea niin jää yleensä sellainen olo että haluaisin vielä saada orgasmin. Mies on niin totaalisen väsyksissä laukeamisensa jälkeen että jaksaa korkeintaan "tärisyttää" sormella g-pistettä siinä vaiheessa kun orgasmi on tuloillaan ja orgasmin ajan. Välillä ei jaksa sitäkään jos on jo myöhä ja väsyttää jo valmiiksi. Teen siis yhdynnän jälkeen itse orgasmin klitorista sormettamalla (kuten myös siis yhdynnässä, kun en laukea muuten). Tuntuu vaan paljon paremmalta kun mies "tärisyttää" samalla.
Mies hyväilee mua kyllä ennen yhdyntää aika paljon, ja juuri ennen yhdyntää mä tyydytän itseni ihan lähelle laukeamista, jotta tulisin sitten yhdynnässä. Samoin hyväilen miestä ennen yhdyntää. On vielä niin tuore suhde, että mies ei oo oppinut tekemään mulle orgasmia, enkä tiedä laukeaisinko edes toisen kosketuksesta, koska mulla on jännittämistä aiheuttavia traumoja seksiin liittyen.
Kaiva dildo laatikosta niin eiköhän ukko tajua?!?!
Välillä joo mutta kyllä mä olen siinä vaiheessa jo tullutkin kerran tai kaksi. Se osaa kyllä aika hyvin jo nykyään lukea että haluanko vielä tulla sen jälkeen kun on itse tullut.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:59"]
Joo siis ennen se meni niin että mies tyydytti mut ensin, mutta aloin huomaamaan siinä sellaista kiirettä ja pakonomaista tarvetta saada mut tulemaan, joten se ei enää iske. Sen takia huomaan että olen enemmän kiihottunut yhdynnän jälkeen jossa olen kiihottunut luonnollisesti ja sen jälkeen haluaisin jatkaa vielä.
Joku mainitsi väsymyksestä, onko se todellakin niin että orgasmi on miehelle järisyttävän väsyttävä kokemus kun monethan alkaa hetkessä kuorsaamaan sen jälkeen?
Ap
[/quote]
Kyllä mulle ainakin tulee orgasmin jälkeen niin raukea olo, että nukahtaminen on helppoa. Varsinkin jos sekstaillaan myöhään illalla. Näin se vaan taitaa miehillä mennä. Siksi olen pyrkinyt antamaan suulla/käsin vaimolle ensin.
Mua häirtisee se, että vaimo ei juuri koskaan tyydytä mua. Oman orgasminsa jälkeen vaimo antaa kyllä panna, mutta itse se orgasmi pitää hankkia. Tuleeko naisillekin orgasmista tuollainen raukea olo vai missä vika? Nykyään on seksiä sen verran harvaan, ettei vuorokerroin orgasmikaan ole vaihtoehto.