Naiset joilla iso värkki kehtaatteko antaa yhden yön säädöille?
Itse en kehtaa, kerran yksi sormetti ja ihmetteli löytöänsä, noh kohtuhan se oli joka oli laskeutunut, kyllä nolotti. Itse aktikin oli kiusallista kun miehellä ei ollut mitään tuntoa vaikka melko iso meisseli olikin. Kiristys leikkaukseenkö tässä pitäisi lähteä? :(
Kommentit (26)
Häh, mitä väliä mitä joku ihminen ajattelee, jos näet sen vaan kerran? Valitse isomunaisia miehiä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:24"]Häh, mitä väliä mitä joku ihminen ajattelee, jos näet sen vaan kerran? Valitse isomunaisia miehiä.
[/quote]
Jaha ja miten sen saa selville? Isosta jalasta, vaiko nenästä?
ap
Treenaa alakerran lihaksistoa. Ohjeet googlesta.
Anteeksi viattomuuteni, mutta mitä muuta nainen sitten tekisi sillä 'säädöllä' ja päinvastoin?
-Mies 29v-
Siksi nää ämpäripillut onkin niin kiukkuisia.
Kukaan mies ei tule toista kertaa panemaan, ja siksi niitä sanotaan yhden yön hoidoiksi ; )
Minä olen löysä ja ei, en kehtaa harrastaa seksiä. Sen sijaan tyydyttelen itseäni päivittäin, mutta ei se mitään korvaa :(
Kaikenlisäksi en saa orkkuakaan normaali panossa, vain klitoris suristimella onnistuu. :( nautin silti muuten seksistä mutta tämä vaiva ahdistaa. Ja keishakuulilla olen harjoitellut mut eipä tunnu auttavan. Toisaalta tuskin se leikkauskaan paljoa auttaisi, siinähän vain kiristetään "oviaukkoa" sisällä kuitenkin on pienen yksiön verran tyhjää. :(
Kaikista nolointa on juuri miesten ilmeet ja reaktiot kun huomaavat mihin ämpäriin itsensä ovat tuupanneet.
ap
Tunnetteko itse mitään yhdynnässä?
T. Utelias
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:42"]Tunnetteko itse mitään yhdynnässä?
T. Utelias
[/quote]
Tunnen, tosin en niin paljon kuin haluisin, varsinkin kortsun kanssa on vaikea tuntea yhtään mitään mutta ilman sitäkään en uskalla antaa.
ap
ap, en usko alkuunkaan, että kaikki miehet olisivat pettyneitä tavaraasi. Isomunainen mies voi olla helpottunutkin kun kerrankin voi panna täysillä. Eihän sellaista isoa vehjettä saa edes kovin tiukkaan sisälle, ei ainakaan niin, että kivalta tuntuisi kummastakaan.
Mäkin suosin tota miehen varustuksen testaamista etukäteen. Siinä esileikeissä kokeilet vähän pöksyistä minkä kokonen on. Jos ei ole iso, niin keksit jonkun tekosyyn, että on vähän paha olo. Sopiiko, että mennäänkin vain nukkumaan.
Mistä sitä nainen tietää onko löysät paikat vaiko ei???? Siis ihan oikeesti...en minä ainakaan tiedä?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:48"]
Mistä sitä nainen tietää onko löysät paikat vaiko ei???? Siis ihan oikeesti...en minä ainakaan tiedä?
[/quote]
Meneekö sisääsi koko käsi rannetta myöden (kiihottuneena ja märkänä tietysti)? Jos ei, niin sitten ei voida mistää tosi löyästä puhua.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:48"]Mistä sitä nainen tietää onko löysät paikat vaiko ei???? Siis ihan oikeesti...en minä ainakaan tiedä?
[/quote]
Niin ap, montako sormea menee? Nyrkki? Termos?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:50"]
[/quote]
Meneekö sisääsi koko käsi rannetta myöden (kiihottuneena ja märkänä tietysti)? Jos ei, niin sitten ei voida mistää tosi löyästä puhua.
[/quote]
No en kyllä suostuisi kokeilemaan, että tuskin siis menee. Kuulostaa ainakin kamalalta. Kolmea sormea on mies joskus survonut ja sekin tuntuu survomiselta.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:50"]
[/quote]
[/quote]
No en kyllä suostuisi kokeilemaan, että tuskin siis menee. Kuulostaa ainakin kamalalta. Kolmea sormea on mies joskus survonut ja sekin tuntuu survomiselta.
[/quote]
Tiukoillekin menee kolme sormea, kokeiltu on. Jos se tuntuu vähänkään survomiselta niin et ole löysä. Ehkä nainen tunnistaa löysän parhaiten siitä että normaali penis ei tunnu miltään, tai läheskään tarpeeksi.
t. kokenut mies
Kehtaan. Jotkut miehet tosin surkuttelevat munansa pienuutta vaikka se olisi normaali.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:48"]Mistä sitä nainen tietää onko löysät paikat vaiko ei???? Siis ihan oikeesti...en minä ainakaan tiedä?
[/quote]
Niin ap, montako sormea menee? Nyrkki? Termos?
[/quote]
Kyllä sinne käsi menee helposti kun käyttää liukkarii :(
ap
Onneks on kivan kiree :)