Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana mies osoittautui työttömäksi, mitä teen?

Vierailija
28.08.2014 |

Olen tapaillut erästä todella ihanaa miestä parin viikon ajan. Viime treffeillä lauantaina hän kuitenkin kertoi olevansa tällä hetkellä työtön, yrittänyt kuulemma hakea töitä muttei ole saanut mitään. Hän on siis kaikin puolin muuten aivan ihastuttava persoona, mutta hänen työttömyytensä vaivaa minua todella paljon. Olen sitä mieltä, että jos rupean miestä tapailemaan miehellä on oltava perusasiat ehdottomasti kunnossa, tarkoittaen esim työpaikkaa, mutta hän on muuten niin ihastuttava, että pelkkä hymynsä ja katseensa saa sydämeni hyppimään kurkkuun. Mitä minä oikein teen hänen suhteen?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat sille töitä.

Vierailija
2/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hän on koulutukseltaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Hirveä luuseri! Et kai tommosen kanssa voi olla yhdessä?????

P. S. Mieheni oli työtön tavatessamme, ja mä elätin häntä 2-3 v (sai vuoden kuluttua osaaikatöitä). Nyt tienaa paljon enmmän kuin minä....

Vierailija
4/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkun jätät hänet otettavaksi jollekin paremmalle naiselle, laajemmin ajattelevalle. Miehen etu lopultakin. Et sinä siis ihmistä hänestä etsi, kun takerrut tuohon seikkaan noin paljon. Ehkä löydät jonkun hyvässä työssä olevan, mutta eihän se sulle onnea välttämättä takaa. Tai sitten takaa, et voi tietää ennalta.

Vierailija
5/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap hakee miestä, jonka lompakolla voi loisia.

Mikä olikaan ap:n oma taloudellinen ja työtilanne?

Vierailija
6/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan on kohta joka toinen työttömänä, miten ap meinaat pariutua jos olet itse työtön tai mies on työtön? Taidat jäädä vanhaksi piiaksi. Mitä itse teet työksesi, helposti varmaan elätät miestä sen aikaa kunnen löytää työtä ja saa varmaan hyvää työttömyyskorvausta. Minun miehenikin on teknikan tohtori ja on ollut nyt työtön kohta vuoden.

Vierailija
7/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on ainut ihminen suomessa joka on työtön? Eikö työttömän kanssa voi seurustella sillä tuskin nyt olet heti yhteen muuttamassa tai menossa naimisiin?

Mikä on koulutus? Onko kuitenkin joskus ollut töissä? Työtön ollut pari kk vai pari vuotta?

Vierailija
8/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex nokialaisista osa on ollut työttömänä jo parikin vuotta helposti eivätkä saa mitään työtä Suomesta. Ei se ihmisestä huonoa tee ja ovat tienanneet ennen triplasti mitä sinä ap.

Vierailija
9/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:06"]

[/quote]

Ei välttämättä hae miestä jonka lompakolla loisia. Itse olen seurustellut työttömän kanssa, mutta ei enää ikinä kiitos. Ikinä ei voitu mitään tehdä yhdessä, tyyliin käydä syömässä/leffassa/kahvilla/missään, mikä olisi vaatinut rahaa jollen maksanut meitä molempia. Pidemmän päälle kävi rasittavaksi maksaa toisenkin menot, jos halusi jotain erikoisempaa tehdä!

Vierailija
10/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet aika lapsellinen. Oletko ollenkaan tietoinen siitä, että elämme aikoja, joissa työttömiä tulee koko ajan lisää? Jos löydät jonkun jolla on työpaikka nyt, ei hänellä ole sitä välttämättä enää ensi vuonnakaan. NIinkuin ei välttämättä sullakaan. IHmisen arvo ei ole työpaikassa. Rakkauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Herää myös kysymys, kenen ajatuksia sun päässäsi on? Omiasi vai kenties vanhemmiltasi perittyjä ajalta jolloin työttömyys usein tarkoitti sitä että on työtävieroksuva? Ajat ovat muuttuneet huomasti ja muutenkin kannattaa ajatella itse. Järyttävää, että työpaikan menetys alentaa ihmisen arvoa noin kuin se sulla tekee :(

Vierailija
11/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Rakennusinsinööri.

6: Olen vakituisessa työsuhteessa oleva tuotantotalouden DI, ja ansaitsen reilusti yli neljä tonnia kuussa. En todellakaan halua loisia mieheni rahoilla, sillä tienaan niin hyvin itsekin.

7: En minä sentään ketään rupea elättämään, kyllä miehen on ehdottomasti kyettävä elättämään itsensä. Mitään loisia en nimittäin viitsi katsella.

Vierailija
12/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:13"]

[/quote]

Ei välttämättä hae miestä jonka lompakolla loisia. Itse olen seurustellut työttömän kanssa, mutta ei enää ikinä kiitos. Ikinä ei voitu mitään tehdä yhdessä, tyyliin käydä syömässä/leffassa/kahvilla/missään, mikä olisi vaatinut rahaa jollen maksanut meitä molempia. Pidemmän päälle kävi rasittavaksi maksaa toisenkin menot, jos halusi jotain erikoisempaa tehdä!

[/quote]

Vastaat siis ap:n puolesta? :)

Ja palstallahan käydään jatkuvasti keskustelua siitä, kuinka miehen tulisi aina hemmotella naista, ostaa kukkia ja lahjoja, tarjota ravintolaillallisia? Tämä ei toimi toisinpäin?

Naisten tasa-arvoa?

Vierailija
13/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen, ap! Loppujen lopuksi sinä itsekin olet vain irtisanomisajan päässä työttömyydestä. Samalla tavalla kuin työtön on ihminen, jolla vielä ei ole työtä, on työssäkäyjä ihminen, joka ei vielä ole joutunut työttömäksi. Raja on hiuksenhieno!

Vierailija
14/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:15"]

6: Olen vakituisessa työsuhteessa oleva tuotantotalouden DI, ja ansaitsen reilusti yli neljä tonnia kuussa. En todellakaan halua loisia mieheni rahoilla, sillä tienaan niin hyvin itsekin.

7: En minä sentään ketään rupea elättämään, kyllä miehen on ehdottomasti kyettävä elättämään itsensä. Mitään loisia en nimittäin viitsi katsella.

[/quote]

Plussaa tutkinnosta, jos se on Otaniemestä. Mutta ymmärrä nyt hyvä ihminen, että ei tarvita kuin YT-kierros ja irtisanominen, niin sinäkin olet työtön. Etkä ehkä työllisty niin liukkaasti, kuin nyt kuvittelet.

Vierailija
15/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mies on tullut kuitenkin toimeen ennen sinun tapaamistasi. Luulet olevasi kovinkin tavoiteltava ja kaikinpuolin ihannenainen?

Tekstisi kertoo kaiken oleellisen, et ansaitse minkäänlaista miestä, sen verran itsekäs ja kylmä lehmä olet.

Et varmaan epäröisi hetkeäkään, jos mies olisi parempituloinen?

Rahan ahneita lehmiä suomessa riittää jonoksi asti, olet vain yksi niistä säälittävistä kantturoista.

Vierailija
16/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuitenkin saa varmasti vähintään työmarkkinatukea, ehkä ansiosidonnaista, joka on korkeampi kuin työmarkkinatuki. Jos itse tienaat hyvin, ei taloutesi romahda, vaikka joskus maksaisitkin miehen leffalipun. Jätä kuitenkin mies vaikka minulle. Ei haittaa vaikka on työtön niin ei ainakaan itse tarvitse hävetä omaa köyhyyttäni kun olen opiskeija.

Vierailija
17/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:13"]

[/quote]

[/quote]

Naiset ovat kyllä tyytyväisiä kun paremmin tienaava0 mies kustantaa heidän elämäänsä, mutta toisinpäin homma ei tunnu yleensä toimivan.

Vierailija
18/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihan hyvä yritys, mutta jo tämä paljastaa, että Porvoosta kajahtaa.

Vierailija
19/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:25"]

[/quote]

Mies on tullut kuitenkin toimeen ennen sinun tapaamistasi. Luulet olevasi kovinkin tavoiteltava ja kaikinpuolin ihannenainen?

Tekstisi kertoo kaiken oleellisen, et ansaitse minkäänlaista miestä, sen verran itsekäs ja kylmä lehmä olet.

Et varmaan epäröisi hetkeäkään, jos mies olisi parempituloinen?

Rahan ahneita lehmiä suomessa riittää jonoksi asti, olet vain yksi niistä säälittävistä kantturoista.

[/quote]

Et sitten lukenut viestiäni ihan kunnolla? Minähän sanoin, ettei minun tarvitse enkä edes halua elää miehen rahoilla, sillä itselläni on rahaa aivan riittävästi. Miehen tulot eivät merkitse minulle mitään, kunhan hän vain kykenee elättämään itsensä tekemällä työtä.

Vierailija
20/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele nyt ainakin vähän aikaa millainen asenne miehellä on. Kyllä ajan kanssa varmasti jotain töitä löytyy jos niitä haluaa tehdä.