Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää kaivako nenää autossa...

Vierailija
21.09.2014 |

Se oikeasti näkyy muihin autoihin. Oksettavaa ruuhkassakin, katsot mihin vaan niin jengi kaivaa nenää antaumuksella. Miehet ja naiset.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan nenää vittu!

Vierailija
22/25 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:19"]

Tiesitkö että kotirauha ulottuu myös auton sisälle. Käytkö ap tuijottamassa muiden ihmisten ikkunoista sisälle? Saako kotonaan kaivaa nenää?

[/quote]

Komppaan tätä! En vilkuile parkissakaan olevien autojen sisälle ohi kävellessäni. Miksi tarkkailisin ratissa istuessani mitä kukakin puuhaa omassa kotterossaan? 
[/quote]

Kun päivittäin istuu ruuhkaisessa liikenteessä liikennevaloissa, ehtii tuijotella vaikka mitä.
Ylläolevasta kommentista muuten paistaa hyvin suomalaisten suurin perisynti. Ei saa katsoa muita ihmisiä, ei edes vilaukselta ettei vaan tule katsokontaktia.
Aina aina katsotaan siihen suuntaan ettei kukaan vahingossakaan pääse katsomaan takaisin. Tervehtimisestä nyt puhumattakaan, hui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity ap sinä siihen liikenteeseen, jooko? On turvallisempaa meillä kaikilla...

Vierailija
24/25 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:13"]Keskity ap sinä siihen liikenteeseen, jooko? On turvallisempaa meillä kaikilla...
[/quote]

Eli kun olet liikennevaloissa odottamassa valon vaihtumista niin mihin itse katsot?
Jonossa on edessä autoja ja kyllä huomaa kun edellä olevat lähtevät liikkeelle. Mihin täytyy katsoa kun odottaa autossa? Jotta tulee koko ajan seuratuksi liikennettä niin ettei tapa ketään?

Vierailija
25/25 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:13"]Keskity ap sinä siihen liikenteeseen, jooko? On turvallisempaa meillä kaikilla... [/quote] Eli kun olet liikennevaloissa odottamassa valon vaihtumista niin mihin itse katsot? Jonossa on edessä autoja ja kyllä huomaa kun edellä olevat lähtevät liikkeelle. Mihin täytyy katsoa kun odottaa autossa? Jotta tulee koko ajan seuratuksi liikennettä niin ettei tapa ketään?

[/quote]

Itse ennakoin liikenteessä; käytännössä tarkoittaa että teen moottorijarrutuksen liikennevaloihin saapuessa, jalka pois kaasulta ja seuraan liikennettä. Jos pysähdyn, katselen jalaankulkijat! Tuolla tien laidassa kulkevaa tokaluokkalaista joka saattaa horjahtaa ajoradalle, busseja (niistä saattaa poistua joku lapsi kun olen kohdalla ja juosta ajordalle kun olen ohittamassa pysäkille jäänyttä autoa, joten on tärkeää seurata linja-autot).

Sitten katson risteyksen muutkin jalankulkijat, onko jossain vanhusta tai jotakuta joka kulkee vaikka jalkakipsattuna.

Tutussakin valo-ohjatussa risteyksessä kurkkaan liikennemerkit. Ja varaudun siihen että kännikuski tai seniillimummo TAI ei liikennettä seuraavat saattaa ajatuksissaan töpeksiä. Sinä lukeudut niihin ihmisiin joista olen lapsiani pelotellut: jotkut kiinnittää auton ratissa vääriin asioihin huomionsa ja sitten ajaa monta sekunttia ilman että edes tajuaa aiheuttamaansa vaaraa, siinä on ihmisien henki vaarassa kun liikenteen sijasta ihmetellään jotain muuta, kuten katsotaan vaan omaa liikennevaloa ja tuijotetaan näkeekö se naapurin Matti minut kun tässä nyt kovasti yritän heilutella sille ja tyyppi vaan kaivaa nenäänsä (samalla se seuraa liikennettä) mutta kun sinulle tulee vihreä valo, painat kaasua ja tapat sen tokaluokkalaisen eteesi kaatuvan pyöräilevän lapsen -etkä sinä mitään nähnyt etkä ehtinyt tehdä- Niin se menee..

17