Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa liittyen juhliin ja koronaan

Vierailija
24.08.2021 |

Miehen läheinen meni sunnuntaina naimisiin. Kyseessä oli isot hääjuhlat enkä olisi halunnut vaikean koronatilanteen vuoksi osallistua. Itseäni huolestutti koronaan sairastuminen. Olen vasta vähän aikaa sitten saanut ensimmäisen rokotteen. Ehdotin aiemmin miehelle, että hän voi mennä mutta jos asuisimme jonkin aikaa erilleen juhlien jälkeen. Mies oli tosi pettynyt ja suuttunut, jos en osallistuisi hänelle tärkeään tapahtumaan. Olisi kuulemma ollut noloa olla siellä yksin, kun kaikkien muiden kumppanit olisivat mukana. Lopulta sovimme, että osallistutaan yhdessä, jos pidetään etäisyyttä muihin, ei kätellä, ei mennä tanssimaan eikä osallistuta jatkoille, jossa kaikki ovat humalassa ja tanssivat. FFP2-maskia voitaisiin käyttää ainakin siirtymissä ja muuten olla vain oman pöytäseurueen kanssa.

Häissä sovituista asioista ei ollut tietoakaan, vaan mies kätteli ja halaili kaikkia eikä edes yrittänyt pitää turvaväliä. Toisaalta monet ihmiset tulivat myös ihan kysymättä suoraan halailemaan. Lisäksi mies meni tanssimaan ihmisryysään ja suuttui minulle kun en tullut mukaan. Hän sitten veti kännit, ilkeili minulle ja oli lähdössä yksin jatkoille. Hän ei suostunut keskustelemaan siitä, että miten hän pääsee kotiin, kun minulla oli ainoat avaimet. Lopulta hän kuitenkin tuli kanssani kotiin.

Olen loukkaantunut miehen toiminnasta. Olimme yhdessä sopineet, miten toimitaan ja hän rikkoo kaikki lupaukset. Lisäksi hän tahallaan vaarantaa piittaamattomasti terveyteni, koska halusi pitää hauskaa. Olin jo joustanut asiassa hänen vuokseen. Mies ei ole mitenkään katuvainen ja hänen mielestään ylireagoin. Mitä mieltä olette?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että suunnitelmanne oli huono. Joko mennään tai jätetään menemättä.

Vierailija
2/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo maskien kanssa pelleily on ihan naurettavaa. Siis se että siirtymisissä pidetään ja pöydässä ei. Jos niitä maskeja ei pidä muut pöytäseurueesta niin turhaan te maskien kanssa sähläätte. Jos menee tuollaisiin juhliin niin ihan turha kikkailla sitä sun tätä. Parhain keino välttyä taudilta on olla menemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että olet trolli.

Vierailija
4/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeassa. Sinä ylireagoit.

Vierailija
5/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt edes laittanut, että häät oli launantaina🤣

Vierailija
6/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämän päivän satu🙄

Vierailija
7/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaihäät taitaa olla joku uusi ilmiö. Ei varmaan juhlita pitkään, kun maanantaina on työpäivä.

Vierailija
8/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä, että häät oli jossain hämeessä?

Vierailija
9/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt edes laittanut, että häät oli launantaina🤣

jos se olisi laittanut lauantain, ekat mahdolliset oireet pitäisi jo olla... siksi sunnuntai. Luulen.

Vierailija
10/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt vielä, että häät oli jossain hämeessä?

Tietenkin ne oli pk-seudulla tai jossain muussa ”pandemia” alueella🤣

Vierailija
11/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä maltoit näin pitkään olla tekemättä aloitusta? Ihailtavaa itsekuria.

Vierailija
12/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raukkis oli miehesi.Tekeeköhän muissakin asioissa näin yleensä.Nyt korona-aikaan voi sanoa,että todella ajattelematonta ja vastuutonta.Kannattaa harkita tarkkaan lasten hankintaa,jos vielä ei ole lapsia,tilanteita tulee silloin paljon ,kun pitää lapsistakin kantaa vastuu.

Vierailija
13/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehesi teki väärin, kun ei yrittänytkään noudattaa sopimianne sääntöja. Tuntisin oloni petetyksi. En tiedä, että mitä tuossa tilanteessa voi tehdä. Ero tuntuu ylimitoitetulta, mutta mitä järkeä on olla ihmisen kanssa, joka ei kunnioita sopimuksianne.

Vierailija
14/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole trolli. Toivon asiallisia kommentteja. Hät olivat Helsingissä. Mitä ihmeellistä sunnuntaihäissä on? Ei juhlapaikkoja riitä kaikille lauantaille ja olimme ottaneet seuraavan päivän vapaaksi. Ap

Vierailija
15/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että suunnitelmanne oli huono. Joko mennään tai jätetään menemättä.

No niinhän se olikin mutta mies ei suostunut siihen että jäisin pois. Oli todella suuttunut asiasta. Ap

Vierailija
16/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin erilleen karanteeniluonteisesti 2 viikoksi ja miettisin, haluanko jatkaa suhdetta niin epäluotettavan ja itsekkään sekä vastuuttoman miehen kanssa.

Vierailija
17/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuossa oli kaksi vaihtoehtoa - joko mennään ja juhlitaan tai ei mennä.

Vierailija
18/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuossa oli kaksi vaihtoehtoa - joko mennään ja juhlitaan tai ei mennä.

No nyt on hieman turha jälkikäteen ajatella että olisi sittenkin pitänyt olla menemättä. Mieshän ei tähän suostunut, joten yritettiin sopia molempia tyydyttävä kompromissi.

Ap

Vierailija
19/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla aikomustakaan noudattaa sääntöjä, kunhan sai vain sinut mukaan häihin. 

Olisit vaan jäänyt kotiin ja antanut miehen suuttua ihan rauhassa. 

Vierailija
20/36 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä loogista ottaa nyt koronakaranteeni erillään ja käyttää aika sen pohtimiseen, onko teidän suhteenne sellainen, että se täyttää molempien tarpeet. Jos on, jatkatte yhdessä. Jos ei, kannattaa miettiä muita ratkaisuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän