Onko teillä kokemusta marokkolaisista miehistä?
Minkälaisia marokkolaiset miehet ovat parisuhteissa?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Tunsin yhden, ja se riitti. Patologinen valehtelija, mustasukkainen, vaikkei oltu edes suhteessa, ainoastaan muutama kerta juteltiin (vaikutti ulkoisesti normaalilta), jauhoi heti muutaman sanan keskustelun jälkeen siitä, että (potentiaalisen tyttöystävän) pitäisi vaihtaa islaminuskoon, paheksui vaivaisen viinilasillisen juontia, esitelmöi, kuinka porsaanliha haisee ja ehkä se huimin väläytys: esitelmöi siitä, kuinka koko 9/11 oli vain keksitty juttu, sitä ei koskaan tapahtunutkaan.
Jutut aivan puutaheinää kaikin puolin, joten sain täyspläjäyksen sen u-s-k-o-n-n-o-n edustajista kertaheitolla, mikä osoittautui onnenpotkuksi. Pelottavinta ehkä se, että tosiaan näytti ns. länsimaalaiselta ja modernilta vaatteineen ja hiuksineen. Ei edes kavereiksi näitä tyyppejä, kiitos!
Kuulostaa tutulle nuo jutut, aika paljon arabitaustaisilta yleisesti olen kuullut samanlaisia. Siinä maailmankatsomuksessa ja ajatuksenkulussa on kyllä jotain hyvin perustavalla tavalla erilaista.
Lähisuvussa on. Lämmin ja huomaavainen persoona.
Olen oppinut monesta eri kulttuurista täällä Ruotsissa asuvana mutta marokkolaiset miehet ovat hyviä. Itse "rasisti" teidän mittojen mukaan mutta välillä se vaan sopii kehua jos on aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin yhden, ja se riitti. Patologinen valehtelija, mustasukkainen, vaikkei oltu edes suhteessa, ainoastaan muutama kerta juteltiin (vaikutti ulkoisesti normaalilta), jauhoi heti muutaman sanan keskustelun jälkeen siitä, että (potentiaalisen tyttöystävän) pitäisi vaihtaa islaminuskoon, paheksui vaivaisen viinilasillisen juontia, esitelmöi, kuinka porsaanliha haisee ja ehkä se huimin väläytys: esitelmöi siitä, kuinka koko 9/11 oli vain keksitty juttu, sitä ei koskaan tapahtunutkaan.
Jutut aivan puutaheinää kaikin puolin, joten sain täyspläjäyksen sen u-s-k-o-n-n-o-n edustajista kertaheitolla, mikä osoittautui onnenpotkuksi. Pelottavinta ehkä se, että tosiaan näytti ns. länsimaalaiselta ja modernilta vaatteineen ja hiuksineen. Ei edes kavereiksi näitä tyyppejä, kiitos!
Kuulostaa tutulle nuo jutut, aika paljon arabitaustaisilta yleisesti olen kuul
Ei saa yleistää sanoo rasisti .
Mun naapurissa asui aikoinaan suomalais-marokkolainen pariskunta ja olivat molemmat ihan himmeitä tyyppejä.
Käytän patjana. Ihan kiva on.
-Terv: Pera 49 v.-
Neljä marokkolaista miestä olen tuntenut elämäni aikana, ja käytännössä ei ole hyvää sanottavaa... Siis ei missään parisuhteessa todellakaan oltu. Itse pysyisin kaukana noista, jos voisin.
Kaverillani on kokemusta. Asui yhdessä kaverini kanssa vuosikaudet. Vihjaili, että ottaa marokkolaisen vaimon. Kaverini ei jotenkin vihjettä noteerannut.
Sitten se mies meni Marokkoon ja toi mukanaan nuoren marokkolaisen m u s l i m i n, jonka kanssa oli mennyt matkallaan naimisiin. Sukulaiset oli järjestäneet.
Paitsi että tuo oli kaverilleni järkytys, oli se myös nuorelle naiselle järkytys tulla Suomeen. Itki kuulemma koko ajan.
Eli kaverini ei saanut tuosta aviomiestä, vaan perusti perheen samaa uskontoa harjoittavan kanssa, kuten oli aina suunnitellut.
Ihania, isot munat ja karvaiset pallit <3
Sellaisia ettei sinun kannata sellaisen kanssa olla. ne on kovia määräilee. Et saa mennä baariin kaverin kanssa vaan se haluaa mukaasi vahtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaverillani on kokemusta. Asui yhdessä kaverini kanssa vuosikaudet. Vihjaili, että ottaa marokkolaisen vaimon. Kaverini ei jotenkin vihjettä noteerannut.
Sitten se mies meni Marokkoon ja toi mukanaan nuoren marokkolaisen m u s l i m i n, jonka kanssa oli mennyt matkallaan naimisiin. Sukulaiset oli järjestäneet.
Paitsi että tuo oli kaverilleni järkytys, oli se myös nuorelle naiselle järkytys tulla Suomeen. Itki kuulemma koko ajan.
Eli kaverini ei saanut tuosta aviomiestä, vaan perusti perheen samaa uskontoa harjoittavan kanssa, kuten oli aina suunnitellut.
Lisään, että tuon marokkolaisen suku oli vuosikaudet kerjännyt kaverini lähettämään sinne kaikenlaista. Siis esim tietokoneen. Käyttivät hyväkseen.
Marokossa on maaseudulla erittäin alkeellista. Jos käytte vain turistikaupungeissa, ette tajua, miten alkeellinen maa on. (Kaverini kertoi.)
Ei ole, en o,e vassu. Enkä vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Sama tosi tarina minun tyttökaverin kanssa. Menivät naimisiin ja kun nuori morsian kasvoi aikuiseksi jätti vaimonsa ja meni naimisiin suvun valitseman nuoren naisen kanssa.
Muistan kuin reageerasin siihen syystä että molemmilla oli omat hyllyt jääkaapissa. Omat ruoat!? Mitään ei jaettu. Ettå puskurina se minunkin ystävätär oli että haali tänne arabin .
Rumia, tyhmiä ja hulluja, mutta eksoottisia.
Ei ole kokemusta, kuin työkaverina . Fiksu, mukava ja huomaavainen. Puhuu aina kauniisti suomalaisesta vaimostaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulee taas väistämättä mieleen että kysyjä ylipainoinen yh jota ei Suomalaiset miehet huoli.
Mutta marokkolaisen kannattaa sijoittaa koska sen takana on kansalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Lähisuvussa on. Lämmin ja huomaavainen persoona.
Eipä ole arvoa lämpimällä persoonalla jos ihmisoikeutesi ja yksilönvapautesi kielletään, omituisia, lähinnä uskonnollisen manipuloinnin määräämiä käsityksiä kaikesta, jyrkät joustamattomat mielipiteet. Alistuva ja hyödyllinen nainen voi saada huomaavaisuuttakin.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Asun Ranskassa ja autokorjaamon omistaja johon vien autoni huoltoon on marokkolainen. Tarjoo aina kahvit vaikka olen jo iäkäs madame. Mies on lähemmäs 60 v. ja ollut 8 kertaa aviossa. Hänellä on 15 lasta eri vaimojensa kanssa. Viimeisen vaimon kanssa tuli ero ja kaksi alaikäistä lasta heillä oli tai on. Tämä mies sanoo et mitä sitten kun Marokossa avioero maksaa satasen ja suku etsii siellä hänelle taas uuden vaimon. Muutama hänen vanhemmista lapsistaan ovat jääneet Ranskaan ja yksi on tässä korjaamossa töissä isänsä kanssa. Kahvi meni vähän väärään kurkkuun kun eka kertaa asioistaan kertoi. Muuten ihan mukava mies mutta hemmetin ruma.