Mitä tilaat Hesburgerissa?
Kommentit (82)
En ole käynyt ollenkaan korona pandemian aikana.
Sitä ennen otin kerrosaterian.
Ärsyttää omistajan asenne työläisiään kohtaan.
Otan alennuskupongilla sen aterian joka sattuu olemaan tarjouksessa, eli yleensä kerrosateria. Olen maistanut kaiken pysyvältä menulta, vaihtuvia uutuustuotteita en yleensä ota. Viimeisin kokeilumielessä ostettu asia oli soijatikut, eivät olleet koostumukseltaan hullumpia, mutta hieman mauttomia.
https://hs.mediadelivery.fi/img/468/41f5b4031f04d826a10bd84a44307be0.jpg
Riikka ”Beavis” Purra.
https://static.wikia.nocookie.net/beavisandbutthead/images/b/b1/Butt-he…
Kuin kaksi marjaa.
Työntekijöiden kyynelistä tiputettua vettä
HIV-veripihviburgerin extra täytteillä
Hiessä paistettuja ranskalaisia
En mitään kun en siellä käy. Ei voi mennä katsomaan kun henkilökuntaa alistetaan!
Juustovekeateria tai soijatikut ja ranskikset. Mutta en taida käydä enää.
Tuplahampurilaisen jossa majoneesia ja ketsuppia. Sitten käännän sen kyljelleen ja lipsuttelen kieleni kärjellä ylös alas ja välillä työnnän kieltä edestakaisin pihvien väliin. Jos ravintolassa on nuoria tyttöjä asetun paikkaan, jossa he näkevät herkkuhetkeni Hesellä.
Aiemmin kävin siellä usein lounaalla, mutta viimeisimmän kohun jälkeen vaihdan ketjua.
En käy enää lainkaan. Onneksi on vaihtoehtoja,
Hesen tuotteet saivat tunkkaisen ja ummehtuneen lisämaun. Hyviä hampurilaisia saa muualta.
En kaikkia kerralla, mutta jotakin näistä: hampurilainen, jättipekonihampurilainen, minikanahampurilainen, kananugetit, sipulirenkaat, tuplasuklaacookie, herkkupirtelö, kokis, sprite,
Kerros- tai vegehampurilaisen tai tortillan.
Vierailija kirjoitti:
Lol. Olen viimeksi syönyt Hesburgerissa tai muussa Ö-luokan pikaruokalassa varmaan 25 vuotta sitten. Hampurilainen kyllä on hyvää ruokaa kun sen tekee itse. Hirvenjauheliha-avokado hamppari itsetehdyllä salsalla ja sämpylällä on A-luokan keisariherkkua! Mukaan tietty itsetehdyt yrttiranskalaiset ja Alkosta ostettu laadukas Vakka-Suomen Panimon olut!
Kyllä ne nuo pienpanimoiden oluet ovat täyttä kuraa, saippuavettä.
Meneeköhän nurin?