Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Kosmetiikasta tietävät: Pitääkö primer puhdistaa kasvoilta?

Vierailija
01.05.2025 |

Tarkoitan että onko se kuin jotain perusvoidetta laittaisi, vai enemmänkin kuin meikkivoide?

Eli jos vaikka laitan pelkkää primeriä päiväksi enkä muuta, niin tarvitseeko kasvot illalla puhdistaa jollain meikinpoistoaineella?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
2/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän kasvot joka tapauksessa pestä illalla, oli primeria tai ei. Kummallinen kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisi pelkkää primeriä? Joka tapauksessa kasvojen puhdistus aina iltaisin oman maun mukaan. Itse käytän aina kasvoille tarkoitettua puhdistusvaahtoa iltaisin oli ollut meikkiä tai ei.

Vierailija
4/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesisin kyllä vaikken käytä enkä siis noin muuten tiedä. Mut jos nyt yhtäkkiä joutuu ääriolosuhteisiin keskelle metsää ni en kyllä ekana miettiä et jäikö primerit kasvoille :) Tuskin on niiiin paha. 

Vierailija
5/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on kuin meikkivoide eli pitää pestä. Joku voi olla toista mieltä tietysti.

Vierailija
6/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot on hyvä puhdistaa aina illalla oli primeriä tai ei.

Vierailija
7/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään hoitovoide, pese pois.

Vierailija
8/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pestä pois. Tosin jos ihosi on kuiva, pesemättä jättämisellä tuskin on juuri mitään seurauksia. 

Vierailija
9/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää pestä pois. Tosin jos ihosi on kuiva, pesemättä jättämisellä tuskin on juuri mitään seurauksia. 

Oon nyt jonitain päiviä jättänyt primerin kasvoille ja tuntuu että iho on tosi sileä, mutta pelkään että on jotain haittaa tästä

Vierailija
10/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt jonitain päiviä jättänyt primerin kasvoille ja tuntuu että iho on tosi sileä, mutta pelkään että on jotain haittaa tästä

Tuskin mitään pahaa on tapahtunut mutta en ottaisi tavaksi. Kasvojen ihohuokosten on hyvä antaa hengittää välissä.

Vierailija
11/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mitään pahaa on tapahtunut mutta en ottaisi tavaksi. Kasvojen ihohuokosten on hyvä antaa hengittää välissä.

Okei, kiitos kommentista...ehkä on viisainta luopua tästä ennenkuin tulee tavaksi

Vierailija
12/12 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primer tasoittaa ihoa eli on meikin pohjustusaine.. kosmetiikkaa siis.. kosteusvoiteet ja seerumit on erikseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan