Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää lyhyen miehen kanssa?

Vierailija
21.09.2014 |

Olen jo jonkin aikaa seurustellut aivan ihanan miehen kanssa, joka on kanssani suurinpiirtein saman pitunen. Minua mieheni "lyhyys" ei haittaa enkä edes koe häntä mitenkään lyhyenä. Miestäni kuitenkin selvästi haittaa tuo pituus. Hän ei esimerkiksi kovin mielellään anna minun pukea korkokenkiä juhliin, jotta hän ei näyttäisi minua lyhyemmälti. Itse tykkään silloin tällöin ihan arjessakin käyttää korollisia kenkiä. Minua ei haittaa pätkääkään, että mieheni on minua lyhyempi, kun laitan 10-15 sentin korkkarit. Olen hänelle yrittänyt sanoa, että sillä ei ole väliä. Miten saisin taottua mieheni päähän, ettei hänen tarvitse olla häpeissään pituuserosta? Ovatko kaikki lyhyet miehet oikeasti näin ahdistuneita, jos he ovat naista lyhyempiä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät.

Vierailija
2/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarviiko sun sitten noin korkeita korkoja käyttää? Moni ei käytä ikinä. Oisko maltillisemmat korot paremmat? Tuosta tulee mieleen Salkkarien Sebastian ja Monica, sillä Monicalla on aina jalassa ne samat 15 sentin piikkikorot, jotka näyttää tosi vaarallisilta. Jotenkin koominen fiilis, kun se on oikeasti lyhempi kui Sebu, mutta vedetty sellaset piikikorot jalkaan että näyttäis paljon pidemmältä, ja saa vaan katsojan kysymään että miksi ihmeessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tilanne tuo tuollainen.. :/ En ymmärrä, miksi miehesi ei anna sinun olla pidempi, ja käyttää korkokenkiä. Ei miesten tarvitse aina olla niitä pisimpiä.

Vierailija
4/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja mä oon muuten sitten nainen joka kirjoitti kommentin 3, varmaan moni luulee että joku lyhyt mies.

Vierailija
5/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:22"]

No tarviiko sun sitten noin korkeita korkoja käyttää? Moni ei käytä ikinä. Oisko maltillisemmat korot paremmat? Tuosta tulee mieleen Salkkarien Sebastian ja Monica, sillä Monicalla on aina jalassa ne samat 15 sentin piikkikorot, jotka näyttää tosi vaarallisilta. Jotenkin koominen fiilis, kun se on oikeasti lyhempi kui Sebu, mutta vedetty sellaset piikikorot jalkaan että näyttäis paljon pidemmältä, ja saa vaan katsojan kysymään että miksi ihmeessä...

[/quote]

No ei kai se pakko ole, mutta hienoissa bilekengissä nyt yleensä on vähintään se 8 sentin korko. Minua se pituusero ei haittaa ollenkaan, en ymmärrä miksi miestäkään. Baarissakin monesti istutaan, jolloin kokoero ei edes näy. -ap

Vierailija
6/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään seksikkäämpää kuin itsevarma mies. En oikeasti itse voisi kestää, jos mies itkisi pienuudestaan. Jos se ei naista haittaa, niin miksi turhaan tehdä siitä ongelmaa?

Vierailija
7/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on miesten selluliitti tai raskausarvet. Saattaa olla kovankin työn takana hyväksyä itsensä. 

Vierailija
8/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko kuunnella sen piipitystä, vaikka se kuuluukin vähän alempaa. Pistä pellolle. Taitaa olla syvemmän tason alemmuuskompleksi tyypillä ja tuo vain ilmentymä siitä.

Vierailija
9/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:29"]

Ei ole mitään seksikkäämpää kuin itsevarma mies. En oikeasti itse voisi kestää, jos mies itkisi pienuudestaan. Jos se ei naista haittaa, niin miksi turhaan tehdä siitä ongelmaa?

[/quote]

Itsehän et varmaan ikinä valita mistään etkä tunne oloasi epävarmaksi, vaikka mies vakuuttelisi ettei asia haittaa? 

No etpä tietenkään. Tännehän tietysti on eksynyt jokainen niistä kourallisesta naisia, joilla ei ole mitään komplekseja ulkonäöstään. 

Vierailija
10/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystäväni on 11 cm pitempi, eikä kumpaakaan haittaa. En erityisesti pidä siitä, että hän pitää korkkareita, mutta en pidä korkkareista itseäni lyhyemmilläkään naisilla. En siis todellakaan kiellä häntä käyttämästä niitä, eikä hän niitä usein käytäkään. Hän kertoi hävenneensä pituuttaan jo nuorena, mikä on sääli. Hän on todella kaunis ja näyttävä nainen.

Vierailija
11/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun miehesi kiellä sinua käyttämästä korkokenkiä, hyvänen aika!

Vierailija
12/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:30"]

Pituus on miesten selluliitti tai raskausarvet. Saattaa olla kovankin työn takana hyväksyä itsensä. 

[/quote]

Sillä erolla, että pituutta ei saa peitettyä, jotta voisi edes ihmisten ilmoilla kulkea huoletta. 

Vierailija
13/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt 165 pitkä mies kaikki naisystäväni ovat olleet minua pidempiä ja minua se ei ole haitannut ollenkaan, kai se on kiinni itsetunnosta, olen sen mittainen kun olen, koska siihen ei voi vaikuttaa se on hyväksyttävä. Puhu miehelle järkeä.

Vierailija
14/14 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkiä olette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan