Tulin just baarista enkä pysty kun itkemään :(
Näinä hetkinä sitä vaan tajuaa lopullisesti, ettei koskaan tuu löytämään ketään ketä rakastaa tai mitään pysyvää parisuhdetta :(
Kommentit (80)
Minä tapasin mieheni baarissa. Kumpikaan ei odottanut mitään seksiä enempää, mutta aamulla huomasimme että mehän viihdyimme hyvin toistemme seurassa ja siitä se sitten lähti :).
Minäkin itkin usein baari-iltojen jälkeen yksinäisyyttäni ja kadehdin parisuhteessa olevia. Sitten jossain vaiheessa aloin tosiaan tehdä itselleni iloa ja elämän sisältöä tuottavia asioita, ja elämä alkoi tuntua paljon mukavammalta. Samalla tajusin, ettei se parisuhde todellakaan mikään ainoa ja ilman muuta onnelliseksi tekevä asia, kuten olin kuvitellut. Miestä ei ole vieläkään, mutta kaikkea muuta kivaa elämään kuuluu. Tulkoon vastaan jos on tullakseen, mutta etsimisellä en itseäni stressaa.
Ei tuohon auta mikään muu kuin se, että hyväksyy itsensä ja miettii omia hyviä puolia. Tuntuu, että sulla on aika huono itsetunto. Panosta enemmän itseesi ja huomaat, mikä ero tulee. Miehet sitä paitsi tykkäävät itsevarmoista naisista, muttei kuitenkaan kopavista.
Mistä AP päättelet miesten haluavan vain seksiä? Itse en tekisi tuollasta johtopäätöstä ekalla tapaamisella muuten kun siinä tapauksessa että mies olis varattu.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:33"]
Baari on varmasti viimeinen paikka mistä etsiä kumppania. Itse olen oman kumppanini löytänyt netin välityksellä. Netissäkin on paljän mätiä omenoita mutta siinä seassa saattaa olla jokuinen ihan mukavakin ihminen.
[/quote]
Netti on viimeinen paikka mistä kumppania etsin. Haluan luoda ensimmäisen kontaktin kiinnostavaan ihmiseen ihan naamatusten enkä missään verkossa.
[/quote]
Noin ajattelin myös, että netti ei todellakaan olisi mulle se oikea väylä etsiä kumppania. Ensin minulla oli vain profiili olemattomilla tiedoilla, jolloin laitoin sieltä löytämälleni miehelle viestiä. Kerroin tarkemmin siinä tilanteestani ja itsestäni. Kirjoittelimme muutaman viikon ja tapasimme. Seurustelimme sitten usean vuoden ajan. Löytö oli ihan helmi, tosin tilanteiden muuttuminen aiheutti eron.
Myöhemmin laitoin profiiliin tarkemmin tietoja, sain yhteydenottoja ja tapasin muutaman ehdokkaan parin viikon kirjoittelujen jälkeen. Ja kyllä, se mies, kuka myös kirjoittelussa kiinnosti eniten, on nyt puolisoni.
Joten suosittelen kokeilemaan avoimin mielin ja katsomaan vaihtoehtoja. Löysin nämä paljon parjatulta suomi24 treffeiltä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 06:25"]Ihan olet oikeassa. Lopeta etsiminen. Ala elää. Kun elät OMAA elämääsi ja nautit huomaat hyvinkin nopeasti, että partnereita on jonossa. Kaikki tykkää niistä, joilla on hauskaa. Niistä, joilla on elämä mallillaan. [/quote]
^ tämä. muutenkin paras tapa elää elämäänsä on juuri noin, oli sitten haku päällä tai ei.
Ei mulla ole hakua päällä, että etsimällä etsisin baarista miestä. Hauskanpito ja jutteleminen on siellä ollut tarkoituksena, muttei sille voi vaan mitään, että tuli niin masismainen olo kun näki taas miten n. kaikki naiset on kauniimpia. Eikä mulla ole sellaista harhakuvitelmaa, että seurustelu tekisi onnelliseksi ja hyväksi. Kaipaisin vaan jotain halittavaa miestä joka ei vaihtuis joka viikko vaan vois pysyäkin vierellä vähän pidemmän aikaa. ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 11:40"]
Mistä AP päättelet miesten haluavan vain seksiä? Itse en tekisi tuollasta johtopäätöstä ekalla tapaamisella muuten kun siinä tapauksessa että mies olis varattu.
[/quote]
Koska sellasta viihteellä on jos on nuori nainen. Sama tinderissä. En minä sitten tiedä, löytääkö muut ihmiset jotain asiallisempaa noista paikoista.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 05:36"]
Kuinka ruma ja lihava oikein olet???
[/quote]
Höh ihan oikeesti: toinen on ihan maassa ja joku irvileuka on heti kivittämässä? Tämä on muuten yleinen ilmiö täällä. Mistä tuollainen ilkeys oikein kumpuaa?
Ap:lle vielä. Aina ei tärppää. Onkohan sinulla nyt hieman epärealistiset odotukset noista baari-illoista. Ihmiset menevät sinne juomaan, viihteelle irrottautumaan arjesta. Yleensä sieltä ei löydä ihan täysillä matkassa olevia tyyppejä. Aika moni raahautuu baari-illan jälkeen omaan punkkaansa ja ihan yksin, vai haluatko yhdenillan juttuja? Todennäköisesti olisit sellaisen jäljiltä vielä enemmän rikki kuin nyt.
Baariin nyt tuskin kannattaa lähteä sillä fiiliksellä, että tänä iltana löytyy elämänkumppani. Monet ihmiset ovat siellä omissa porukoissaan tai pelkkää yhden illan hupia vailla. Kokemusta on. Nettitreffejä suosittelen minäkin, siellä voi aika nopeasti karsia tietynlaiset ihmiset pois. Itse olen tavannut mielenkiintoisia ihmisiä netin kautta ja heistäkin saa kavereita, vaikka kemiat eivät kohtaisikaan. Pääasia on kuitenkin se, että hyväksyt itsesi ja opettelet sietämään yksinäisyyttä. Ketään ei voi pakottaa suhteeseen. Itse olen hankkinut paljon harrastuksia ja muuta ajanvietettä, silloin ei edes jaksa ajatella asoita sen kummemmin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 05:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 05:20"]
Eihän sitä parisuhdetta nyt jostain baarista kannata etsiä.
[/quote]
Parempaa paikkaa luoda live kontakteja ihmisiin kun baari on harvassa. Mistä paremmin löytäisi kumppanin kun baarista? Unohdetaan nyt nettimaailma ja puhutaan ihan live elämästä.
[/quote]
Baari on kyllä huonoin mahdollinen paikka tutustua ihmisiin. Miksi pitäisi unohtaa nettimaailma? Kyllä netin kautta voi sopia tapaamisia ihan sinne livemaailmaan (ja mielestäni toiminnan kaikilla nettisaiteilla yms. tulisi juuri siihen tähdätä, mutta ilmeisesti sitten olen käsittänyt niiden toiminnan täysin väärin). Ja voihan sitä ihmisiä tavata myös harrastuksissa, julkisissa kulkuneuvoissa yms. Ymmärrän toki, ettei näissä ole välttämättä etenkään tässä maassa kovin helppo lähestyä ketään, mutta rohkea rokan syö.
Sä olet jättänyt koko ketjun ajan vastaamatta kysymykseen, vanhako olet? Olet kaiketi niin nuori ettet kehtaa sitä edes sanoa koska täällä on meitä yli neljäkymppisiäkin jotka ovat yksinäisiä eivätkä löydä kumppania. Parikymppisen ei kannata heittää kirvestä kaivoon. Sun ikäinen voi tehdä ulkonäölleenkin vakka mitä ihmeitä. =)
Ei yhden illan jutut kiinnosta, aina välillä otan miehen mukaan kun oon tehnyt selväksi, että nukutaan pelkästään :D
Joku tuolla sanoi, että iske itse mies. En sanonut, etteikö vientiä olisi puolin tai toisin vaan kun ei siitä oikein koskaan tule mitään. Kahvilla käydessä taas huomaa, ettei mies vaikuta oikealta tai sitten ei enää nähdäkään baarissa vaihdetuista yhteystiedoista huolimatta.
Mutta kiitos kommenteista, olin kauheassa laskuhumalassa kun tein tän keskustelun enkä yleensä ole noin negatiivinen ja dramaattinen. Nyt jo tuntuu taas siltä, että elämä voittaa oli miestä tai sitten ei :) ap
Niin se ikä, olen 26. Tuskinpa tää olisi mulle suuri ongelma, jos olisin joskus ollut parisuhteessa mutta enpä ole ollut. ap
En mä voi enää ulkonäköä parantaa, ellen lähde kauneusleikkauksiin. Hiukset/meikki/vaatteet/paino on kaikki kohdillaan, kasvonpiirteistä se on kiinni. ap
Baarista ei löydä muuta, kuin panoja.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:40"]Baarista ei löydä muuta, kuin panoja.
[/quote]
Voi myös löytää jotain vakavampaakin, jos aamulla juttu luistaa :) MUTTA faktahan se on, että jos lähtee jonkun luo yöksi baarista, niin ei odota mitään muuta, kuin seksiä. Mutta voi myös yllättyä positiivisesti.
Täälläpäln muija tinderissä tarkoittaa nimenomaan kevytkenkäisyyttä ja hauskanpitoa.
Kannatan tota etsimisen lopettamista. Nauti sinkkuudesta, tee siitä sellaista aikaa jota sitten suhtees monen vuoden jälkeen muistelet ilolla. Koe kaikki mitä sinä itse haluat kokea niin ei tartte suhteessa harmitella, että kun ei pääse kokemaan jtn.
Uskon, että kestävän suhteen edellytys myös on oma eheys ja tyytyväisyys itseensä ja elämään; silloin myös viehätät ihan uudella tavalla. Kyllä löydät rakkauden, se tulee vastaan kun aika on kypsä. Aina elämän kulkua on vaikea itse ymmärtää, mutta luota siihen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:40"]
Baarista ei löydä muuta, kuin panoja.
[/quote]
Ihmisestä kiinni. Jos harrastaa baaripanoja, niin niitä varmaan sitten löytyy. BTW tuossa ei kuuluisi olla pilkkua.
*nappaakaan