Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin just baarista enkä pysty kun itkemään :(

Vierailija
21.09.2014 |

Näinä hetkinä sitä vaan tajuaa lopullisesti, ettei koskaan tuu löytämään ketään ketä rakastaa tai mitään pysyvää parisuhdetta :(

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat fiilikset mullakin AP. Minua tosin ei lähestytä edes seksin toivossa, eli olen ilmeisesti vielä sinuakin rumempi ;), kuten tuossa yllä nätisti ehdotettiin.

Epätoivo on hyvin tuttua. Valitettavasti en osaa juuri auttaa, koska olen itsekin yrittämässä vasta sopeutua siihen, että tulen olemaan loppuelämäni yksin, koska kukaan ei näköjään ikinä kiinnostu minusta. Toki harrastukset ja muut auttaa saamaan elämään muuta sisältöä ja muuta hauskaa, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että olen yksin. Viikonloput on näköjään pahimpia, juurikin kun silloin korostuu että kaikilla muilla tuntuu olevan jo joku.

Se on myös silkkaa sattumaa tuleeko kukaan muu sinkku ikinä tapaamaan ketään ja milloin tapaa, ei se katso sitä lakkasiko etsimästä jne.

Toki iloinen nainen herättää helpommin miehissä huomiota, mutta ei sekään mitään takaa. Ja siinä vaiheessa kun olet vaikka neljän kuukauden ajan käynyt kaikkialla tosi iloisena, ja kukaan ei edelleenkään halua sinua, niin itkuksihan se taas muuttuu.

Vierailija
22/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari on varmasti viimeinen paikka mistä etsiä kumppania. Itse olen oman kumppanini löytänyt netin välityksellä. Netissäkin on paljän mätiä omenoita mutta siinä seassa saattaa olla jokuinen ihan mukavakin ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:33"]

Baari on varmasti viimeinen paikka mistä etsiä kumppania. Itse olen oman kumppanini löytänyt netin välityksellä. Netissäkin on paljän mätiä omenoita mutta siinä seassa saattaa olla jokuinen ihan mukavakin ihminen.

[/quote]

Netti on viimeinen paikka mistä kumppania etsin. Haluan luoda ensimmäisen kontaktin kiinnostavaan ihmiseen ihan naamatusten enkä missään verkossa.

Vierailija
24/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 06:25"]

Ihan olet oikeassa. Lopeta etsiminen. Ala elää. Kun elät OMAA elämääsi ja nautit huomaat hyvinkin nopeasti, että partnereita on jonossa. Kaikki tykkää niistä, joilla on hauskaa. Niistä, joilla on elämä mallillaan. 

[/quote]

Kuule, mä olen lopettanut etsimisen jo vuosia sitten, elän OMAA elämääni ja nautin siitä, mun elämä on mallillaan jne. Ja arvaa mitä? Ei todellakaan ole partnereita jonossa. Tai on, ukkomiehiä jotka haluaa musta salaseuraa. Mutta potentiaalisia parisuhde-ehdokkaita ei ole yhtäkään. Kukaan ei lähesty mua kaupassa tai harrastuksissa tai töissä jne, vaikka mä en etsi yhtään ketään!

Että voitteko nyt lopettaa tuon paskan jauhamisen siitä, miten "se oikea löytyy kun ei enää etsi". Bullshit.

Vierailija
25/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 07:10"]

Mun mies on tuola bb talossa. Odotin ditä 10vuotta ja nyt viedään viimeisia sinkkuvuosia. Kun näin andten tiedin heti että siinä se on! Otan sen kun tulee talost

[/quote]

Jes. Nappaa Andte, niin mä otan Tuijan. Just ihana.

Vierailija
26/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Tinderiin! Tunnen monta henkilöä, jotka ovat löytäneet rakkauden sieltä!

Vierailija
27/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä siitä, että etsiminen on aika hankala lopettaa. Itse olin vastaavanlaisessa tilanteessa pari vuotta sitten. Tuntui, että kaikilla muilla oli joku ja vain minä olin yksin. En noudattanut tuota yleistä neuvoa ("lopeta etsiminen"), vaan päinvastoin ryhdyin hommiin :-) Eli kokeilin nettidettailua. Ja noin puoli vuotta siinä meni (enemmän ja vähemmän aktiivisena, hermot meneennä, itkut itkeneenä) että lopulta löysin sieltä netistä mieheni. Ja tuo on todellakin ihaninta mitä maa päällään kantaa. Suosittelen siis tekemään töitä asian eteen, mahdollisimman positiivisin mielin toki :)
Tsemppiä!!

Vierailija
28/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 05:20"]

Eihän sitä parisuhdetta nyt jostain baarista kannata etsiä.

[/quote]Äläpä puhu puutaheinää. Baarit ja työpaikat ovat ihan ykkösiä tilastollisestikin.

Vierailija
29/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vaan suosittelisin nettiä. Sielläkin ihmisiä laidasta laitaan...

Vierailija
30/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen miehenkipeitä ihmisiä taas. Oikeesti, mihin niitä miehiä loppujen lopuksi tarvii? Spermaakin saa pankista, jos haluaa oman lapsen. Riittää, kun on ystäviä. Miehet vaan pettää, satuttaa, dokaa, pelaa pleikkaa ym. Nauti elämästäsi ap!

Vierailija
31/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:51"]

Kyllä minäkin vaan suosittelisin nettiä. Sielläkin ihmisiä laidasta laitaan...

[/quote]

Kyllä minä suosittelen ihmisten välistä fyysistä kontaktia ihan ensimmäisestä silmäyksestä lähtien. Tosin olen -70 luvulla syntyneitä, joten ajattelen asioita eri tavalla kun nettisukupolvi.

Vierailija
32/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt mieheni netistä (siitä on jo aikaa, v. 1999;)), ollaan puhuttu ettei todnäk oltais baarissa edes tutustuttu. Mies ei olis uskaltanut tehdä aloitetta, eikä ole muutenkaan sen tyylinen että lähtis baarista seuraa etsimään. Sit jos nainen on esim. isolla porukalla liikenteessä, niin aika korkea kynnys saattaa olla että uskaltais tulla juttelemaan. Baarista saattaa löytää hyvän miehen, mutta sitten kannattaa tehdä itsekin aloitteita, eikä vain odottaa että miehet tekee sen ;).

Vierailija
33/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:46"]

Menkää Tinderiin! Tunnen monta henkilöä, jotka ovat löytäneet rakkauden sieltä!

[/quote]

Tinder on vielä baariakin pahempi, kun se perustuu täysin ulkonäköön kuvan perusteella, ilman että näkee ihmistä livenä. Ei meitä rumia :) kukaan siellä Tinderissä todellakaan lähesty. Lisäksi kuuleman mukaan sieltä ei löydä pelkästään rakkautta, vaan toooodella paljon ihmisiä pelkän helpon seksin perässä. Jos rumana naisena tekisin Tinderissä itse viestialoitteita niille vähille miehille joiden kanssa on match, niin en usko että siitä rakkautta löytäisin vaan pahaa mieltä.

Kyllä, elämän realiteetit tekee kyyniseksi :) Meidän jo entisestään rikki olevien on todella vaikea löytää tsemppiä sinne nettiin tai Tinderiin, kun kaikki - aivan realistisesti - sanovat että siellä menee tosi paljon aikaa, tosi paljon mätiä omenoita, tosi paljon itkemistä ennen kuin saattaa löytää sen ihanan miehen. Ei meidän polla kestä ajatusta tuollaisesta rääkistä, kun jo normaalissa elämässä on tarpeeksi vaikeaa sen yksinäisyyden kanssa.

-20

Vierailija
34/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:53"]

Kauheen miehenkipeitä ihmisiä taas. Oikeesti, mihin niitä miehiä loppujen lopuksi tarvii? Spermaakin saa pankista, jos haluaa oman lapsen. Riittää, kun on ystäviä. Miehet vaan pettää, satuttaa, dokaa, pelaa pleikkaa ym. Nauti elämästäsi ap!

[/quote]Niin ne kaveritkin pettää, satuttaa, dokaa, pelaa pleikkaa ym.

Katsos ihmisillä on erilaisia tarpeita. Jos sinä et keksi miehelle käyttöä niin ok, hyvä niin.

Vierailija
35/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, elämän realiteetit tekee kyyniseksi :) Meidän jo entisestään rikki olevien on todella vaikea löytää tsemppiä sinne nettiin tai Tinderiin, kun kaikki - aivan realistisesti - sanovat että siellä menee tosi paljon aikaa, tosi paljon mätiä omenoita, tosi paljon itkemistä ennen kuin saattaa löytää sen ihanan miehen. Ei meidän polla kestä ajatusta tuollaisesta rääkistä, kun jo normaalissa elämässä on tarpeeksi vaikeaa sen yksinäisyyden kanssa.

-20

Jos oikeasti haluaa löytää suhteen, niin baarista sen löytäminen on kyllä aikamoista hakuammuntaa. Sieltä haetaan yleensä joko a) pelkkää seksiä b) hauskanpitoa. Liputan ehdottomasti netin puolesta, paljon on hyviä miehiä jotka ei harrasta baareja (tai eivät etsi seuraa sieltä).

T. se joka löysi miehensä netistä

Vierailija
36/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 05:20"]

Eihän sitä parisuhdetta nyt jostain baarista kannata etsiä.

[/quote]

Parempaa paikkaa luoda live kontakteja ihmisiin kun baari on harvassa. Mistä paremmin löytäisi kumppanin kun baarista? Unohdetaan nyt nettimaailma ja puhutaan ihan live elämästä.
[/quote]

Paras tapa on kohdata yhteisten tuttujen välityksellä, suunnitellusti tai suunnittelematta. Minä tapasin mieheni kavereideni järjestämissä isoissa grillibileissä. Yksi kavereistani tapasi miehensä kavereidemme häissä ja toinen kavereiden järjestämillä sokkotreffeillä. Olisiko ap sinulla kavereita, jotka voisivat auttaa? Yksi tapa on tietenkin laajentaa tuttavapiiriä vaikka juuri uusien harrastusten kautta. Vaikka sieltä harrastuksesta ei suoraan löytyisi ketään, uusien tuttavien kautta voi löytyä. Baarissa ongelma ovat juuri nuo seksin perässä juoksijat.

Vierailija
37/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene opiskelemaan jotain miesten suosimaa alaaa. Meininki on paljon reilumpaa kuin naisporukassa, tutustut mukaviin miehiin ja hekin huomaavat hyvät ominaisuutesi : ) 

Vierailija
38/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:13"]

Jos oikeasti haluaa löytää suhteen, niin baarista sen löytäminen on kyllä aikamoista hakuammuntaa. Sieltä haetaan yleensä joko a) pelkkää seksiä b) hauskanpitoa. Liputan ehdottomasti netin puolesta, paljon on hyviä miehiä jotka ei harrasta baareja (tai eivät etsi seuraa sieltä).

[/quote]Onpa kumma. Kun juttelen miesten kanssa baarissa, he sanovat olevansa myös netissä..ja ovat ihan hyviä miehiä. Vaikeus on siinä etteivät kiinnosta seksuaalisesti. Mutta muutoin ovat tosi mukavia.

Vierailija
39/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:13"]

[/quote]Onpa kumma. Kun juttelen miesten kanssa baarissa, he sanovat olevansa myös netissä..ja ovat ihan hyviä miehiä. Vaikeus on siinä etteivät kiinnosta seksuaalisesti. Mutta muutoin ovat tosi mukavia.

[/quote]

No jotkut käy, jotkut ei :D

Vierailija
40/80 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai sitä nyt ole yhtä ainoaa paikkaa mistä hakea miestä. Kukin hakee sieltä mistä haluaa ja loput ovat kaikkialla. Joku löytää netistä, toinen baarista, naapuristä, töistä..Pidä ap vaan lippu näkösällä että olet vapaa ja juttele rohkeasti miesten kanssa, vaikka ratikassa. Pientä jutustelua kaikkialla ja kun siihen alkaa tottumaan, voi alkaa ehdottelemaan uutta tapaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi