Tulin just baarista enkä pysty kun itkemään :(
Näinä hetkinä sitä vaan tajuaa lopullisesti, ettei koskaan tuu löytämään ketään ketä rakastaa tai mitään pysyvää parisuhdetta :(
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:13"]
Jos oikeasti haluaa löytää suhteen, niin baarista sen löytäminen on kyllä aikamoista hakuammuntaa. Sieltä haetaan yleensä joko a) pelkkää seksiä b) hauskanpitoa. Liputan ehdottomasti netin puolesta, paljon on hyviä miehiä jotka ei harrasta baareja (tai eivät etsi seuraa sieltä).
T. se joka löysi miehensä netistä
[/quote]Onpa kumma. Kun juttelen miesten kanssa baarissa, he sanovat olevansa myös netissä..ja ovat ihan hyviä miehiä. Vaikeus on siinä etteivät kiinnosta seksuaalisesti. Mutta muutoin ovat tosi mukavia.
[/quote]
No jotkut käy, jotkut ei :D
[/quote]Riita poikki. Onnea sinulle kun löysit miehen!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:33"]
Iskekää itse, älkääkä vaan odotelko.
[/quote]Niinhän me tehdäänkin, tai ei isketä vaan mennään juttelemaan. Mutta se ei vaan yksin riitä, pitää olla sitä kemiaa..
Pakko sanoa tuohon nettideittailuun. Ei siellä tarvitse kuukausi tolkullla ensin viestitellä ennen kuin tapaa livenä. Se mun mielestä monella siinä tökkiikin, kun ensin kirjoitellaan viikkotolkulla ja siinä samalla muodostetaan joku kuva toisesta. Sitten kun livenä tavataan, se kuva onkin ihan väärä.
Itse suosittelen nopeaa toimintaa ;) eli mahdollimman pian treffeille keskustelemaan kasvotusten. Siinä sen sitten näkee iskeekö vai ei.
Itse siis olen yksi näistä miehensä netistä löytäneistä ja täytyy sanoa, että tuskin olisimme kohdanneet ilman nettiä. Asumme viereisissä kaupungeissa, emme juurikaan käy baareissa eikä meillä ollut mitään yhteisiä tuttuja ym. Olemme sellaisia kotona viihtyviä ihmisiä muutenkin.
Pointtina siis oli, että voi siellä netissäkin sopia treffit nopealla aikataululla ja sittenhän se menee melkein kuin "oikeasta" live-ensitapaamisesta ;)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:28"]
Ihan samat fiilikset mullakin AP. Minua tosin ei lähestytä edes seksin toivossa, eli olen ilmeisesti vielä sinuakin rumempi ;), kuten tuossa yllä nätisti ehdotettiin.
Epätoivo on hyvin tuttua. Valitettavasti en osaa juuri auttaa, koska olen itsekin yrittämässä vasta sopeutua siihen, että tulen olemaan loppuelämäni yksin, koska kukaan ei näköjään ikinä kiinnostu minusta. Toki harrastukset ja muut auttaa saamaan elämään muuta sisältöä ja muuta hauskaa, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että olen yksin. Viikonloput on näköjään pahimpia, juurikin kun silloin korostuu että kaikilla muilla tuntuu olevan jo joku.
Se on myös silkkaa sattumaa tuleeko kukaan muu sinkku ikinä tapaamaan ketään ja milloin tapaa, ei se katso sitä lakkasiko etsimästä jne.
Toki iloinen nainen herättää helpommin miehissä huomiota, mutta ei sekään mitään takaa. Ja siinä vaiheessa kun olet vaikka neljän kuukauden ajan käynyt kaikkialla tosi iloisena, ja kukaan ei edelleenkään halua sinua, niin itkuksihan se taas muuttuu.
[/quote]
miksi ette ota itse yhteyttä miehiin esim deittisivustoilla.
mielestäni olen ihan hyvän näköinen älykäs mies jolla on hyvä profiili. naiset eivät kuitenkaan juuri koskaan tee mitään aloitteita itse. odotetaan vaan että miehet tekee aloituksen.
tee itsestäsi hyvä intro missä kerrot minkälainen olet ja mitä haet... katso mitä mies osaa vastata.
Baarista et tulekaan muunlaista seuraa tapaamaan, ja jos tulet, niin pienellä todennäköisyydellä. Minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:33"]
Baari on varmasti viimeinen paikka mistä etsiä kumppania. Itse olen oman kumppanini löytänyt netin välityksellä. Netissäkin on paljän mätiä omenoita mutta siinä seassa saattaa olla jokuinen ihan mukavakin ihminen.
[/quote]
Netti on viimeinen paikka mistä kumppania etsin. Haluan luoda ensimmäisen kontaktin kiinnostavaan ihmiseen ihan naamatusten enkä missään verkossa.
[/quote]
No jatka sitten baarissa käyntiä. Se kun tuntuu sujuvan.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:52"]
mielestäni olen ihan hyvän näköinen älykäs mies jolla on hyvä profiili. naiset eivät kuitenkaan juuri koskaan tee mitään aloitteita itse. odotetaan vaan että miehet tekee aloituksen.
tee itsestäsi hyvä intro missä kerrot minkälainen olet ja mitä haet... katso mitä mies osaa vastata.
[/quote]
Yksi syy ainakin on, että valitettavasti on liian suuri todennäköisyys, että profiilista ihan OK mieheksi luulemani onkin seksisuhteita etsivä pelimies tai jopa naimisissa oleva seksiä etsivä pelimies. Ja sitten tulen siihen oikein itse tyrkyttämään seuraani, varmaan päättyy hyvin? Tai vaikka mies olisikin tavallinen ja mukava, mutta sitten jos tapaamme enkä tunnekaan mitään kemiaa enkä haluakaan hänen kanssaan tavata enää ja harrastaa seksiä, niin tuleeko päälle hirvittävät syytökset ja pahimmillaan stalkkaus?
Yksinkertaisesti niin ystäviltä kuin tällaisilta keskustelupalstoilta kuulee niin kammottavia tarinoita millaisia miehiä netissä usein tapaa, niitä helmiä joukosta etsiessään. Ei se nettiin meneminen ole yksinäiselle naiselle mikään ongelmat taikaiskulla ratkaiseva pelastus, vaan ihan konkreettinen riski saada sydänsuruja, pettymyksiä ja/tai menettää uskoaan mieskuntaan, kun tapaa niin paljon inhottavasti käyttäytyviä miehiä. Vaatii aika lailla teflonia, että tällaiset riskit uskaltaa ottaa siinä toivossa että siellä joukossa saattaa olla joku ihana mies, jonka kanssa saattaa ruveta juttelemaan.
Te netissä olevat tai tavanneet, mikäs deittisaitti olisi sellainen ettei siellä tällaisia ääliöitä löydy, vaan tavallisia parisuhteita etsiviä ihmisiä?
Mä en kyllä tinderistä etsi enää mitään. Kyllä siellä niitä matcheja tulee, mutta sanoisin, että noin 95 % miehistä (ainakin niistä, jotka mulle ovat jutelleet) ovat lähinnä seksin perässä. EI SIINÄ, koska voihan sitä sitten ihastua ja rakastua yhdenyönjutunkin jälkeen, mutta itse olen sen verran hysteerinen ton hygienian suhteen, etten pystyisi harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka etsii naisia jostain tinderistä, koska ties millanen tautihistoria sen kikkelillä sitten on. Kaikkein vaikeinta on löytää edes semisiveä mies, jolla ei ole maailman värikkäin tausta. Pitäis varmaan alkaa pyörimään jossain helluntailaisten menoissa.
Minä olen kaikki pitkät suhteeni löytänyt baarista, enkä koskaan ole samana iltana sänkyyn mennyt. Yhteystiedot on vaihdettu ja miehestä on kuulunut sen jälkeen.
Netistä ehkä tietyntyyppiset ihmiset löytää kumppanin, mutta itselleni se on liian ohjelmallista parinhakua. Baariin mennään pitämään yleisesti hauskaa, tai itse en ole ainakaan sinne mennyt etsimään kumppania. Siitä se vaan on lähtenyt luonnollisesti. Mutta nettitreffin tapaaminen on joko - tai, ei ole välimuotoa josta oikea suhde voisi lähteä liikkeelle. Toinen on aina kiinnostunut, toinen ei, ja kun yhteistä pohjaa ja kavereita ei ole, juttu jää siihen ja tuottaa taas yhden pettymyksen yrittäneelle.
En ymmärrä, mikä pinttymä netissä puolisonsa tavanneilla on mollata baarista kumppania etsiviä. Totta, baarissa on paljon väkeä vain seksin perässä mutta ihan yhtälailla siellä on miehiäkin, jotka haluavat muutakin. Yhtä hyvin netissä etsivät voivat olla vain seksin perässä. Ei sitä voi tietää, ellei ota selvää.
Mä löysin chatis t ihanan salarakkaan :)
Moni ystäväni on löytänyt netistä sen oikean.
Pakko sanoa tällaisia juttuja kuunnellessa, että kyllä elämä on paljon helpompaa muslimina (ehkä muunkin sortin uskovana?). On alusta asti selvää, että sinkkuna haetaan kumppania tositarkoituksella ja avioliittoon, jos ottaa uskontonsa vakavasti. Kun haetaan kumppania, se kerrotaan perheelle ja ystäville ja sitten aletaan järjestää tutustumisia potentiaalisten ehdokkaiden välillä. Ei ole sellaista hakuammuntaa, kun on tietyt kriteerit. Aloita ensimmäiseksi miettimällä suuria päälinjoja. Millainen olet itse ihmisenä? Onko sinulla mitään suuria intohimoja joidenkin asioiden puolesta tai vastaan? Jotain asioita mitä haluat ehdotomasti ja mitä et missään nimessä?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 10:48"]Moni ystäväni on löytänyt netistä sen oikean.
[/quote]
Ja moni mun ystäväni vaan vääriä.
Hei, äläs nyt lannistu. Baari on loppupeleissä kuitenkin aika huono paikka löytää mitään pysyvämpää suhdetta. Onko sulla harrastuksia? Kavereiden kavereita joiden kautta voisit löytää seuraa? Itse löysin oman mieheni Euromarketista. Ei ollu kaupan joten sain ilmaiseksi. Hyvin pelittää vielä viiden vuodenkin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:33"]
Baari on varmasti viimeinen paikka mistä etsiä kumppania. Itse olen oman kumppanini löytänyt netin välityksellä. Netissäkin on paljän mätiä omenoita mutta siinä seassa saattaa olla jokuinen ihan mukavakin ihminen.
[/quote]
Netti on viimeinen paikka mistä kumppania etsin. Haluan luoda ensimmäisen kontaktin kiinnostavaan ihmiseen ihan naamatusten enkä missään verkossa.
[/quote]
Jos olisin sinkku, haluaisin tavata ihmisiä ennemminn selvin päin kuin edes pienessä hiprakassa. Kyllä netti passaisi mulle siis oikein hyvin. Omassa lähipiirissä on muuten useampikin netin kautta yhteen päätynyt pariskunta. Ilman nettiä olisivat tuskin tavanneet ihan jo välimatkan takia.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 07:47"]Pysyvä parisuhde on aika hutera elämän päämäärä. Pysyvyydestä ei ole missään asiassa mitään takeita. Parisuhde ja mies ei riitä elämän sisällöksi, vaikka monet tuntuvat sekä luulevan että elävän niin. Ja voi irtoseksistäkin lähteä kehkeytymään ihan kiva, monella tapaa tyydyttävä suhde - ei sitä koskaan tiedä :)
Yritä kiinnostua jostakin muusta, ap. Älä haikaile sitä mitä sinulla ei ole, se vie paljon energiaa ja ihan turhaan. Kiinnostu itsesi ulkopuolella olevista asioista, siis muusta kuin miten "surkea" olet.
[/quote]Asiaa.Jos jää odottamaan että joku mies tulee ja tekee sut onnelliseksi nii huonosti käy.Usko tai älä monet parisuhteessa elävät ovat itse asiassa tosi onnettomia.Niin klisee kuin onkin onni lähtee aina itsestä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:52"]
[/quote]
Yksi syy ainakin on, että valitettavasti on liian suuri todennäköisyys, että profiilista ihan OK mieheksi luulemani onkin seksisuhteita etsivä pelimies tai jopa naimisissa oleva seksiä etsivä pelimies. Ja sitten tulen siihen oikein itse tyrkyttämään seuraani, varmaan päättyy hyvin? Tai vaikka mies olisikin tavallinen ja mukava, mutta sitten jos tapaamme enkä tunnekaan mitään kemiaa enkä haluakaan hänen kanssaan tavata enää ja harrastaa seksiä, niin tuleeko päälle hirvittävät syytökset ja pahimmillaan stalkkaus?
Yksinkertaisesti niin ystäviltä kuin tällaisilta keskustelupalstoilta kuulee niin kammottavia tarinoita millaisia miehiä netissä usein tapaa, niitä helmiä joukosta etsiessään. Ei se nettiin meneminen ole yksinäiselle naiselle mikään ongelmat taikaiskulla ratkaiseva pelastus, vaan ihan konkreettinen riski saada sydänsuruja, pettymyksiä ja/tai menettää uskoaan mieskuntaan, kun tapaa niin paljon inhottavasti käyttäytyviä miehiä. Vaatii aika lailla teflonia, että tällaiset riskit uskaltaa ottaa siinä toivossa että siellä joukossa saattaa olla joku ihana mies, jonka kanssa saattaa ruveta juttelemaan.
Te netissä olevat tai tavanneet, mikäs deittisaitti olisi sellainen ettei siellä tällaisia ääliöitä löydy, vaan tavallisia parisuhteita etsiviä ihmisiä?
[/quote]
Voi jestas :) totta kai sinä voit myös olla se aloitteen tekevä osapuoli! Jos mies etsiikin vain seksisuhdetta, kieltäydyt kohteliaasti. Jos tapaatte livenä ja mies ei nappaamaan, kerrot asian jälleen kohteliaasti ja jatkat elämääsi. Turha asioista on sen monimutkaisempia tehdä :)
Iskekää itse, älkääkä vaan odotelko.