Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit vuonna 1997?

Vierailija
20.09.2014 |

?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin ulkomailla olemista ja myin Suomessa olevan omistusasuntoni tappiolla. Asuntolainasta vapautuminen oli iso helpotus.

Vierailija
42/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä ja työttömänä. Haaveilin paremmasta. Olin yksin elävä parikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 04:51"]

Jatkoin ulkomailla olemista ja myin Suomessa olevan omistusasuntoni tappiolla. Asuntolainasta vapautuminen oli iso helpotus.

[/quote]

Miten sä sen tappiolla jouduit myymään? Suomessahan oli hurja noususuhdanne just tuolloin, asuntojen hinnat ei tosiaan olleet missään pohjamudissa. Teit huonon kaupan.

Vierailija
44/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin mukavaa opiskelijaelämää luentoineen, tentteineen, bileineen. Asuin avoliitossa ihanan miehen kanssa, ja meillä oli nuori suloinen koira. Pesimme pyykit pyykkituvassa. Kävin osa-aikatöissä hampurilaisravintolassa. Bussilla mentiin joka paikkaan, yliopistolle, töihin, kaupungille.

Vierailija
45/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 06:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 04:51"]

[/quote]

Miten sä sen tappiolla jouduit myymään? Suomessahan oli hurja noususuhdanne just tuolloin, asuntojen hinnat ei tosiaan olleet missään pohjamudissa. Teit huonon kaupan.

[/quote]

Ostin asunnon, kun hinnat olivat kaikkein korkeimmalla, joskus 80-luvun lopussa. Ja kiinteistövälittäjä käytti kokemattomuuttani hyväksi niin hyvin kuin pystyi. En tiennyt, että putkiremontti nostaa yhtiövastikkeen kolminkertaiseksi.

Vierailija
46/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onnellisempi kuin nyt koska toivoa oli enemmän enkä (Luojan kiitos) tiennyt miten onneton tulisinkaan vielä olemaan.

Vierailija
47/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin piirrettyjä, piirsin, aloitin eskarin.

Vierailija
48/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin duunit sairaalassa, täytin 20.

Vierailija
49/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä 1997:

Vietän kesää vanhempieni kanssa pienessä merenrantakaupungissa. Olen juuri täyttänyt 14 vuotta, kuljen Leviksen 501:ssä ja Niken tennareissa, inhoan niitä (mutta kun kaikilla muillakin on). Inhoan hiusmalliani, olen mielestäni lihava ja vanhempani eivät ymmärrä minua. Sen verran ymmärsivät, että opettelen käyttämään piilolinssejä, silmälasit unohtuvat yöpöydän laatikkoon.

Istun lämpimällä rantakalliolla, kuuntelen korvalappustereoista nauhoitettuja kasetteja täynnä lempimusiikkiani, ja haluan olla joku muu. Haluan olla naapurin kaunis ja hoikka hippityttö pitkissä hiuksissaan ja helmisandaaleissaan. Päällään vain pikkuruinen bikiniyläosa ja pitkä hulmuava hame. Haluan kulkea samanlaisin keinuvin askelin alas rantaan.

Kiitos naapurin tytölle, opettelin olemaan oma itseni, kunhan vain selvitin ensin kuka olen. Seuraava kesä oli jo helpompi, levikset oli viety kirpparille ja hiukset kasvaneet puoleen selkään.

Vierailija
50/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seiska-/kasi-luokalla. Join itseni ekaa kertaa humalaan, pussasin poikaa ensimmäistä kertaa, levittelin glitteriä jokapaikkaan, menkat alkoi, luin sinäminä-lehtiä. Siinä oleelliset jutut :D!

Vierailija
51/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin, kävin töissä, biletin ja kuuntelin britpoppia. Ikävänä asiana äitini kuolema, olin parikymppinen.

Vierailija
52/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella. Kävin rippikoulun ja aloitin ysiluokan. Rupesin meikkaamaan.

Vierailija
53/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ekaluokalle. Pikkusiskoni syntyi saman vuonna, mutta menehtyi kolmen vuoden päästä. :(

Vierailija
54/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin :)

Vierailija
55/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä.Erosin kihlatusta ja muutin ensimmäsitä kerta yksin asumaan. 24v.

Vierailija
56/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin etanoita.

Vierailija
57/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ollut elämäni viimeinen perusonnellinen vuosi. Oli hyvä pelivuosi PC:lle ja 32-bittisille konsoleille. Minulla oli myös kavereita, joista yksi erittäin läheinen. Myös 16-bittiset konsolit olivat vielä melko ajankohtaisia ja se oli semmoista aikaa, jolloin elettiin varsinaisessa runsaudenpulassa pelitarjonnan ja tulevaisuusvisioiden suhteen, vaikkakin ei-rikkaaseen perheeseen syntyminen asetti selvät rajat, kuten myös internet-yhteyden puuttuminen ja kielitaidon vähyys, mitä tietoihin tulee. 

-Mies 29v-

Vierailija
58/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden alussa labrassa vuorotteluvapaasopparilla ja töiden loputtua alkukesästä kävin neljättä kertaa Venetsian Biennalessa, Kasselin Documentassa yms. taidetapahtumissa Manner-Euroopassa - bussilla mentiin pitkin ja poikin. Olin 20v silloin...

Vierailija
59/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

Vierailija
60/64 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin ylioppilaaksi, muutin pois kotoa jatko-opiskelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän