Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

porkkana-päivitykset facebookissa

Vierailija
20.09.2014 |

mikä juttu tää nyt taas on: Tiedän, ettei kukaan kiinnitä huomiota päivityksiini, mutta toteanpa kuitenkin, että toisinaan, kun olen todella tympääntynyt, menen puutarhaani ja heittelen multaa ylleni kuvitellen olevani porkkana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tällaisen vastauksen, kun jotakin kommentoin:

"Pahoitellen joudun toteamaan, että olen hävinnyt tässä leikkisässä pelissä ja nyt myös sinä olet langennut ansaan. Halusit kommentoida tai painoit "tykkään" päivitystäni porkkanana piilotteluun liittyen. Siispä, nyt sinun tulee kopioida tämä teksti tilapäivitykseksesi (paitsi jos olet tullut ihan huumorintajuttomuustilaan). Lisääpä teksti: Tiedän, ettei kukaan kiinnitä huomiota päivityksiini, mutta toteampa kuitenkin, että toisinaan, kun olen todella tympääntynyt, menen puutarhaani ja heittelen multaa ylleni kuvitellen olevani porkkana.

Vierailija
2/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se ei liitykään johonkin persesyöpätietoisuuden levittämiseen?

Vierailija
4/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monen kaverin tuollaisesta tilasta tykännyt ilman, että kaverilta on tullut viestie, että pitäisi lisätä se omalle seinälle kun tykkäsi.

Vierailija
5/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko taas joku kiertoviesti tyyliin, jos luet tämän, pitää valita joku typerä lause ja laittaa seinälle...

Vierailija
6/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana on syytä pestä ja kuoria ennen käyttöä, kun se syödään raakana. Käsittely torjuu Ruttoa ja ebolan riskiä. Kasvisten välityksellä syntyneistä ruokamyrkytyksistä ongelmaksi ovat Eviran mukaan nousseet norovirusten ja Yersinian aiheuttamat ruokamyrkytysepidemiat. Myös lapsista voi nämä sairaudet tulla.

Eikä auta vaikka olet hullu!

Vierailija
7/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks kukaan tiedä????

Vierailija
8/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh?!