Laihdutan, mitä mieltä päin safkoistani?
Olin yövuorossa ja heräilin yhden aikaan:
klo 14.30 Lautasellinen lohikeittoa (sisälsi perunaa, sipulia, porkkanaa ja lohta, liemi tuorejuustolla maustettu kalaliemi)
klo 18 Kuusi kapeaa hapankorppua & 60 % oivariinia
klo 20 Kaksi riviä Fazerin sinistä
klo 22.30 Smoothie, jossa 200 g marjoja, 250g rasvatonta maitorahkaa, teelusikkallinen hunajaa, 1 dl vettä
Vielä en saa unta, joten syön ennen nukkumaan menoa vielä kaksi porkkanaa ja viinirypäleitä
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:13"]] Hahha, tän on pakko olla vitsi :DD Ei hän kenenkään elämää oo noin köyhää, eihän?
[/quote]Kai sen on pakko olla vitsi että litran keitossa olisi puoli kiloa kalaa... sehän olisi kalasosetta tms. AP pikkusen pistelee omiaan...
[/quote]
Tää teidän kommentointi on ihan vitsi. Miks trollaatte toisen aloituksen?
[/quote]Jos aloitus on vitsi, niin miksi siitä ei saisi vitsailla?
[/quote]
Mikä vitsi tossa aloituksessa on? Laitoin päivän syömiseni tänne näytille, että saisin vinkkejä, mut sen sijaan joudun selittelemään kattilani ja soppakulhoni kokoa. AP
Tänään olisit kaivannut enemmän proteiinia. Mielestäni kasvisten määrä on ihan OK.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:13"]] Hahha, tän on pakko olla vitsi :DD Ei hän kenenkään elämää oo noin köyhää, eihän?
[/quote]Kai sen on pakko olla vitsi että litran keitossa olisi puoli kiloa kalaa... sehän olisi kalasosetta tms. AP pikkusen pistelee omiaan...
[/quote]
[/quote]
Mikä vitsi tossa aloituksessa on? Laitoin päivän syömiseni tänne näytille, että saisin vinkkejä, mut sen sijaan joudun selittelemään kattilani ja soppakulhoni kokoa. AP
[/quote]Kerrataanko vähän sitä litran kalakeittoa jossa on 500g kalaa 2 isoa sipulia (300g?) ja viisi porkkanaa (500g?) + nestettä, joko vettä tai maitoa?
Miten vitussa reilu kilo raaka-aineita tungetaan litaran keittoon??????????
Vai oliko niin että keittoon laitettiin raaka-aineiden lisäksi litra nestettä? Silloin kasvisten puolikiloa jäi takuulla alakanttiin, ellei niitä sitten poimittu siletä keitosta kaikkia lautaselle.
Provo mikä provo tai siten joku itsensäpettäjä laihduttaja.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Kerrataanko vähän sitä litran kalakeittoa jossa on 500g kalaa 2 isoa sipulia (300g?) ja viisi porkkanaa (500g?) + nestettä, joko vettä tai maitoa?
Miten vitussa reilu kilo raaka-aineita tungetaan litaran keittoon??????????
Vai oliko niin että keittoon laitettiin raaka-aineiden lisäksi litra nestettä? Silloin kasvisten puolikiloa jäi takuulla alakanttiin, ellei niitä sitten poimittu siletä keitosta kaikkia lautaselle.
Provo mikä provo tai siten joku itsensäpettäjä laihduttaja.
[/quote]
Taisin mainita tehneeni noin litran keiton. En laittanut nestettä siis litraa kaiken muun lisäksi. Soppani on varmasti hieman "kuivakka" osan makuun, itse tykkään niukasta liemestä :)
Edelleen kaipaisin neuvoja! :D Miten voisin kätevästi lisätä jotain proteiinia ruokavaliooni? AP
Itse en ole pitkään aikaan laihduttanut, mutta tämän tyylisellä ruokavaliolla olen pysynyt suht hoikkana.
Aamulla rasvaton maitorahka ja purkkiananasta (ja 2 kuppia kahvia :))
Lounas kasvisssosekeittoa johon sekaan raejuustoa
Välipalaksi kahvi ja kaksi konvehtia :)
Päivälliseksi kanawokkia (maustamatonta kanafiiletä ja perus wokkivihanneksia, maustoin soijalla ja sweetchilisoosil), niiden kanssa reajuustoa (miun herkkuu!)
Illalla join kupin teetä ja söin ruisleivän jossa päällä juustoa, salaattia, tomaattia ja kurkkua sekä aurinkokuivattua tuorejuustolevitettä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:49"]
Itse en ole pitkään aikaan laihduttanut, mutta tämän tyylisellä ruokavaliolla olen pysynyt suht hoikkana. Aamulla rasvaton maitorahka ja purkkiananasta (ja 2 kuppia kahvia :)) Lounas kasvisssosekeittoa johon sekaan raejuustoa Välipalaksi kahvi ja kaksi konvehtia :) Päivälliseksi kanawokkia (maustamatonta kanafiiletä ja perus wokkivihanneksia, maustoin soijalla ja sweetchilisoosil), niiden kanssa reajuustoa (miun herkkuu!) Illalla join kupin teetä ja söin ruisleivän jossa päällä juustoa, salaattia, tomaattia ja kurkkua sekä aurinkokuivattua tuorejuustolevitettä.
[/quote]
Kiitos kommentistasi - taisi olla ainoa fiksu vähään aikaan :D Ruokavalio kuulostaa hyvältä, voisin samanlaista noudattaa oikein hyvin. AP
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:46"]En ymmärrä miksi ihmiset tulevat aina valittamaan ylipainoisille laihduttajille että "huhhuh miten syötte liian vähän" vaikka söisi yli tarpeen! Paastoamalla laihtuu parhaiten, piste.
[/quote]
Kyllä ois mun -30kg kaatunu jos oisin paastoamalla sitä yrittäny...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:57"]
Oon määkin yötöissä eikä se oo mun syy syödä miten sattuu. Sen rytmin voi kääntää itselleen eteenpäin. Ei se ole syy että "olen yöllä töissä mulla on erilainen rytmi", tottakai on muihin verrattuna mutta miten se vaikuttaa siihen normi rytmiin? Tätä en käsitä
[/quote]
Voitko tarkentaa mikä tossa rytmissä on siis vialla? Syön ihan tasaisin väliajoin kuitenkin.
Tuon erilaisen rytmin nostin esille, koska yksi kommentoija oli sitä mieltä, että syön liian myöhään. Kai nyt syönkin jos menen aamulla nukkumaan kasin aikaan ja herään sitten jossain vaiheessa päivää. Söisin auttamatta liian vähän, jos jättäisin "iltasyömiset" kokonaan syömättä. Se on sama kuin "normaalivuoroissa" oleva jättäisi syömättä iltapalan ja päivällisen. AP
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:15"]
Keitto se on sosekeittokin?
[/quote]Kalatahnasosekeitto ei vastaa kästystäni kalakeitosta, jota ap sanoi syöneensä. Ei ihme jos ei paino putoa.
[/quote]
No onhan se paino pudonnut: viikon olen laihdutellut ja puoli kiloa on lähtenyt. Mistä sä nyt revit ton ajatuksen, että paino junnaa? AP