Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mielestä Samuli Edelmann on kuuma?

Vierailija
20.09.2014 |

Minusta on. tosi kuumis. Jotenkin ne kappaleetkin.. Tähtipölyä, amalia. Niissä on jotain hienoa tunnelmaa jota en osaa selittää. Näistä Samulin karisma puskee esiin hyvin.

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kemiaa heidän välillä on mielestäni havaittavissa. 

Vierailija
62/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:28"]

On niillä kuulemma jotain säätöä joskus ollut.. En tiedä sitten, onko lähiaikoina. 

[/quote]

Olin Vain elämää konsertissa 2014 eturivin sivussa ja mulla oli näkyvyys vähän kuin salaa 360 asteen muotoiselle lavalle. Kun joku muu kuin Samppa tai Jenni lauloi, oli näillä kahdella AIVAN liian läheiset kontaktit kuin että olisivat vain kavereita. Samulin naama kuin orkun partaalla ja kädet ei pysyneet Jennistä erossa. Uskon kyllä mitä näin. Sama oli Lastensairaala-konsertin jälkeen bäkkärillä kun näyttivät sen nuoren syövästä parantuneen naisen äitiä kun Jenni meni sitä halaamaan ja jutskaamaan: ennen sitä vilahti vahingossa nettipätkässä kun Samuli suutelee Jenniä suulle. 

Ehkä vain ystäviä ja Samuli onnellisesti naimisissa, mutta jotain muuta tuossa on...

[/quote]

Ahaa! Mitä hän sitten muka niillä käsillään teki? :DD

Vierailija
64/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:49"]

On niillä kuulemma jotain säätöä joskus ollut.. En tiedä sitten, onko lähiaikoina. 

[/quote]

Olin Vain elämää konsertissa 2014 eturivin sivussa ja mulla oli näkyvyys vähän kuin salaa 360 asteen muotoiselle lavalle. Kun joku muu kuin Samppa tai Jenni lauloi, oli näillä kahdella AIVAN liian läheiset kontaktit kuin että olisivat vain kavereita. Samulin naama kuin orkun partaalla ja kädet ei pysyneet Jennistä erossa. Uskon kyllä mitä näin. Sama oli Lastensairaala-konsertin jälkeen bäkkärillä kun näyttivät sen nuoren syövästä parantuneen naisen äitiä kun Jenni meni sitä halaamaan ja jutskaamaan: ennen sitä vilahti vahingossa nettipätkässä kun Samuli suutelee Jenniä suulle. 

Ehkä vain ystäviä ja Samuli onnellisesti naimisissa, mutta jotain muuta tuossa on...

[/quote]

[/quote]

No kuules kädet kävi Jennin perseellä nonstoppina, välillä molemmat edestäpäin ja välillä vyötäröllä laskien alemmas perseelle. Eivät tod tienneet että osa yleisöstä kyttää heitä silloin kun eivät laula ;)

Vierailija
65/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No kuules kädet kävi Jennin perseellä nonstoppina, välillä molemmat edestäpäin ja välillä vyötäröllä laskien alemmas perseelle. Eivät tod tienneet että osa yleisöstä kyttää heitä silloin kun eivät laula ;)

[/quote]

Aivan! Täähän olisi ihan seiska materiaalia ;) kumma jos ei kukaan ottanut kuvaa.

Vierailija
66/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Älkää viitsikö. Tiedätte itsekkin että tuo kaikki on törkeää valetta ja panettelua, ihan Jennin mustamaalaamiseksi. Samuli on onnellisesti naimisissa eikä hänellä ole ollut eikä ole mitään suhdetta tai kemiaa Jennin tai muidenkaan naisten kanssa. Mies joka on kuin luotettava kallio.

Vierailija
67/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli minusta puolestaan vaikuttaa sellaiselle, että kauniit naiset kiinnostaa ja intohimoinen.

Vierailija
68/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsoihan Samuli vain elämäässäkin Jenniä tämän esitysten aikana aika tulisesti.

Vierailija
69/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:18"]

No katsoihan Samuli vain elämäässäkin Jenniä tämän esitysten aikana aika tulisesti.

[/quote]

JA vitut kattoi.

Vierailija
70/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olin vain elämää konsertissa. Kemiaa oli kyllä aistittavissa, ei ole pötypuhetta. 

Vierailija
71/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:27"]

Minä myös olin vain elämää konsertissa. Kemiaa oli kyllä aistittavissa, ei ole pötypuhetta. 

[/quote]

Täyttä paskapuhetta se on. Samuli halaili konsertissa myös Vesalaa, Koivuniemeä yhtä lailla. Antaisitte jo olla, aihekin on mennyt pois otsikosta täysin!

Vierailija
72/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:18"]

[/quote]

JA vitut kattoi.

[/quote]

Nou nou, "vitut" kattoi sitten kun kamerat oli sammuneet...

Vierailija
73/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista bullshittiä ihmiset täällä puhuukin :DD

Vierailija
74/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:49"]

kaikenlaista bullshittiä ihmiset täällä puhuukin :DD

[/quote]

Uskoo ken tahtoo ;) 

Vierailija
75/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ne olisivat niin ihana pari :) harmi kun samuli naimisissa

Vierailija
76/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Jenni!

Vierailija
77/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet Aurinko!

Vierailija
78/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli on tylsä tyyppi, ja aika läski. Ei minun mieleen. Mutta on tämä hänen ja Jennin juttu ollut vireillä jo ainakin 5-6v. En tosin usko että on platonista suhdetta pitemmälle koskaan mennyt kun Samuli naimisissa ja Jenni erosi vasta viime syksynä.

Vierailija
79/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:58"]

Samuli on tylsä tyyppi, ja aika läski. Ei minun mieleen. Mutta on tämä hänen ja Jennin juttu ollut vireillä jo ainakin 5-6v. En tosin usko että on platonista suhdetta pitemmälle koskaan mennyt kun Samuli naimisissa ja Jenni erosi vasta viime syksynä.

[/quote]

Luulisi kyllä että Jenni kiinnostaisi Samulia juurikin seksuaalisesti :D toki mistäs sitä tietää.

Vierailija
80/135 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:58"]

[/quote]

Luulisi kyllä että Jenni kiinnostaisi Samulia juurikin seksuaalisesti :D toki mistäs sitä tietää.

[/quote]

Uskokaa jo että Samuli on NAIMISISSA. Ja hän on uskovainen, eli ei VARMASTI petä vaimoaan ja perhettään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän