Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja pervoaloituksia tänään

Vierailija
13.07.2014 |

Joku kirjoittaa harrastaneensa seksiä hengityshalvauksesta kärsivän tytön kanssa, toinen himoitsee kuuroja naisia. Mikä tarkoitus noilla on? Minua kuvottaa tuommoinen toisten pilkkaaminen ja vammojen seksualisoiminen :( 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuurojen himoitseminen on pilkkaamista? Olisiko mielestäsi parempi, että yksikään mies ei himoitsisi kuuroa?

Vierailija
2/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita sitä lainkaan. Vaan sitä, että jos joku himoitsee nimenomaan kuuroa. Minä en suhteessa ajattele tai luokittele toisen sairautta millään tavoin. Tärkein on se ihminen itsessään. Mutta olen lukenut tämmöisestä ennenkin, esim. joitakin himottaa naiset joille on tehty amputaatio jne....

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaa tuommoiset avaukset avaamatta. Joku pipipää JoelLilo niitä kuitenkin rustailee.

Vierailija
4/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia fetissejä. Se on normaalia. En pidä sitä pervona.

Vierailija
5/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 11:14"]En tarkoita sitä lainkaan. Vaan sitä, että jos joku himoitsee nimenomaan kuuroa. Minä en suhteessa ajattele tai luokittele toisen sairautta millään tavoin. Tärkein on se ihminen itsessään. Mutta olen lukenut tämmöisestä ennenkin, esim. joitakin himottaa naiset joille on tehty amputaatio jne....

Ap

[/quote]

Jos olet ikinä himoinnut mitään ominaisuutta - pituutta, lihaksikkuutta tai älykkyyttä - olet täsmälleen samanlainen kuin parjaamasi ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän