Oon töissä r kioskilla. Ihan uskomatonta. Ihmiset soittavat tänne ihan kokoajan ja kyselevät, että onko täällä myynnissä sitä ja sitä tuotetta.
Toki r kioskin puh numero on netissä, mutta ei se sitä varten siellä ole.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pätevä syy soittaa siihen numeroon?
Ei ole mitään muuta syytä. No korkeintaan tiedostella löytötavaroita tai pakettia, mutta sekin menee kategoriaan A. Turhat puhelut. Voi hyvin mennä kysymään tiskiltä :).
Korona-aikanako? Mitä jos joku sairaana oleva kysyy ja saatuaan tiedon lähettää ystävän hakemaan tuotteen?
Ne samat kirjoittelee tänne kysyen sellaisia itsestäänselvyyksiä jotka normaalijärkinen osaa googlata omatoimisesti.
Nyt muuten ihan mielenkiinnosta kysyn että myydäänkö teillä niitä auton etuvalojen pieniä lamppuja?
Vierailija kirjoitti:
Ne samat kirjoittelee tänne kysyen sellaisia itsestäänselvyyksiä jotka normaalijärkinen osaa googlata omatoimisesti.
Mutta onhan toki hauskempaa kun joku rautalangasta vääntää ja kertoo myös mitä EI kannata tehdä.
Vierailija kirjoitti:
No ei sieltä löydy kummenpaa, lotot, prepaidit, röökit, arvat, postimerkit, tamponit, sipsit, karkit lehdet limua, mietoa alkoholia, jäätelöä.
Mutta siis oletko nyt ihan varma? Onko niillä vaikka paistopiste? Tai saksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voit aina pyytää esimieheltäsi tai (jos olet yrittäjä) ketjulta lupaa olla vastaamatta asiakkaiden puheluihin! Jos se sopii heille, niin silloin voit laittaa linjat kiinni :)
Missähän takapajulassa tuo tapahtuu? Asikaspalvelu kioskit ei kyllä ole suoraa linjaa myyjään.Jos teillä siellä perähikiällä on.Laita varatuksi työajalla puhelin.Tai ole vastaamatta,vaikka ei yhtään asiakasta.
Kyllä muuten on R-kioskissa kännykkä, ja se numerokin on julkisesti netissä. R-kioskin osoitteen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi siinä tapauksessa jos on niin sairas ihminen, ettei voi liikkua. T.ap
Tuotko tuotteet sitten kotiin?
Siis mitä, onko teillä puhelin johon vastata. Sehän vie työaikaa?
(Giantti myymälään ei voi soittaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi siinä tapauksessa jos on niin sairas ihminen, ettei voi liikkua. T.ap
Tuotko tuotteet sitten kotiin?
Tuon, mutta en ole se myyjä vaan ihan random joka satuin olemaan siinä
Vierailija kirjoitti:
2021 ja teillä ei päivity valikoima reaaliajassa nettiin? Varmaan lankapuhelin vielä käytössä?
Olen ollut kanssa joskus r llä töissä keikalla ja muissa asiakaspalveluissa vaatemyymälöissä.. Olen samaa mieltä kuin AP sillä itsekkin näin asiakaspalvelu alalla ei se numero netissä ole sitä varten että "asiakkaat soittelevat kyselläkseen"onko sitä ja tätä tuotetta. Jos r kioskilla näin olisi, puheluita tulisi koko ajan sinne vastata tuote valikoima kyselyihin, r kioskeilla kaikilla kuitenkin on myöskin oma yrittäjänsä ja valikoimat vaihtelee jo senkin myötä. Ei myyjä ole sitä varten että vastaillaan jatkuvasti puhelimeen asiakkaille kyselyihin mitä meillä on myynnissä, myyjällä on muuta hommaa kuten kassa ja iisteys, henkarointi, lajittelu, hinnoittelu ym, hätä tapaukissa vain puhelimeen vastaus..tarkoitus on esimerkiski pitää näitä numeroita jos vaikka tuote toimittaja haluaa soittaa liikkeeseen tai vaikka eri kollega liike, tai jossain isommissa asioissa. Ei ole pointtina että jokainen kuluttaja soittelee turhan päiten liikkeisiin. Voi sitten tulla itse katsomaan.
Olisi kiva jos myyjä vastaisi iloisesti "kyllä meiltä löytyy, tervetuloa ostamaan"
En ole ikinä tajunnut, että R-kioskillekin voisi soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään muuta syytä. No korkeintaan tiedostella löytötavaroita tai pakettia, mutta sekin menee kategoriaan A. Turhat puhelut. Voi hyvin mennä kysymään tiskiltä :).
Korona-aikanako? Mitä jos joku sairaana oleva kysyy ja saatuaan tiedon lähettää ystävän hakemaan tuotteen?
Koronasta huolimatta myyjän toimekuva ei ole muuttunut (eli työtehtävät lisääntyneet turhan päiväisten soittojhen lisäksi ei oikeuta)eikä useimpiin myymälässä tullut muutoksia käytäntöihin. Koronaa tai ei, jos ystäväsi on asialla niin hän voi mennä itse liikkeeseen kuin soitella etukäteen koska edelleen numero ei ole sitä varten :) Jos normaalissa tilanteessakin ystävälläsi olisi vaikka flunssa, ei se oiketa soittelemaan liikkeisiin tai kohta kaikki näin tekisivät ja liikkeisiin soittaisi sata ihmistä kenen kaverilla olisi flunssa..tai just korona..
En kyllä ymmärrä miksei voisi kysyä tuollaista. Miksi se numero on julkinen, jos siihen ei saa soittaa? Ärrälle en varmaan itse soittaisi, mutta useamman kerran olen soittanut johonkin erikoisliikkeisiin, joilla ei ole päivittyviä tuotesaldoja netissä, ja kysynyt jonkin tuotteen saatavuutta, kun en ole viitsinyt lähteä ihan vaan katsomaan toiselle puolelle kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Sulle maksetaan palkkaa siitä asiakaspalvelusta. Silloin sitä sun pitää tehdä.
Kioskissa olevat asiakkaat odottaa nätisti jonossa kun myyjä selittää soittelijoille mitä kaikkea myynnissä on ja mitä ei. Ok.
Tulis mieleenkään soittaa Ärrälle ja kysyä heidän valikoimistaan. Tai yleensäkään mihinkään kauppaan. Jos Google ei anna vastauksia, lähtisin itse selvittämään kioskien/kauppojen valikoiman.
Mulla on kolme Ärrää 400 metrin säteellä ja kaikissa usein vaan yksi henkilö töissä. En kuormittaisi myyjiä turhilla puheluilla.
Eipä ole tullut mieleenkään soitella ikinä R-kioskille? Onko jengi ihan sekaisin?
Jos Ärrällä ei nyt ole 7 Kismettiä vitosella, niin osta sitten vaan viisi?
Tarviiko se etukäteen soittaa ja suunnitella myyjän kanssa ostoslista, että "ajanpa tässä nyt Prisman, ABC:n, S-Marketin ja K-supermarketi ohi ja menen vartavasten Ärrälle ostamaan suklaapatukan ja karkkipussin? Menkää markettiin, niin siellä ainakin on sitä mitä etsitte!
Ihme luusereita...
Myyjän pitäisi ehtiä palvelemaan jonossa olevia, mutta kun Sirkka-Pekka puhelimessa haluaa tietää on uusi Nyyrikki jo ilmestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sitten ole tajunnut että monet joutuu koronan vuoksi välttelemään turhaa ravaamista kaupoissa ja kioskeissa? Ehkä siksi soittavat ettei turhaan tarvitse itseään altistaa tappavalle virukselle ja kyllä, monisairaille se on tappava virus vaikka et sitä uskokaan. Vastailepa kiltisti puhelimeen ja ole ystävällinen, työnantaja tykkää hyvästä palvelusta ja tyytyväisistä asiakkaista ( ja pätevistä työntekijöistä yhtä lailla). Yksikin valitus asiakkaalta huonosta palvelusta ketjullepäin ja sinä olet työtön.
No ei sieltä löydy kummenpaa, lotot, prepaidit, röökit, arvat, postimerkit, tamponit, sipsit, karkit lehdet limua, mietoa alkoholia, jäätelöä.