Oudoin asia, mistä olet pahoittanut mielesi?
Mulla ehkä se, kun olin työharjoittelussa ja työkaveri haki lähikaupasta kaikille muille irtojäätelöt, paitsi minulle. Sain nieltyä harmistukseni, mutta kotona purskahdin itkuun. :D Voi nyyh joku jäätelö...
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kun ystävänpäivänä työpaikan alakerrassa jaettiin munkkeja. Olin uusi työyhteisössä ja niinpä ilahduin työkaverini Hannan sanoessa: "Merja! Mennään hakemaan yhdessä munkit"
Sanoin jo: "Joo! Käväistään vaan!" Kun takanani kävelevä Sanna sanoi: "Ei me kaikki voida kyllä sinne lähteä (ja poistua työpisteeltä)."
Johon Hanna nauramaan: "Eiku miksi mä sanoin Merja? Siis tarkoitin tietysti Sanna"
Kiirehdin sanomaan, että menkää vaan te, minä jään tänne.Tuli jotenkin paha mieli, kun ensin luulin että pyydettiin mukaan ja sitten ei pyydettykään. Ja jäin vielä ilman munkkia.
Paradoksaalista: Sulla ei ole ystäviä työyhteisössä ja sitten et saanut ystävänpäivämunkkia
Jäätelö tippui maahan. Olin jotenkin odottanut innolla, että ekana lomapäivänä syön jäätelöä ja kävelen puistossa kaikessa rauhassa...
No, ei se maailmanloppu ollut, mutta harmitti.
Eräs henkilö sanoi ihan normaalisti (en usko että tarkotti pahalla..) "Taas sulla on toi paita! Eikö sulla oo muita? :D" Jooh, eipä mulla kauheesti erilaisia paitoja ole ja tuo kyseinen paita mitä käytin aina oli lempipaitani. Nykyään en kehtaa enää laittaa sitä paitaa päälle, jos olen tekemisissä sen ihmisen kanssa.
26 jatkaa, tuli eräs hauska juttu mieleen. :D
Kerran teininä istuimme puistossa kun joku mies tuli kaupasta. Häneltä sitten tippui maitopurkki maahan (ei mennyt rikki edes) ja minä aloin vollottamaan. :D Kaveri jaksaa vieläkin muistutella tästä, koomista
Aloin katsomaan telkkarista Lentoturmatutkinta -nimistä ohjelmaa, ja siinä käsiteltiinkin junaturmaa. Odotin näkeväni taivaalta putoavia tai räjähtäviä lentokoneita, enkä mitään tylsiä junia :D
Luin oikein hyvää kirjaa ja pillahdin melkein itkuun kun se loppui. Oli ikävä palata mun tylsistytävään elämään :D
Kärsin PMS-oireista, en saanut appelsiinia kuorittua, makasin keittiön lattialla sikiöasennossa ja itkin itsesäälistä. :D
Minut ylennettiin ensimmäistä kertaa elämässäni business-luokkaan lentokoneessa. Koneeseen päästyäni näin, että kyseessä olikin keskipaikka (siis valtavasti silti tilaa joka puolella, niiden vieruskaverien ympäri pääsi helposti esim. vessaan). Niin, tästä sitten olin nyreissäni! :D
Puolustuksekseni sanottakoon, että olin tässä vaiheessa matkustanut jo melkein 24 tuntia, ja tuo ärtymys kesti vain muutaman minuutin. Sen jälkeen otinkin sitten kokemuksesta kaiken irti.
Se, kun aika pitkäaikainen ihastus kertoi vuosi sitten halanneensa kaksi tyttöä koulussa ystävänpäivänä eikä muita kavereitaan. Pahoitin mieleni, kun kertoi, ettei oikein tykkää oikein halailla toisia ihmisiä :(
Ollaan siis hyviä kavereita
Voi että alkaa raivostuttaa näitä lukiessa ilkeät ja tahallaan toisten mielen pahoittavat ja toisia lytistävät ihmiset. No tuttu tunne tässä maailmassa.
Niin minä mieleni pahoitin kun, Zak emmerdalesta jätti Lisan.
Mä oikeesti suutuin ja kiukun kyyneleet silmissä haukuin zakin ja joanin pystyyn.
Vieläkin harmittaa!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:39"]
No olihan tuo törkeetä jättää yhdelle tuomatta, ei minusta outoa ollenkaan.
No olin vain harjoittelija, en mitään vakikalustoa.
-ap
Mutta eniten huvittaa mun reaktio. Porata jostakin saakelin jäätelöstä. :D
Tuskin se jäätelö siinä oli se syy. Tuohan oli hyvin selkeä tapa syrjä harjoittelijaa. Sinä rt kuulu joukkoomme. Kyllä tuosta saakin itkeä. Työpaikkakiusaamista.
Up