Pidän itserakkaina sellaisia joilla on VAIN omia kuvia itsestään FB:ssä
Siis miten jotkut kehtaa laittaa vain ja ainoastaan itsestään kuvia Faceen? Miten itserakas pitää olla, että joka päivä päivittää omat poseeraukset ja jakaa niitä kavereilleen?
Olen sitä mieltä, että FB tietyllä tavalla paljastaa, mikä itselle on tärkeää; ihmiset joille urheilu on tärkeää, laittavat eniten juuri niitä urheiluelämyskuvia, diagrammeja omasta liikkumisesta ja treenistä, kuvia uusista harjoittelu-ohjelmista jne. Ja sitten niille, joille lapset ovat elämän suurin sisältö, postaavat jatkuvalla syötöllä kuvia omista kakaroistaan, milloin missäkin, nukkumassa, syömässä, ulkoilemassa, sairaana, huvipuistossa jne. Ja toiset taas päivittelevät lemmikkinsä kuvia, toiset kotinsa sisustuksia ja uusia hankintoja, siivousta jne.
Mutta... Sitten ne ihmiset, jotka päivittävät vain omista itsestä otettuja kuvia... Pakko sanoa, että sellaisen ihmisen pitää todella pyöriä oman napansa ympärillä, jos ei kertakaikkiaan keksi muuta päivitettävää tai valokuvattavaa kuin oma nassu, siis ei mitään muuta?? Ymmärrän, jos ammatikseen tekee kauneusalalla työtä, tai esim. laihduttaa/urheilee, jolloinka haluaa kavereilleen jakaa kuvia edistymisestään (laihtuminen, kiinteytyminen jne) mutta muuten... Menee yli ymmärryksen, miten itserakas ihminen voikaan olla?
Kommentit (13)
Minä en lataa muista ihmisistä kuvia kuin itsestäni. Kukin ladatkoon itsestään kuvia. Suuttuisin jos joku lataisi kuvani kysymättä minulta ensin.
Mua ärsyttää ylipäätään ihmiset, jotka laittaa kuvia Faceen. Ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:35"]Ehkä ne ihmiset on niin fiksuja, että päättävät kuvien nettiin postaamisesta vain omalta kohdaltaan. Eivät laita esim oman lapsensa kuvia nettiin kysymättä lapselta.
[/quote]
näinpä! tällaiset ihmiset on ihania kun ei tarvi pelätä että oma naama löytyykin yhtäkkiä kaverin julkisista kuvista...
Onko käynyt mielessä, että sellainen ihminen saattaa olla yksinäinen? Ei kaikilla ole suurta kaveriporukkaa jonka kanssa hengailla
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:35"]
Ehkä ne ihmiset on niin fiksuja, että päättävät kuvien nettiin postaamisesta vain omalta kohdaltaan. Eivät laita esim oman lapsensa kuvia nettiin kysymättä lapselta.
[/quote]
Ja siis väitätkö, että vaihtoehdot ovat vain oma nassu tai lapset?? Haloo... On se kumma, kun toiset taas saa jutun juurta vaikka sienimetsäretkestä, tai uudesta työstä, tai lomamatkasta jne. Mutta kuten sanottua, FB paljastaa mihin oma kiinnostus kohdistuu...
Minulla on vain itsestäni kuvia... Yksi (1). Hyi!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:56"]
Minulla on vain itsestäni kuvia... Yksi (1). Hyi!
[/quote]
Tämä on eri asia, päivänselvästi.
Väännetään vielä rautalangasta: jos postaisit aktiivisesti juttua, mutta kaikki se on minäminä-juttua ja sata kuvaa itsestä niin tuskimpa on sattumaa mihin kyseinen postaaja kiinnittää omat intressinsä...
En käytä facebookia, mutta instagramissa on kyllä paljon kuvia joista ehkä 5% on itsestäni. Tykkään enemmän muista asioista kuin omasta naamastani.
Kenen kuvia mun sit pitäis laittaa omaan profiiliin? On mulla linkitettyjä kissakuvia, eläinvideoita yms. mut et taida niitä tarkoittaa.
Ehkäpä sinulta on rajattu pois muut valokuva-almbumit.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:16"]
Ehkäpä sinulta on rajattu pois muut valokuva-almbumit.
[/quote]
Niin vaikealta kuin se tuntuukin uskoa, mutta tällaisia minä-minä ihmisiä kyllä on...
Ehkä ne ihmiset on niin fiksuja, että päättävät kuvien nettiin postaamisesta vain omalta kohdaltaan. Eivät laita esim oman lapsensa kuvia nettiin kysymättä lapselta.