Arvostelkaapa piirrustukseni
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:05"]Opettele sommittelemaan kuva.
[/quote]
Olen pahoillani jos sommitteluni ei miellytä silmääsi
Ap
Tulikohan mulle sama kuva kuin muille...? T: taideteollisen käynyt
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:24"]Se on piiRustus tai piiRRos, vaan ei mikää helvetin piiRRustus. [/quote] Olen pahoillani :D Ap
[/quote]
Tuo on joku kaheli joka takertuu toisten kirjoitusvirheisiin ja huomauttelee niistä kai omaa egoaan pönkittääkseen. Minäkin olen jo alkanut tehdä kirjoitusvirheitä ihan pirruuttani.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:20"]
Tulikohan mulle sama kuva kuin muille...? T: taideteollisen käynyt
[/quote]
Jos avasit avausviestin linkin muokkaamatta sitä, niin aivan varmasti tuli. Kuinka tyhmä oikein olet?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:25"]Ihan hieno kuva. Jatka piirtämistä ehdottomasti.
[/quote]
Kiitos. :)
Haluaisin mielipiteitä siitä, miten olisin voinut tehdä piirroksestani hienomman. Itse kun en oikein tiedä.. :)
Ap
[/quote] Taustan käsittely ohuella hiusviivalla tekisi kuvastasi kokonaisen teoksen. Nyt siinä on upeasti piirretty lintu paperilla. :)
[/quote] Jatkan vielä. Tyhjään tilaan voisi miettiä myös jotain kooltaan pientä, mutta valööriarvoltaan tummaa, esim perhonen tai kärpänen, joka tasapainottaisi kuvaa. :)
[/quote]
Kiitos vinkistä! Täytyy miettiä :))
Ap
[/quote] Kiva kun ymmärsit. :) Itse pääsen työskentelyssä eteenpäin yllättävin keinoin. Vajaalta tuntuva teos täydentyy, esim hetkellisestä vilkaisusta luontoon tai vaikkapa siivottavaan kahvipöytään: Suuri kuppi ja muruset alhaalla oikella, pieni rypistetty paperimytty yläoikealla olisi esim sinun kuvasi kanssa auttaneet eteenpäin. :)
Suosittelen ehdottomasti piirtämään lisää, olisivat varmasti kauniita vaikkapa postikortteina..!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:05"]Opettele sommittelemaan kuva. [/quote] Olen pahoillani jos sommitteluni ei miellytä silmääsi Ap
[/quote]
Kyselit mielipiteita lukijoilta mutta kun sellaisia annetaan et tykkaakaan elleivat ne ole ylistavia. Ammattilaisten neuvot eivat kelpaa. Sommittelussakin on omat lakinsa jotka on todettu kaikkein miellyttavimmiksi. Pitaa olla aikamoinen virtuoosi etta saa erikoisemman sommittelun toimimaan. Sinun kuvassasi lintu kurkkaa paperille ja katsoja jaa odottamaan tulisiko kokonaan nakyville.
Muutin ihan jees, mutta häiritsee, kun kuvaa katsoessa koko ajan vain miettii, että mitä muutakin tämä esittää kuin vain lintua. Joku siinä tökkii, että voisi rauhassa vain katsella. En vain keksi, että mikä.
64, tuo ap vetää herneet nenään kaikesta muusta kuin kehusta. Aloitti tällä ketjulla
http://www.vauva.fi/keskustelu/4279598/ketju/anonyymina_paskaa_kommentoivat
Että viitsitte aikuiset naiset. Kuvan on piirtänyt YLÄKOULULAINEN lapsi, siis LAPSI. Raakutte kilpaa. Toivottavasti osaatte omille lapsillenne puhua hieman kauniimmin ja kannustavammin.
Itse kuvasta. Pidän siitä, tuo silmä on todella syvän näköinen. Kuin jokin onkalo, ihan uppoutuu tuijottamaan sitä. Oletko piirtäny sarjakuvia? Tuo tyyli voisi sopia hyvin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:02"]
Että viitsitte aikuiset naiset. Kuvan on piirtänyt YLÄKOULULAINEN lapsi, siis LAPSI. Raakutte kilpaa. Toivottavasti osaatte omille lapsillenne puhua hieman kauniimmin ja kannustavammin.
Itse kuvasta. Pidän siitä, tuo silmä on todella syvän näköinen. Kuin jokin onkalo, ihan uppoutuu tuijottamaan sitä. Oletko piirtäny sarjakuvia? Tuo tyyli voisi sopia hyvin.
[/quote] Saako opettaja neuvoa lasta vai onko ainoastaan kehuminen sallittua?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:02"]
[/quote] Saako opettaja neuvoa lasta vai onko ainoastaan kehuminen sallittua?
[/quote]
Sen neuvomisen voi ja pitää tehdä kannustavalla tavalla. Yleensäkin kritiikki päätetään lopuksi positiivisiin sanoihin. Tähän tyyliin: "pää näyttää liian pieneltä suhteessa vartaloon mutta osaat käyttää hienosti värejä. Tunnelma on upea!"
Lue ketju alusta. Ajat sitten on todettu ensinnäkin ap:n piirtäneen hiirellä, piirustusohjelmalla. Taidat itse uppailla ketjua.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:56"]Todella omaperäinen ja taidokas piirustus. Tulee jotenkin Salvador Dalin työt tästä mieleen. Teitkö muuten tarkoituksella tuon sellaiseksi, että linnun tilalla saattaa nähdä huppupäisen hahmon? Siis niin, että tuo linnun päätöyhtö olisi huppu.
Mikä muuten oli sovelluksen nimi, jolla teit tuon?
[/quote]
En edes huomannut tuollaista asiaa!:) ihan vahingossa tuo huppupäinen tyyppi on tuonne ilmestynyt.. :)
Taisi olla Draw n Sketchpad HD
Ap