Arvostelkaapa piirrustukseni
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:25"]Cool. :)
Ja sillä on siisti taisteluananas. :3
[/quote]
Jeps, salkkareitten jirihän se siinä. :)
Kiitos kommentoijille ja vinkkejä antaville :) Ajattelin justiinsa piirtää jotakin muuta samaisella tekniikalla, mutta mitä? :l Voisin kyllä tuon linnun taustalle piirtää jotakin tai värittää kuten jotkut jo ehdottivat.
Ja sori kirjoitusvirheistä. Kirjoitin vaan miten sattuu :)
Omasta mielestäni tuo lintu näyttää paremmalta kun katsoo kauempaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:56"]Ei tuo sinun taidoistasi sano mitään. On melko yksinkertaista tehdä jonkun otuksen pää - oli se sitten ihminen, eläin tai lintu. Taito tulee esiin, kun piirrät jotain kokonaan. Todennäköisesti et osaa piirtää muuta kuin erilaisia päitä.
[/quote]
Mitä helv..?! En oo koskaan kuullutkaan tällaisesta. Itse osaan piirtää, olen siis käynyt ihan kurssinkin missä opetettiin mittasuhteita sun muita, mutta silti tykkään usein piirtää erilaisia kasvoja. Kiva tietää ihmisten ajattelevan, etten muuta sitten piirtää osaakaan. :D
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:56"]Ei tuo sinun taidoistasi sano mitään. On melko yksinkertaista tehdä jonkun otuksen pää - oli se sitten ihminen, eläin tai lintu. Taito tulee esiin, kun piirrät jotain kokonaan. Todennäköisesti et osaa piirtää muuta kuin erilaisia päitä.
[/quote]
Mitä helv..?! En oo koskaan kuullutkaan tällaisesta. Itse osaan piirtää, olen siis käynyt ihan kurssinkin missä opetettiin mittasuhteita sun muita, mutta silti tykkään usein piirtää erilaisia kasvoja. Kiva tietää ihmisten ajattelevan, etten muuta sitten piirtää osaakaan. :D
[/quote]
Ihmisen kasvoja ei ole aivan helppo piirtää hyvin, saati realistisen näköiseksi. Vaati paljon työtä. :)
Ap
Yläkoulu ja kuvataide - tietäisit nämä Ap jos olisit yläkoulussa.
Yläaste ja kuvaamataito viittaavat menneisyyteen. Veikkaan Ap:ta 30-40-vuotiaaksi.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:54"]Yläkoulu ja kuvataide - tietäisit nämä Ap jos olisit yläkoulussa.
Yläaste ja kuvaamataito viittaavat menneisyyteen. Veikkaan Ap:ta 30-40-vuotiaaksi.
[/quote]
Sanompa vain etten todellakaan ole 30, saati 40 vuotias 0____0
Ap
Laittaisin mielelläni seinälleni taulun, jossa on piirtämäsi kuva. Upeaa työtä!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:02"]Laittaisin mielelläni seinälleni taulun, jossa on piirtämäsi kuva. Upeaa työtä!
[/quote]
Kiitos oikein paljon! Ajatus tämän linnun piirtämisestä tuli juurikin siitä kun olisin halunnut jotakin piirtämäni työn kaltaista omalla seinälle :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:09"]On upee
[/quote]
Kiitti :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:56"]
Ei tuo sinun taidoistasi sano mitään. On melko yksinkertaista tehdä jonkun otuksen pää - oli se sitten ihminen, eläin tai lintu. Taito tulee esiin, kun piirrät jotain kokonaan. Todennäköisesti et osaa piirtää muuta kuin erilaisia päitä.
[/quote] Samaa mielta, hairitsee myos etta linnun kaula on katkaistu paperin reunalla. Kylla yhden ruumiinosan piirtaminen erillisena on paljon helpompaa kuin koko elaimen/ihmisen, siina alkaa menna mittasuhteet metsaan. Piirustustaidosta tuo ei kerro mitaan kun siina ei nay oman kaden jaki vaan hiiren ja tietokoneohjelman. Minakin osaan tehda aivan taydellisen sydamenkuvan koneellani, kasin ei onnistu millaan ja olen sentaan alan koulutuksen saanut.
Kiva app kännylle sekä tabletille, mullakin on ollu. Tunnistin heti sillä tehdyks. Kivahan tuo
:)
ap kirjoittaa "saati" ja "juurikin". Kyllä hän on paljon vanhempi kuin väittää.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:25"]Ihan hieno kuva. Jatka piirtämistä ehdottomasti.
[/quote]
Kiitos. :)
Haluaisin mielipiteitä siitä, miten olisin voinut tehdä piirroksestani hienomman. Itse kun en oikein tiedä.. :)
Ap
[/quote] Taustan käsittely ohuella hiusviivalla tekisi kuvastasi kokonaisen teoksen. Nyt siinä on upeasti piirretty lintu paperilla. :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:25"]Ihan hieno kuva. Jatka piirtämistä ehdottomasti.
[/quote]
Haluaisin mielipiteitä siitä, miten olisin voinut tehdä piirroksestani hienomman. Itse kun en oikein tiedä.. :)
Ap
[/quote] Taustan käsittely ohuella hiusviivalla tekisi kuvastasi kokonaisen teoksen. Nyt siinä on upeasti piirretty lintu paperilla. :)
[/quote] Jatkan vielä. Tyhjään tilaan voisi miettiä myös jotain kooltaan pientä, mutta valööriarvoltaan tummaa, esim perhonen tai kärpänen, joka tasapainottaisi kuvaa. :)
Todella omaperäinen ja taidokas piirustus. Tulee jotenkin Salvador Dalin työt tästä mieleen. Teitkö muuten tarkoituksella tuon sellaiseksi, että linnun tilalla saattaa nähdä huppupäisen hahmon? Siis niin, että tuo linnun päätöyhtö olisi huppu.
Mikä muuten oli sovelluksen nimi, jolla teit tuon?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:48"]ap kirjoittaa "saati" ja "juurikin". Kyllä hän on paljon vanhempi kuin väittää.
[/quote]
No en kyllä vitussa ole. Täytyykö näyttää oikein kuva? :D
Kaikki nuoret eivät kirjoita kuin Lissut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:25"]Ihan hieno kuva. Jatka piirtämistä ehdottomasti.
[/quote]
Ap
[/quote] Jatkan vielä. Tyhjään tilaan voisi miettiä myös jotain kooltaan pientä, mutta valööriarvoltaan tummaa, esim perhonen tai kärpänen, joka tasapainottaisi kuvaa. :)
[/quote]
Kiitos vinkistä! Täytyy miettiä :))
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:16"]
Tulit korjaamaan, että kuvaamataito on nykyään kuvataide. Kiitos tiedosta. Mutta nykyään ei ole yläastetta, vaan yläkoulu.
[/quote]
Totta! Unohdin. Aivan oikein :-)