Arvostelkaapa piirrustukseni
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:01"]64, tuo ap vetää herneet nenään kaikesta muusta kuin kehusta. Aloitti tällä ketjulla
http://www.vauva.fi/keskustelu/4279598/ketju/anonyymina_paskaa_kommentoivat
[/quote]
Olen pahoillani mutten vedä herneitä nenään :) taidat itse ottaa asiat liian henkilökohtaisesti :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:25"]
Kannattaa ehdottomasti jatkaa harrastusta. Se mikä kuvassa on "vialla" on se, että piirrustus itsessään on tyhjä ja tummuus painottuu oikeaan ylänurkkaan ja oikeaan laitaan, joten silmä sanoo, ettei työ ole balanssissa. Itse kuvassa ei ole mitään vikaa. Nokkakin on söpön persoonallinen :) Jos peität tyhjänä olevat alueet kädellä, niin kuva näyttää tasapainoisemmalta.
Kuvataiteet ovat loistava harrastus ja pitävät mielen virkeänä.
[/quote]
Tätä mieltä minäkin. Tuonne vasempaan yläkulmaan vois laittaa pari pientä ja yksinkertaista silhuettia lentävistä linnuista, silleen, mites sen kuvailisi, niin kuin m:n näköiset. Tykkään. Hyvä tyyli.
Hieno. Tykkään. Hieman mystinen mutta ei ylitseampuvan.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:25"]
Kannattaa ehdottomasti jatkaa harrastusta. Se mikä kuvassa on "vialla" on se, että piirrustus itsessään on tyhjä ja tummuus painottuu oikeaan ylänurkkaan ja oikeaan laitaan, joten silmä sanoo, ettei työ ole balanssissa. Itse kuvassa ei ole mitään vikaa. Nokkakin on söpön persoonallinen :) Jos peität tyhjänä olevat alueet kädellä, niin kuva näyttää tasapainoisemmalta.
Kuvataiteet ovat loistava harrastus ja pitävät mielen virkeänä.
[/quote]
Tätä mieltä minäkin. Tuonne vasempaan yläkulmaan vois laittaa pari pientä ja yksinkertaista silhuettia lentävistä linnuista, silleen, mites sen kuvailisi, niin kuin m:n näköiset. Tykkään. Hyvä tyyli.
[/quote]
Kiitti vinkistä :D aion kokeilla :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:18"]Hieno. Tykkään. Hieman mystinen mutta ei ylitseampuvan.
[/quote]
Kiva tietää. Tykkään mystisistä asioista :)
Ap
Niin mullahan on ollut kanssa toi sovellus. Tuollaisen tekoon sillä mitään taitoa tarvita. Sovellus itse lisää nuo "ylimääräiset" viivat jotka jonkun mielestä näyttivät juurikin tietokoneella tehdyiltä. Kummakaan kun ohjelma ne on itse siihen lisännyt. Kys. Sovelluksella melkein mistä vaan saa tuollaisen "persoonallisen" jäljen, mutta todellisuudessa aloittaja on tehnyt siihen vain pari ympyrää ja vammaavan nokan ja sovellus on lisännyt loput. Voin etsiä sovelluksen ja voidaan sitten kaikki olla "lahjakkaita ja taiteellisia piirtäjiä"!
Se on piiRustus tai piiRRos, vaan ei mikää helvetin piiRRustus.
Ihan hieno kuva. Jatka piirtämistä ehdottomasti.
Cool. :)
Ja sillä on siisti taisteluananas. :3
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:24"]Se on piiRustus tai piiRRos, vaan ei mikää helvetin piiRRustus.
[/quote]
Olen pahoillani :D
Ap
Jotkut ne jaksaa aina tulla tänne jankkaamaan äidinkieltä. Hieno on :)
Kirjoittaminen ei ole juttusi, mutta tuo piirustus on tosi hieno! Tykkään tuosta tyylistä!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:25"]Ihan hieno kuva. Jatka piirtämistä ehdottomasti.
[/quote]
Kiitos. :)
Haluaisin mielipiteitä siitä, miten olisin voinut tehdä piirroksestani hienomman. Itse kun en oikein tiedä.. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:25"]Ihan hieno kuva. Jatka piirtämistä ehdottomasti. [/quote] Kiitos. :) Haluaisin mielipiteitä siitä, miten olisin voinut tehdä piirroksestani hienomman. Itse kun en oikein tiedä.. :) Ap
[/quote]
Millainen on "hienompi"? Minusta millään linnulla ei nokka kaarru tuolla lailla, mutta ehkä tämä on mielikuvituslintu. Silloin ihan hyvä piirustus.
Supsittelen kansalaisopiston taidekursseja. Siellä saat asiantuntevaa palautetta. :)
Odotin että ap:n teos olisi joku voipaperin läpi piirretty kopio julkkiksesta tai muuta yhtä typerää. Mut tää olikin oikeesti persoonallinen ja hieno :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:25"]Ihan hieno kuva. Jatka piirtämistä ehdottomasti. [/quote] Kiitos. :) Haluaisin mielipiteitä siitä, miten olisin voinut tehdä piirroksestani hienomman. Itse kun en oikein tiedä.. :) Ap
[/quote]
Millainen on "hienompi"? Minusta millään linnulla ei nokka kaarru tuolla lailla, mutta ehkä tämä on mielikuvituslintu. Silloin ihan hyvä piirustus.
Supsittelen kansalaisopiston taidekursseja. Siellä saat asiantuntevaa palautetta. :)
[/quote]
Tai tutustu taidesivustoihin. Esim. suomalainen aukea.net, harhakuva.org tai vaikkapa ulkomainen deviantart.com. :)
:)