Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu Selänne jakaa nimmareita Sellossa, mutta

Vierailija
20.09.2014 |

ei sitten muuhun kuin kirjaansa. Tuli kuulutus, että turhaa hakea nimmaria esim. jääkiekkomailaan kuten joku oli yrittänyt. Teemu signeeraa vain kirjaansa.

Tavallaan tajuan, mutta on se nyt kurjaa iso suru pikkupojalla, joka olisi mailaan halunnut nimmarin :-( Mutta ns. "isojen tähtien" ei tarvitse joustaa. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sembalot mainosti etukäteenkin että selänne signeeraa uutta kirjaansa. mitä siis vikisette? signeeraamiseen varattu aika on varmasti aivan eri, kuin jos olisi varattu aika kaikille nimmarin haluaville.

Vierailija
22/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meen tissit paljaana pyytämään nimmaria niin mistä vetoa että kyllä se nimensä mun hinkkiin sutasee? Sirpaa voi vähän kismittää, mut hei elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:38"]

Jos meen tissit paljaana pyytämään nimmaria niin mistä vetoa että kyllä se nimensä mun hinkkiin sutasee? Sirpaa voi vähän kismittää, mut hei elämä on.

[/quote]

Luulen vartijoiden poistavan sut ennen kuin ehdit hinkkejä teemulle levittämään :D

Vierailija
24/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme paskaa täällä! Olin just Sellossa ja nimenomaan kuuluttivat, että käsiin annettu nimmareita ja pohtivat juontajat, että kuinka raaskii nämä nimmarinsaajat mennä suihkuun hetkeen. Koko ajan otatti fanikuvia kun käveli sieltä lavalt pois yms. Jokainen lapsi, joka eteen sattui ja pysäytti, niin nimmareita Teema jakoi mihin vain  ja kuvia oli aikaa ottaa.

Miten ihmeessä mun lapsella on nyt tuore Teemun nimmari hesen tarjotinpaperin takapuolella?? Sekö se kirja on? Hä!

Teemu voisi nostaa kunnianloukkaussyytteen ekalle kirjoittajalle. Ihme maineen tärvelyä!!!!

Vierailija
25/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemun talous taitaa olla sen verran turvattu, ettei tarvitse muutamia ylimääräisiä euroja lypsää nimmareita vain kirjaan kirjoittamalla.

Vierailija
26/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se aika, mikä on varattu kirjan signeeraamiseen, käytetään vain siihen! Ei tuossa ole mitään erityistä Teemu Selänne -tapaa, vaan aina voimassa oleva kirjan signeerauskäytäntö. Kirjojen signeerausajan päätyttyä, voi tietenkin tehdä oman mielensä mukaan, tuo jäi jakamaan nimmareita ja otattamaan fanikuvia, siis paska tyyppi teidän ajatusmaailmanne mukaan?!?

Ikävä lapsille tietysti, että joutuivat odottamaan kirjan signeerauksen päättymistä, mutta fiksummat vanhemmat olisivat kertoneet lapsilleen miten tuo toimii!

Vierailija
27/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:45"]

Ihme paskaa täällä! Olin just Sellossa ja nimenomaan kuuluttivat, että käsiin annettu nimmareita ja pohtivat juontajat, että kuinka raaskii nämä nimmarinsaajat mennä suihkuun hetkeen. Koko ajan otatti fanikuvia kun käveli sieltä lavalt pois yms. Jokainen lapsi, joka eteen sattui ja pysäytti, niin nimmareita Teema jakoi mihin vain  ja kuvia oli aikaa ottaa.

Miten ihmeessä mun lapsella on nyt tuore Teemun nimmari hesen tarjotinpaperin takapuolella?? Sekö se kirja on? Hä!

Teemu voisi nostaa kunnianloukkaussyytteen ekalle kirjoittajalle. Ihme maineen tärvelyä!!!!

[/quote]

Ehkäpä se käytäntö muuttui myöhemmin päivällä? Mäkin olin puoliltapäivin Sellossa, kun ihan kuulutettiin, että Teemu jakaa nimmareita vain KIRJAAN eikä esim. jääkiekkomailaan (ottivat tämän esimerkkinä, kun joku oli pyytänyt nimmaria mailaan.)

Vierailija
28/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:45"]

[/quote]

Täh, tuossa nyt ei millään tavalla loukata Selänteen kunniaa. Että rauhoitupa nyt siellä, kaikki on hyvin. Suomessa on sananvapaus ja ekan kirjoituksessa ei kyllä mitenkään loukattu ketään. 

Vierailija
29/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:45"]Ihme paskaa täällä! Olin just Sellossa ja nimenomaan kuuluttivat, että käsiin annettu nimmareita ja pohtivat juontajat, että kuinka raaskii nämä nimmarinsaajat mennä suihkuun hetkeen. Koko ajan otatti fanikuvia kun käveli sieltä lavalt pois yms. Jokainen lapsi, joka eteen sattui ja pysäytti, niin nimmareita Teema jakoi mihin vain  ja kuvia oli aikaa ottaa.

[/quote]

Uu näitkö Teemun ekaa kertaa ja nyt oot niiiin Teemu-fania joka johonkin räkäseen lautasliinaan suostui nimmarinsa raaputtaan?:D Rauhotu hyvä ihminen. Lol

Vierailija
30/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa jakaako Teemu vielä muualla nimmareita? Harmi kun meni ohi tämä. :(

Vierailija
31/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä aikuiset ihmiset teette jonku nimikirjoituksella?! Lapset ymmärrän, ne ei tiiä et ei niillä nimmareilla tee yhtään mitään.

Vierailija
32/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:26"]

Mitä ihmettä aikuiset ihmiset teette jonku nimikirjoituksella?! Lapset ymmärrän, ne ei tiiä et ei niillä nimmareilla tee yhtään mitään.

[/quote]

Idiootti. Kai nyt pitkäaikaisen idolin tapaaminen ja nimikirjoitus voi olla iso juttu myös aikuiselle.

Vierailija
33/33 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette selvästikään tiedä mistään yhtään mitään...Olin tänään kyseisessä tilaisuudessa. Järjestäjät kielsivät Teemua kirjoittamasta paitoihin ja muihin kamppeisiin kuin teemu-kirjaan, mutta mitä Teemu teki?

Hän ei välittänyt tästä, ja kirjoitti paitoihin/mailoihin/käsiin nimikirjoituksia. Tämä mielestäni kuvaa kuinka lämmin ja hyväsydäminen hän on fanejansa kohtaan. LISÄKSI hän oli paikalla kirjoittamassa pidempään kuin määrätty aika oli, jotta kaikki mahdolliset fanit saisivat nimikirjoituksen.

Kysyin itse kaverini kanssa saisimmeko halata Teemua ja järjestyksenvalvoja sanoi että emme todellakaan saisi, mutta Teemu ei koskaan petä fanejaan ja halasi meitä. Että te jotka valitatte siitä, kuinka itsekäs ja muuttunut Teemu on niin olette niin väärässä kuin olla ja voi! Ja te, jotka tulette nyt valittamaan siitä, että saimme halata Teemua ja muut eivät niin siihenkin on syy. Toivottavasti teistä osa ottaa ensin asioista selvää ennen kuin aloittaa valittamaan sellaisesta mikä ei pidä paikkaansa! Teemu on monen idoli ja ei tarvitse ihmetellä miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi