Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka jotkut voi yöpyä hotelleissa?

Vierailija
12.07.2014 |

Miettikää vähän mitä tautipesiä sängyt ja tyynyt on!

Tuliaisiksi matkatavaroiden mukana torakoita ja luteita.

Näitä tulee myös kalliista ja parempiluokkaisista hotelleista.

Ei ikinä, mieluummin teltassa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettiny, siksi en matkustele vaan pysyn himassa.

Oli joku ohjelma, missä näytettiin sinisellä valolla mitä tyynyissä,patjoilla ja sängynpeitteissä on. Ja sieltähän löytyi koko repertuaari; ulostetta,spermaa,räkää etc. vaikka näytti päällepäin "puhtaalya" eli vassokuu ja silvuplee.

Vierailija
2/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän te kuvittelette voivanne välttyä em. asioilta? Tää maailma ku on joka kolkka bakteereja yms ällötyksiä täynnä. Kyllä elämä menee hankalaks, jos tuollaista koko ajan miettii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, blokkaan vain sen tiedon. Eipä niitä pöpöjä ja bakteereita voi tässä elämässä välttää, mieti vaikka kaikkia niitä ovenkahvoja, ostoskärryjä ja -koreja, kaikkia kaiteita joita julkisilla paikoilla liikkuessasi kosketat. Mutta hotelleista puhuaksemme, ikinä ei ole tauteja tai ötököitä mukaan tarttunut, vaikka matalatasoisemmissakin yöpaikoissa on tullut oltua.

Vierailija
4/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yövyn. Oon nytkin hotellilla Rollossa ja kohta taas kaupungille syömään. Mä pidän aina laukut yms pöydällä, käyn suihkussa heti herättyäni ja yövaatteet muun reissussa tulleen pyykin kanssa pesuun kotona.

Vierailija
5/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaat kaupan oven, saat ihan noita samoja.. Ulostetta, spermaa, räkää jne käteesi.

Vierailija
6/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N: 2 kuukautta joka vuosi ollaan hotelleissa ulkomailla.

Sen kerran kun perheessä oli kihomatoja niin ne tulivat ihan suomalaisesta peruskoulusta.

Vierailija
7/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtona on kotiin jääminen tai matkalla yöpyminen hotellin pöpöissä, niin valitsen ehdottomasti jälkimmäisen.

Vierailija
8/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Itsekin mietin ihan tosi paljon noita asioita kun teimme pienen matkan tänä kesänä.

Elämä on näin vanhemmiten vaikeampaa, nuorempana en miettinyt noita asioita, tosin myöskään lutikoita ei suomessa ollut kuten niitä on ruennut olemaan.

Vierailija
9/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa olikin juttu tuosta miten ihmiset tuo matkoiltaan noita eläviä.

Muuten ostoskärryjen ja korien käytön jälkeen pesen aina kädet, mutta

enpä minäkään haluisi nukkua muiden käyttämissä peitoissa ja tyynyissä, on hiukka intiimimpää kuin kaiteesta pitely ja ostoskärryjen työntely.

Vierailija
10/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei ole koskaan ollut esim. täitä tai kihomatoja ja sairastellaankin tosi harvoin (esim. korvatulehduskierre on meillä ihan tuntematon asia) vaikka reissaamme paljon. Kerran Venäjällä näin torakan kylpyhuoneessa mutta mitä siitä. Toukkaantukaa rauhassa.  Me aiomme elää. 

Vierailija
11/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sitten viitsi tutkia vauva-palstaa olessa matkoilla ja hotellihuoneesta (Rollo?)kirjoittelee...aika tylsä reissu, olis kandenut jäädä himaan.

Vierailija
12/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei varmaan sitten lähde talvilomalle. Teltassa palelee pakkasella. No voihan sitä hiihdellä kotimökin ympärilläkin ja saa nukkua omissa pieruissaan.

Vierailija
13/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha reissata, ei itseään voi paeta.

Vierailija
14/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolunnut Lähi-itää myöten ja montakin kertaa ja mitään elävää ei ole matkalaukuissa kantautunut. Olen yöpynyt myös halvoissa hostelleissa suurimmaksi osaksi.

Vierailija
15/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tarkan ludetarkastuksen ennen yöpymistä. 2 huonetta olen tällä perusteella hylännyt. Lisäksi pyykkään kaiken 60 asteessa palattuani kotiin ja pakastan ne mitä ei voi laittaa pesukoneeseen. Spermaa, ulosteita ja bakteereita löytyy kotonakin sängyistä, lapsiperhe kun ollaan. Kotiin voi myös levitä luteita ja muita ötököitä naapurista eli näillä perusteilla pitäisi muuttaa telttaan ympäri vuoden. Teltta on kyllä käynyt mielessä reissussa, mutta miksi antaisin ötököiden rajoittaaa elämääni. 

Vierailija
16/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:59"]Hesarissa olikin juttu tuosta miten ihmiset tuo matkoiltaan noita eläviä.

Muuten ostoskärryjen ja korien käytön jälkeen pesen aina kädet, mutta

enpä minäkään haluisi nukkua muiden käyttämissä peitoissa ja tyynyissä, on hiukka intiimimpää kuin kaiteesta pitely ja ostoskärryjen työntely.

[/quote]

ehei, mietippä uusiksi, ensin kosket kahvaa sitte ruokaa, esim hedelmiä tai maito ym, kotona otat ruoan,kaapista ja siinä ne taas on, sitten laitat ne suuhun. Itse en ainakaan syö hotellin tyynyjä

Vierailija
17/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:03"]Joku sitten viitsi tutkia vauva-palstaa olessa matkoilla ja hotellihuoneesta (Rollo?)kirjoittelee...aika tylsä reissu, olis kandenut jäädä himaan.

[/quote]

Voi kuule, en ole tuo Rollossa oleva, vaan paljon työn puolesta reissaan. Olen ollut AV:llä Singaporesta, Nykistä ja Melbournesta. Ei aina van jaksa.

Vierailija
18/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs kun ihmiset käyvät kauppareissulla (tai jo kotona) vessassa ja jotkut sitten jättävät kädet pesemättä tai käyttävät vain sormenpäitä vesihanan alla. Käsiin jää silloin (etenkin miehillä) alapään mikrobeja kaikkien muiden lisäksi. Sen jälkeen mennään niillä käsillä vaikkapa tomaatteja valitsemaan ja pyöritellään niitä sitten siinä; osa otetaan, osa jätetään. Sitten sinä tulet ja valitset sieltä seasta omat tomaattisi, jotka laitat kotona leivän päälle tai salaattiisi huuhdeltuasi ne (toivottavasti) huolellisesti, mutta kuitenkin pelkällä vedellä. Onneksi suurin osa ihmisistä omaa toimivan immuunipuolustuksen. Muuten oltaisi vainaita kaikki jo heti alkuun.

Vierailija
19/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:04"]

Turha reissata, ei itseään voi paeta.

[/quote]

Miksi pakenisin itseäni?

Nautin vaan matkustamisesta ja lämmöstä -se siitä.

Vierailija
20/42 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla hyttisiivousta tehneenä tiedän miten ällöttävän likaisia sängyt on, kun vuosikausia samat peitot ja tyynyt on tuhansien ihmisten käytössä. Hotelleissa otan päiväpeiton aina heti pois sängyltä, koska se on yleensä kaikista likaisin osa huonetta. Mulla on usein omat tyynyt mukana, koska ällöttää ne hotellien bakteeripesät. Lisäksi kokolattiamatot on jotain järkyttävää, onneksi niitä on nykyään entistä vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän