Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö täältä ketään muuta, joka ei käsitä jokaviikkoista perjantaijuomista?

Vierailija
20.09.2014 |

Mikä idea siinä on? Saati jokaviikkoista perjantai- sekä lauantaijuomista..huh huh

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:44"]

Ymmärsin paremmin alle kolmikymppisen tavat lähteä radalle perjantaisin kavereiden kanssa. Mutta nyt yli kolmikymppisenä osalla noista perjantaijuojista vaikuttaa olevan alkoholiongelma. Alkoholia musta voi nauttia joka viikkokin pari annosta, kännejä joka viikko taas en ymmärrä.

[/quote]

Ei känni viikossa ole mikään alkoholiongelma. Alkoholiongelma on sellainen, että ei voi olla päivääkään juomatta ja jos ottaa yhdenkin, niin sitten juo väkisin itsensä sammumispisteeseen.

[/quote]

Jokaviikkoinen känni on todellakin alkoholiongelma, jos sitä ilman ei osaa olla ja humalatila on juomisen tavoitteena. Rapajuopot on toki asia erikseen, mutta en ymmärrä miksi heidät vedät tähän. Moni alkoholiongelmainen on työelämässä.
[/quote]
Ehkä ongelma sinulle ja kaikille muille, joilla kilo hiekkaa vaginassa, mutta ei normaaleille järkeville työssäkäyville ihmisille.

Vierailija
42/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaijuomisen voi käsittää niin eri tavalla. Mulle se tarkoittaa sitä että juodaan miehen kanssa viinipullo puoliksi, perjantaina ja lauantaina. Siitä tulee ehkä puolitoista lasillista per naama. Kotona ihan juodaan, joten ei lastenvahtiakaan tarvitse, eikä ole aamulla krapulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buzzzzz

Vierailija
44/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"v*ttu mä jankkaan niin pitkään että alat ymmärtämään että mun suustahan se totuus tulee. Alkoholismi, alkoholismi, alkoholismi. Rappioalkoholistiwtmamu"

Vierailija
45/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun montakin asiaa maailmassa. Tupakointia, einesruokien päivittäistä käyttöä jne. Silti ymmärrän että ihmisiä on erilaisia, ihmiset nauttivat eri asioista ja niin kauan kun on kontrolli päällä niin kai jokaisella on oikeus nauttia vapaailtaansa haluamallaan tavalla.

Vierailija
46/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli "siistiä" 18-vuotiaana kun oli ollut tosi rankka (hehheh) kouluviikko. Nyt ikää 23 ja hyvä jos kerran kuussakaan jaksaa ottaa.. Kai sitä jossain vaiheessa kasvaa aikuiseksi!

Vierailija
47/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä humalahakuista juomista lainkaan, vaikka käytänkin alkoholia useita kertoja viikossa. Alkoholijuomat liittyvät minulla kulinarismiin, en kerta kaikkiaan käsitä jotain koffin ryystämistä muovituopeista. En pysty juurikaan viettämään iltaa kavereiden/tuttavien kanssa, koska en kestä katsella sitä humalahakuista ryystämistä ja kuunnella kännisiä ääliöjuttuja. Syömään pitäisi mennä johonkin pitsaräkälään ja kiskoa peruskaljaa tappiin asti. Tarvitsen uuden kaveripiirin.

Vierailija
48/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:55"]

En ymmärrä. Mitä iloa siitä saa?

[/quote]

Oletko ollut humalassa? Oletko nautiskellut huolella rakennetusta cocktailista, herkullisesta viinistä, lämmittävästä viskidramista, olohuoneeseen illansistujaisten aikana lankeavasta hämärästä, upottavasta nojatuolista humidorilta tuoksuvassa baarissa? -12
[/quote]
Olen ollut humalassa tarpeeksi monta kertaa tietääkseni että en sitä enää kaipaa.

Vierailija
49/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:01"]

Ymmärsin paremmin alle kolmikymppisen tavat lähteä radalle perjantaisin kavereiden kanssa. Mutta nyt yli kolmikymppisenä osalla noista perjantaijuojista vaikuttaa olevan alkoholiongelma. Alkoholia musta voi nauttia joka viikkokin pari annosta, kännejä joka viikko taas en ymmärrä.

[/quote]

Ei känni viikossa ole mikään alkoholiongelma. Alkoholiongelma on sellainen, että ei voi olla päivääkään juomatta ja jos ottaa yhdenkin, niin sitten juo väkisin itsensä sammumispisteeseen.

[/quote]

Jokaviikkoinen känni on todellakin alkoholiongelma, jos sitä ilman ei osaa olla ja humalatila on juomisen tavoitteena. Rapajuopot on toki asia erikseen, mutta en ymmärrä miksi heidät vedät tähän. Moni alkoholiongelmainen on työelämässä.

[/quote]

Alkoholiongelma on ihmisellä silloin, kun hän ITSE kokee oman juomisensa ongelmana ja MYÖNTÄÄ sen itselleen.
[/quote]

Haha, tää oli jo hauska! :D t. Katkolla työskentelevä

Vierailija
50/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä sillä perjantai-lauantaijuomisella tarkoitetaan. Juon alkoholia lähes päivittäin, mutta humalassa olen ehkä kerran kuussa, yleensä perjantaina tai lauantaina. Kaatokännissä en ole ollut sitten vuoden 2005.

Tykkään oluesta, tykkään viskistä ja tykkään viinistä, että kyllähän niitä alkoholiannoksia sitten viikkoon kertyy.

Vierailija
51/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:55"] En ymmärrä. Mitä iloa siitä saa? [/quote] Oletko ollut humalassa? Oletko nautiskellut huolella rakennetusta cocktailista, herkullisesta viinistä, lämmittävästä viskidramista, olohuoneeseen illansistujaisten aikana lankeavasta hämärästä, upottavasta nojatuolista humidorilta tuoksuvassa baarissa? -12 [/quote] Olen ollut humalassa tarpeeksi monta kertaa tietääkseni että en sitä enää kaipaa.

[/quote]

Tätä ei kysytty vaan sitä, mitä iloa alkoholin nauttimisesta on.

Väkijuomia ei tietenkään kannata ottaa, jos ne eivät itselle sovi. En minäkään käytä psykedeelejä, vaikka monet niistä pitävät. -12

Vierailija
52/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jees että ihmiset juo. positiiviset vaikutukset ovat yhteiskunnan ylläpitäminen

raskauksien ja rahankulutuksen muodossa.

Onneksi täällä menee niin että kun paskot niin toisen taskuun virtaa rahaa. Aina. Aamen.

Vierailija
53/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:55"]

[/quote]

Oletko ollut humalassa? Oletko nautiskellut huolella rakennetusta cocktailista, herkullisesta viinistä, lämmittävästä viskidramista, olohuoneeseen illansistujaisten aikana lankeavasta hämärästä, upottavasta nojatuolista humidorilta tuoksuvassa baarissa? -12
[/quote]

Pidän muuten noista kaikista, paitsi en pidä humalasta. Enkä varsinkaan humalan jälkeisestä tahmeasta olosta, vaikkei krapulaa olisikaan. Periaatteessa ymmärrän miksi joku juo kännin joka viikonloppu ja se on surullista. En paheksu, säälin. :/

Vierailija
54/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:55"] En ymmärrä. Mitä iloa siitä saa? [/quote] Oletko ollut humalassa? Oletko nautiskellut huolella rakennetusta cocktailista, herkullisesta viinistä, lämmittävästä viskidramista, olohuoneeseen illansistujaisten aikana lankeavasta hämärästä, upottavasta nojatuolista humidorilta tuoksuvassa baarissa? -12 [/quote] Olen ollut humalassa tarpeeksi monta kertaa tietääkseni että en sitä enää kaipaa.

[/quote]

Tätä ei kysytty vaan sitä, mitä iloa alkoholin nauttimisesta on.

Väkijuomia ei tietenkään kannata ottaa, jos ne eivät itselle sovi. En minäkään käytä psykedeelejä, vaikka monet niistä pitävät. -12
[/quote]
Kysyttiinhän: "Oletko ollut humalassa?" En puhukkaan nyt parista lasillisesta, vaan siitä että pitää vetää KÄNNIT joka viikko.

Vierailija
55/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:49"]

Onneksi täällä menee niin että kun paskot niin toisen taskuun virtaa rahaa. Aina. Aamen.

[/quote]

oho, miks mulle ei ikinä käy näin :( Siunausta.

Vierailija
56/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen tuollainen juoja joka joi kaikki viikonloput, ja olin ylpeä (ja pettynhyt) jos en päässyt juomaan yhteen viikonloppuun. Yleensä nimittäin oli rahasta eikä halusta kiinni, jos olin vkl selvinpäin... Sitten kyllä lopetin juomisen kokonaan, sillä tajusin sen olevan ongelma minulle.

Vierailija
57/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon poikkeuksetta aina perjantaina 1-3 lasillista viiniä. Ja lauantaina 1-2 lasillista. Tämä "juominen" tapahtuu aikavälillä 20-24. Ja kyllä, minusta on IHANAA kaataa itselleni raskaan työviikon jälkeen kylmää, hyvää valkoviiniä lasiin, rentoutua elokuvan/hyvän tv-ohjelman ääressä ja jutella mieheni kanssa. Joskus (riippuu kuinka väsynyt olen, tai kuinka hyvin olen syönyt) saatan olla perjantaina seitinohuessa hiprakassa, mutta se ei haittaa ketään, itseasiassa tunne on kiva :) Eli minulle alkoholi on nautintoaine, joka auttaa rentoutumaan, antaa tietynlaista juhlan tuntua ja luo positiivista tunnelmaa. Baareissa tai yöelämässä en nykyään viihdy lainkaan ja yleensä, jos esim. työporukan kanssa niihin eksyn lähden ensimmäisenä pois, sillä en halua juoda itseäni kunnon känniin, enkä varsinkaan kärsiä seuraavaa päivää krapulassa. 

Vierailija
58/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:44"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:55"] En ymmärrä. Mitä iloa siitä saa? [/quote] Oletko ollut humalassa? Oletko nautiskellut huolella rakennetusta cocktailista, herkullisesta viinistä, lämmittävästä viskidramista, olohuoneeseen illansistujaisten aikana lankeavasta hämärästä, upottavasta nojatuolista humidorilta tuoksuvassa baarissa? -12 [/quote] Olen ollut humalassa tarpeeksi monta kertaa tietääkseni että en sitä enää kaipaa. [/quote] Tätä ei kysytty vaan sitä, mitä iloa alkoholin nauttimisesta on. Väkijuomia ei tietenkään kannata ottaa, jos ne eivät itselle sovi. En minäkään käytä psykedeelejä, vaikka monet niistä pitävät. -12 [/quote] Kysyttiinhän: "Oletko ollut humalassa?" En puhukkaan nyt parista lasillisesta, vaan siitä että pitää vetää KÄNNIT joka viikko.

[/quote]

Jos olet ollut humalassa, sinun pitäisi kyllä ymmärtää, mitä iloa jotkut saavat siitä, vaikka et itse haluaisikaan enää juoda. Minusta on hyvä, ettet juo, jos se ei kerran sinulle sovi. -12

Vierailija
59/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:01"]

[/quote]

[/quote]

no ei ihan pidä paikkaansa tuokaan. terv. eräs aa-lainen

Vierailija
60/70 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:55"]

[/quote]

[/quote]

Ei kaikki nauti humaltumisen tunteesta. Itse olen vain pari kertaa ollut sellaisessa humalassa, joka on tuntunut kivalta. Useimmiten alkoholi vain vie terän ajattelusta ja tuo sellaisen turtuneen, epämiellyttävän olon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi