Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kolme kosteussuojattua talvihaalaria 1v. lapselle liikaa?

Vierailija
19.09.2014 |

Onko 3 kpl kosteussuojattua talvihaalaria keskitalvella vuoden täyttävälle lapselle liikaa? Onko muita äitejä, jotka ovat ihastuneet ulkovaatteisiin vähän liikaa? Pitää hankkia kaikkein kauneimmat haalarit kalleimpia merkkejä ja tietysti mieluiten uutena? Mitä tämä kertoo äidistä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:38"]

En koe kuluttavani luontoa liikaa, koska aion kierrättää kaikki haalarit uusille käyttäjille tavalla tai toisella. Ostan haalarit aina reilusta alennuksesta, joten rahatkin riittävät. Käytän lapsella kestovaippoja, jotta ei tulisi tonnien jätekuormaa vaipoista, joten siihen verrattuna koen, että pari vaatetta on hyvällä omallatunnolla varaa hankkia luontoa liiemmin tuhoamatta. Sisävaatteet ostan lähes kaikki käytettynä kirpputoreilta tai saan muilta käytettynä. Olen itse asiassa aika eko-äiti tätä haalarijuttua lukuun ottamatta.

ap

[/quote]

Eli ootko trokari?

Vierailija
2/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:11"]

En koe kuluttavani luontoa liikaa, koska aion kierrättää kaikki haalarit uusille käyttäjille tavalla tai toisella. Ostan haalarit aina reilusta alennuksesta, joten rahatkin riittävät. Käytän lapsella kestovaippoja, jotta ei tulisi tonnien jätekuormaa vaipoista, joten siihen verrattuna koen, että pari vaatetta on hyvällä omallatunnolla varaa hankkia luontoa liiemmin tuhoamatta. Sisävaatteet ostan lähes kaikki käytettynä kirpputoreilta tai saan muilta käytettynä. Olen itse asiassa aika eko-äiti tätä haalarijuttua lukuun ottamatta.

ap

[/quote]

Eli ootko trokari?

[/quote]

No en oo trokari, tuleehan kaikki haalarit meillä käyttöön ja on käyttöä varten hankittu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:11"]

ap

[/quote]

Eli ootko trokari?

[/quote]

No en oo trokari, tuleehan kaikki haalarit meillä käyttöön ja on käyttöä varten hankittu.

ap

[/quote]

Niinhän  ne trokarit aina sanoo.

Vierailija
4/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa. Äiti on ilmeisesti ihan hormoonihuuruissaan hurahtanut.

Vierailija
5/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 puku riittää. Mutta mikäpä siinä, jos ylimääräistä rahaa ja kaappitilaa piisaa.

Vierailija
6/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rahani järkevästi eli lapsella on vain yksi tekninen haalari. Oletko miettinyt paljonko vaatehulluutesi kuormittaa luontoa? Saati miten paljon järkevämmin sekä lapsillekin hyödyllisemmin voisit ne haalarirahat käyttää?

Vierailija
7/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen. Loppuvuosi eletään muutenkin jo velaksi.

Vierailija
8/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kivoja ja munkin tekisi mieli ostaa vaikka neljä niitä, mutta hillitsen itseni sillä tuollainen kuluttaminen on sairasta ja sen lapsen tulevaisuuden raiskaamista. Kauhea ajatus että maapallon luonnonvarat on riistetty loppuun sen takia kun meidän pitää ahnehtia koko ajan kaikkea. Hillitse itsesi, aikuinen ihminen.

Vierailija
9/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 1 puku/talvihaalari riittäisi? Mitä jos se on märkä tai pesun tarpeessa?

T. Lapseton tyhmä

Vierailija
10/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin 1v tarvii 3 haalaria? Haalari ja yksi housut ja takki yhdistelmä riittää.

Vierailija
11/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:30"]

Miten 1 puku/talvihaalari riittäisi? Mitä jos se on märkä tai pesun tarpeessa?

T. Lapseton tyhmä

[/quote]

Tekniset haalarit yleensä ehtivät kuivua ulkoiluiden välissä, koska niiden ei ainakaan pitäisi kastua läpimäräksi. Pestessä taas se on aamulla kuiva, jos illalla pesee. Simple as that.

Vierailija
12/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin yhden hyvän haalarin, sillä pärjätään talvi. Lisäksi on takki ja toppahousut.

Vierailija
13/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa, niin voit mun puolesta ostaa vaikka 13 haalaria.

Vierailija
14/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kosteussuojaamatonta olisi vielä jotenkin perusteltua. Ihmisillä ei oo varaa tehdä lapsia? Ja sit yhdelle kolme haalaria, haloo!!??

Vierailija
16/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

No tuolla haalaripelleilyllä kyllä tehokkaasti kumoat tuon muun ekoilusi. Menee vähän hukkaan.

Vierailija
17/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo tulla kommentoimaan että on ehdottomasti liikaa.... Sitten tajusin että onhan mullakin jo kaksi kallista pukua 1 vuotiaalle. Joka on nyt 5kk.... Ehin vielä ostaa hurauttaa sen kolmannen.

Hulluuttahan se on. Mutta se on kai hormoneita ja hoivaviettä. Koen vähän saman tyylistä tyytyväisyyttä ja hyvää mieltä kun näen lapseni kauniissa toimivissa vaatteissa ja varusteissa kuin olisin poiminut sankollisen hilloja. ;)

Vierailija
18/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun isompia ei ne pysy puhtaina.

Vierailija
19/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä nyt taapero joka liikkuu? Jos niin 1 kosteussuojahaalari on ihan hyvä hankinta. Jos lapsi ei liiku, niin kosteussuojakin on ihan turha lisuke.

Vierailija
20/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:59"]

Onko kyseessä nyt taapero joka liikkuu? Jos niin 1 kosteussuojahaalari on ihan hyvä hankinta. Jos lapsi ei liiku, niin kosteussuojakin on ihan turha lisuke.

Nyt lapsi ryömii ja nousee hiukan tukea vasten, mutta kohtahan se konttaa ja kevättalvella luultavasti jo kävelee. Haalarit ovat kahta eri kokoa, kasvaahan tuon ikäinen paljon talven aikana.

ap

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi