Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohje luontaisesti gluteenittomaan piirakkataikinaan?

Vierailija
11.09.2014 |

Vinkkejä? Esim. mikä jauhoseos on hyvä, vai onnistuuko esim. kaura-, riisi- tai mantelijauhoista? Muita vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen normaalilla ohjeella, mutta vaihdan jauhot Semperin jauhoseokseen. On onnistunut aina. Tosin en tee itselle, vaan teini-ikäiselle pojalle. Hän tykkään eniten tuosta vaihtoehdosta. 

Vierailija
2/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.myllynparas.fi/suomi/reseptit/suolaiset_leivonnaiset/piirakat/tattari_kinkkupiirakka/

tuolla ohjeella tehty piirakka on aika hyvä vaikka tattarijauho onkin aika voimakkaan makuista =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotenkin mä rekisteröin aivoihini ett oli kyse suolaisesta piirakasta vaikka ei tainnut ollakaan =) nro3

Vierailija
4/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semperin jauhoseos on helppo ja hyvä :). Siinä on valmiiksi sekaisin erilaisia luontaisesti gluteenittomia jauhoja. Tattari on tosi vahvan makuista ja jakaa mielipiteitä. Sopii suolaiseen piirakkaan, mutta ei makeaan. Meillä tuota Semperin jauhoseosta myydään ihan pikkuisessa lähikaupassakin :).

Vierailija
5/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:13"]

Siis jotenkin mä rekisteröin aivoihini ett oli kyse suolaisesta piirakasta vaikka ei tainnut ollakaan =) nro3

[/quote]

Eikun nimenomaan oli, kiitos! Tattari ei tullutkaan mieleen. Enkä tosiaan tajunnut laittaa aloitukseen tuota suolaisuutta ;).

ap

Vierailija
6/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään muitakin Semperin ystäviä. :)

Suolaiseen piirakkaan laittaisin Semperin Grov Mixiä. Se ja Fin mix ovat luontaisesti gluteenittomia. Pelkkä Mix sen sijaan sisältää vehnätärkkelystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi