Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu jos ei eron jälkeen ole yhtään ikävä toista tai edes haikea olo?

Vierailija
23.08.2021 |

Otsikossa kysymys. Onko se merkki siitä, että ei oikeasti välittänytkään toisesta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tehnyt suruprosessia ennen eroa niin pitkään, että sinun ei tarvitse tehdä sitä enää eron jälkeen

Vierailija
2/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan, varsinkaan sen jälkeen kun panin sen kaveria : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun erottiin. Niin monta kertaa mies minut pahoinpiteli, koko ajan sai pelätä mitä se nyt taas keksii ...

Vierailija
4/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti on aina psykopaatti. En ole perään haikaillut !

Vierailija
5/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen eroa kävin terapaissa puhumassa ja itkemässä asiasta niin paljon (myös pariterapiaa), että lopullinen ero oli sitten vain helpotus ja tiesi tehneen sen oikean päätöksen eikä ollut mitään haikaltavaa enää. 

Vierailija
6/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan, varsinkaan sen jälkeen kun panin sen kaveria : D

Siis vau, kaikki ihailemme sinua.

Vierailija
7/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kumppanini ei ollut psykopaatti eikä paha ihminen, On vaan jotenkin hyvä olla, kun suhde on päättynyt enkä tunne yhtään kaipausta. Se tuntuu omituiselta, koska hänessä oli paljon hyviä puolia. Tosin suhde ei ollut sitä, mitä halusin, enkä ollut oikeasti rakastunut, mutta ajattelin kuitenkin välittäväni hänestä paljon. t. ap

Vierailija
8/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei elä vaan tunteella. Osaa miettiä järjellä miksi suhde ei toiminut. Minä ainakin kävin viime suhteessa jo kuukausia niitä pettymyksen tunteita läpi. Ero oli helpotus. Oli asioita, jotka toimi. Ja paljon niitä, jotka ei koskaan toiminut.

Vierailija
9/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä prosessoi jo ennen eroa. Itse olen muuttamassa pian pois ja katson miestä jo sillä silmällä, että mihin muka edes tarvitsen tuollaista pikkumaista ja ilkeää pätijää. Eron jälkeen taas saa olla rauhassa ja oma itsensä. Kuukausi sitten vielä itkin ja ryvin itsesäälissä.

Vierailija
10/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi suhteeseen, jos en rakastaisi kumppania.

Vierailija
11/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin välittäväni miehestä ja kaikesta kivasta, mitä oli meidän välillämme. En ilmeisesti, koska olin helpottunut erottuamme. Ex ei antanut minun viettää omaa aikaa ja se oli kynnyskysymys, en kaipaa takaisin; hänen edeltäjäänsä kyllä kaipaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan