Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko parisuhde kehittyä jos miehellä ei ole kykyä puhua tunteistaan ja olla empaattinen?

Vierailija
22.08.2021 |

Voiko nainen opettaa jotenkin miestä näissä?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus, oon itse pohtinut samaa.

Vierailija
2/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Biologiaa ei voi muuttaa. Miestä ei ole tarkoitettu noihin ominaisuuksiin. Riittää että pystyy juoksemaan mammurinperässä ja sotimaan muita heimoja vastaan. Evoluution raakaa faktaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mammutin

Vierailija
4/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä asperger?

Vierailija
5/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi opettaa. Kumppania ei pidä valita koulutusmielessä. Ota kumppani, joka on valmiiksi hyvä ja joka kykenee ottamaan sinut huomioon. Ei se ole ainoa mies maailmassa.

Vierailija
6/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
7/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmetyttää, miksi haluat tuollaisen miehen kanssa parisuhteeseen?

Itselleni empatiakyky on miehessä hyvin tärkeä ominaisuus, ja tuollainen olisi täysin turn-off.

Vierailija
8/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi opettaa. Kumppania ei pidä valita koulutusmielessä. Ota kumppani, joka on valmiiksi hyvä ja joka kykenee ottamaan sinut huomioon. Ei se ole ainoa mies maailmassa.

Aika harvat miehet on tuollaisia. Et taida tuntea tarjontaa

Vierailija
9/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollalähtökohdasta on helppo kehittyä - pienikin edistys tuntuu suurelta harppaukselta.

Vierailija
10/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemaan voi oppia, mutta se täytyy lähteä hiljaisemman puoliskon omasta halusta. Vaatinee myös verbaalisesti lahjakkaamman ymmärrystä tilan ja ajan antamisesta, että toinen voi rauhassa kertoa keskeytyksettä asiansa.

Vierailija
11/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ollut kysymys koulutuksesta

Vierailija
12/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Biologiaa ei voi muuttaa. Miestä ei ole tarkoitettu noihin ominaisuuksiin. Riittää että pystyy juoksemaan mammurinperässä ja sotimaan muita heimoja vastaan. Evoluution raakaa faktaa.

Jaa, kyllä mun veljet, isä, isoisä jne. on hyvin empaattisia ja tunteikkaita, osaavat puhua jne.

Ei kelpaisi mikään luolamies, hyi.

Vierailija
13/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivullisena ihmetyttää, miksi tätä on alapeukutettu?

Tottahan tuo on, ja minua ainakin järkyttää sellainen ajatusmaailma jossa kumppani otetaan ”koulutettavaksi”.

Vierailija
14/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nollalähtökohdasta on helppo kehittyä - pienikin edistys tuntuu suurelta harppaukselta.

Suuri harppaus, Maon Kiina, epäonnistui

Vierailija
15/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Et voi mennä kimppaan itsekeskeisen, narsistisen sekopään kanssa, ja odottaa, että joku päivä onnistut rakastamaan hänet ehjäksi. Ei se toimi niin. Saat sen mikä on nyt.

Vierailija
16/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvat miehet on tuollaisia. Et taida tuntea tarjontaa

Parempi olla yksin kuin lyödä päätään seinään aina uudestaan tunnevammaisen tai muuten vain masentavan, ankean miehen kanssa.

Vierailija
17/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon kyseisiä ominaisuuksia ilmeisesti niin paljon toisessa, että olen nähnyt niitä miehissä, jotka ovat täysin päinvastaisia. Empatiakyvyttömiä, kylmiä ja ei-avoimia. En koskaan tietoisesti hakeutuisi ihmisen pariin, jolla ei kyseisiä ominaisuuksia ole.

Vierailija
18/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivullisena ihmetyttää, miksi tätä on alapeukutettu?

Tottahan tuo on, ja minua ainakin järkyttää sellainen ajatusmaailma jossa kumppani otetaan ”koulutettavaksi”.

Läheisriippuvaiset naiset alapeukuttavat kiukuspäissään ja myös sosiaalisesti kyvyttömät miehet, joiden mielestä naisten pitäisi valita heidät ja antaa heille lukemattomia mahdollisuuksia. 

Vierailija
19/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä pääsäänttö on, että yleensä voi vain muuttaa itseään, eikä kuvitella liikoja sen suheen, että muuttaisi toista, haluamaansa suuntaan.. - Toisen täytyisi, ainakin jollain tavoin osoittaa, että myös hän itse haluaisi muuttua, samaan suuntaan e. tässä haluta itse oppia puhumaan tunteistaan ja tulla empaattisemmaksi.  Lisäksi muutoksen tapahtumiseksi vaaditaan molemmilta yleensä aikaa ja kärisivällisyyttä.  

Sinkkumies 

Vierailija
20/61 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä voi. Siinä menee toinen aivan rikki, mielestäni tunteet ja empaattisuus kuuluvat rakkauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme