Miten todistaa syyttömyys työnantajalle?
Olen pienehkössä firmassa töissä, jonne rekrytoitiin kuukausi sitten kaksi uutta työntekijää, minut ja eräs toinen.
Yhteensä työntkeijöitä on siis 4 joista 2 ollut jo pidemmän aikaa siellä töissä.
Tänään toinen työkavereistani soitti ja kysyi häviääkö minulta rahaa työpäivän aikana. Minulta ei ole hävinnyt, mutta tältä soittajalta on. Hän oli ollut esimieheemme yhteydessä ja tähän toiseen uuten työntekijään jolta myöskään ei ole rahaa hävinnyt. Esimies haluaa keskustella maanantaina meidän kaikkien 3 kanssa.
Miten minä pystyn todistamaan, että en ole tehnyt mitään noin idioottimaista?
Sillä työkaverini (soittajan) mukaan esimies ei kuullostanut kovin iloiselta puhelimessa.
Mitä jos meidät molemmat uudet työntekijät lempaat pihalle?
En minä pysty pienillä tuilla elättämään lastani, siksihän minä töitä hain pitkään ja nyt vihdoin sellaisen sain.
Mä en kestä tätä stressinmäärää, koko viikonloppu meni pilalle.
-mimmi
Kommentit (143)
Miksi jollain on noin paljon käteistä mukana töissä, jossa lompakot avoimesti muiden saatavilla? Jos 25 e varastettu 3 eri päivänä, on hänellä ollut satanen ai akin mukana. Musta tuntuu että valehtelee.
Tää toinen uusi laitto mulle viestiä ja kertoi että uhrilta olisi yhtenä päivänä viety 20e, toisena jotain hiluja ja lauantaina 5e.
Oli kysynyt tarkemmin heidän puhelunaikana. Ensin oli sanonut, että "no jotain pientä" mutta kun tää 2. Uus oli kysynyt tarkemmin summia oli sanonut noin.
-mimmi
-mimmi
Mä toivon että asia todella olisi niin.
-mimmi