Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpäivän jälkeen voisin tähän telkkarigalluppiin vielä vastailla, telkkarin ääreltä. eli tuo cold feet on tosiaan rimakauhua ja rakkautta, ja aivan loistava sarja, varsinkin viimoset kaudet. mulla on eka kausi kotona dvd:llä. harvoin oon minkään sarjan kohdalla niin itkenyt kun sen lopussa, tai siis siinä kolarikohdassa ja sen jälkeen.

chicca puheli tuosta keeping up...... (piti pistää pisteet kun en osaa kirjottaa:)) eli se on sama kun pokka pitää, myös aivan loistava sarja. " bukee residence, lady of the house speaking!"

kyllä ne vaan nuo enklantilaiset osaa.

muistaako kukaan sellasta irkkusarjaa kuin mccallum? kertoi patologista, ai että se murre oli ihanan kuuloista:)

jos vielä muutamaa muutakin asiaa sentään kommentoisin.

eli mulla alkaa äippäloma 21.11. siihenkin vajaa kolme kuukautta aikaa, hui. mutta aika vakuuttunut oon että en kyllä sinne asti sinnittele. en myöskään aio aloittaa varhennettuna lomaani, koska tod näk. oon kuitenkin saikulla sitä ennen. eli ennen jätän ne 20 päivää kun käytän nyt kun oisin muutenkin kotona, sanokoon työnantaja mitä tahansa.

mulla kyllä mukavat työkaverit: 1 mies (2 alle kouluikäistä lasta) 2 50+ naista ja 1 n. 40-v nainen. nuo olivat päättäneet keskenään että minä en yksin enää töitä tee, tuon viime viikkoisen potku-jutun takia. niinpä tänään tuo mies oli töissä aamu seitsemästä ilta kahdeksaan, mutta hänellä tuntui kyllä olevan kirjallisia hommia rästissä niin että oli ihan hyväkin päästä kirjottaan ne pois. ens viikolla ois listassa kaks iltaa, taidan pyytää opiskelijaa oleen illassa mun kaa toisen, ja toisen koitan vaihtaa kokonaan pois. ovat myös hyvin mukana ja tajuavat (varsinkin tuo mies) että oikeasti voi olla mikä päivä vaan kun mulle sanotaankin neuvolassa/lääkärissä ettei enää oo töihin menemistä.

äippäpakkauksen kyllä otan. pari juttua pitäs viä hakemukseen täyttää, sit saan postittaa kelan paperit. ostin muuten tänään simppikselle 62cm talvihaalarin kapphalista, luulen meinaan et aika iso toi äippäpakkauksen haalari.

mut siinäpä se, kylläpä täällä on tänään ollut aktiivista väkeä:)

tikru ja simppis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla