Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B3A3A][b](. )Levoton yö takana,,kannattimia särki älyttömän lujaa jos vähänkin käännähti :(

Mitähän se sitten viimeisillään on taas,kun nyt jo yöt yhtä hel..ttiä!

Illalla juniorikin onnistui taas kolhaista masua,se kun luottaa niin äitiin,että äiti ottaa aina kiinni mut ja saattaa tehä yht äkkiä sellaisen " kaatumisen" soffalla syliin,en sitten ehtinyt ottaa kunnolla kiinni..huoh..

Samoin sai himpula äkki herätyksen veljeltä,kun hän ensin onnellisena kaiveli mun napaa ja sitten alkoi taputtaa masua hieman kovalla kädellä,olipa varmaan herätys,vihaisena potkaisi pari kertaa ja oikein huomasi,että etsi perimmäisen nurkan,että pääsi velipoikaa pakoon![/b][/color]

[color=Maroon][b]Puhuin muuten ihan läpiä päähän,että se pesäpallopeli olis lauantaina jyväskyläs,se onkin sunnuntaina!! kääks :)

Onko muita katsomaan menijöitä?? Vai oonko ainoo hassu :)[/b][/color]

[color=MediumSeaGreen][b]Nyt laittaan ekaluokkalainen valmiiks ja itellekki muuta päälle ku yöpuku ja nokka kohti koulua..moi![/b][/color]

[color=8B475D][b]Maria ja himpula 20+3[/b][/color]

Vierailija
2/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi päivä lähempänä tammikuuta!! =) Voi kun se koittaisi pian, minä aloitan tammikuun eka päivä kaiken mahdollisen poppakonstin, jotta synnytys lähtisi käyntiin!!! Olo on kertakaikkisen PA**A!!! Joka paikkaa kolottaa, liitoskipuja, vatta ei toimi, hirveä möyrinä mahassa, väsyttää, ei saa nukuttua, vessassa saa rravata... pklaahh.... Piti eilen ihan kysyä mieheltä, että valitinko minä näin paljon neitiä odottaessa, oma mielikuva on että olin onneni kukkuloilla ja niin hyvä olo. Mietin että onko aika maalannut kuvan kauniimmaksi vai onko mulla oikeesti nyt vain näin huono olo =( Mies epäili että asialla vaikutusta kun nyt tekee tuota fyysistä työtä ja silloin kävin " vain" silloin tällöin koulunpenkillä...

Mutta joo... ei passais valittaa, koska monella on huonomminkin asiat!!! Ehkä tuo sadepäivä masentaa vielä vähän lisää. Onneksi jään huomenna lomalle pariks päivää !!! Jos elämä vähän kirkastuisi.

Kuinka oli katsoitteko BB?? Mie en pysynyt hereillä, kävin netistä lukee juorut ja esittelyt ja suunnittelin kovasti, mutta menin vinnin telkkarista sitä katsomaan ja en muista edes kuulutetun ohjelmaa =) Oliko mielenkiintoisia tyyppejä?

Mitähän sitä huomenna katsoo kun ei tule teho-osastoa.?? Häiritseekö muiten muita tuo erittäin kömpelö suomennos???

Istukan paikasta oli puhe. Minä kysyin rv 12 ultrassa että missä istukka, lääkäri sano että ei voi nähdä vielä??!! Vähän hämärä, kun teille on jo silloin kerrottu. No nyt rakenneultras sit sano että alhaalla edessä, en muista kirjoittiko korttiin. Voi olla että sitten neuvolassa kirjoittavat, kunhan ne paperit tuolta sairaalalta tulevat.

hmm..jotain muutakin kyseltiin... Lost...?? En seuraa, täydelliset naiset aion kyllä katsoa (jos pysyn hereillä). Ainut must sarja on mulle Gilmoren tytöt!!! Harmi että alkaa vasta tammikuussa. Nooh kohta ilmestyy uusi boksi, 4. tuotantokausi!! =) Tekemistä unettomiin öihin, jotka ei onneksi ole vielä saapuneet.

Nyt tuli neiti vaatimaan aamupuuroa.

Syystuulia!!

-E-20+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan syksyinen ilma tuolla ulkona, auringonpaistetta ja aamukastetta.

(.) Munkin vatsa sai eilen kolhuja. Illalla oli talo täynnä vieraita ja tytöt kiipesi kilpaa syliin. Yleensä kyllä istuvat söpösti " masun viereen" , mutta nyt piti päästä vielä enemmän sylkkyyn. Ihanan energinen päivä kyllä. Taisi vaikuttaa yöuniin asti. Heräsin aamulla 5.30 aikaan ja sen jälkeen ei uni maittanu. Masukin liikkeitä tuntui jo heti aamusta. Mukavaa :), mutta malttamattomana odotan lisää tömpsyjä.

Ardisia: Kyllä vaan, touhuilen jo ihan normaaliin tapaan ja hyvältä tuntuu. Kiva kuulla, että sunkin vointi on parempaan päin. Noinkohan vain lääkäri päästäis sut vielä töihin?! Koska sulla olikaan lääkäri? Mulla on ens maanantaina kontrolliaika ä-polille, samalla siinä rakenneultra. Pikaista paranemista.

Oli eilen juttua sähköpostiosoitteista. Tässä mun mese/sähköpostiosoite: mmaaninen@hotmail.com eli postia vaan tulemaan :) Onkin tällä hetkellä varsin kuvaava tuo osoite, kun on tälläinen raskausmania päällä..

Nyt purkamaan tätä maanista oloa valokuva-albumin kimppuun.

Ihanaista päivää, suloisia massutömpsyjä!

L, 18+1

Vierailija
4/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin pinoutua, kun kerrankin pääsin koneelle näin aikaisin aamulla ja poikakin leikkii itsekseen omassa huoneessa...

(.) Pikkukakkonen on ollut aktiivinen. Aamullakin heräsin muljahduksiin, kun nukuin liikaa mahallani. On kyllä kyljelläni, mutta kuitenkin. Eipä muuta masuelämään.

Joku kyseli toissapäivänä sokerirasituksestani. Joo, se on rutiinijuttu, kun tuota lähtöpainoa on tarpeeksi =). Eli edellisessäkin raskaudessa moinen tehtiin ja nyt samoin. Toivottomasti tälläkään kertaa ei poikkeavia arvoja löytyisi.

Tänäänkin mennään neuvolaan. Tosin tällä kertaa esikoisen 1½v neuvolaan. " Taas" joutuu rokotuksen kärsimykseen pikkuinen... Toivottavasti ei toi pikkuinen köhä ole esteenä rokotukselle, kun ei jaksais alvariinsa juosta neuvolassa, vaikka ei sinne matkaa ole kuin puol kilsaa...

Fable kyseli eilen sisustusinnosta. Täältä löytyy kohtalotoveri. Olen nyt yrittänyt laittaa makkariamme sellaiseen kuntoon, että sinne sitten mahtuis laittaa hoitopöydän ja sängyn. Lisäksi muutakin kämppää toivoo saavan kuntoon. Muutosta on pian vuosi ja vieläkin löytyy naulakoiden kiinnittämistä yms. Oon muutenkin ollu nyt innokas laittamaan kaikkea valmiiksi vauvaa varten. Huusin viikonloppuna huuto.netistä tuplarattaat, jotka olisi tulevana viikonloppuna tarkoitus noutaa. Hyvä, etten oo vaatteita pessy... =)

Nyt pojalla meni hermot äitin istumiseen tietokoneella, joten tarvii lähtee kirjan lukupuuhiin. Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Noopu ja pikkukakkonen rv 22+3

Vierailija
5/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohta lähdetään syksyn ekaan perhekerhoon. Kiva taas pitkästä aikaa päästä höpöttelemään ihmisten kanssa ja pojallekin kavereita.

(.) Olo jatkuu loistavana ja energisenä, vaikka väsy yrittääkin kiusata. Yöllä joutuu välillä tunninkin välein pomppaamaan vessaan, vaikka illalla jois mahdollisimman vähän. Tää on nyt sit taas treenausta yövalvomisiin ja yösyöttöihin. Ja on kyllä tosi vilkas tää masuasukas! Hurjan paljon myllää pitkin päivää ja illalla vasta innostuukin. =)

Kataya: Tuo onkin hyvä idea tytölle oma ä-pakkaus nukelle. Mitähän sitä pojalle keksis? Ei osaa oikein edes toivoa mitään mieleistä 2-vuotias vielä. Mutta jotain saa lahjaksi vauvalta vauvan synnyttyä =)

Maria-79: Hauskan linkin laitoit eilen =D taas tuli todistettua, että ihan hyvä, että olen autokoulun jättänyt väliin! =D

Fablen sisustus/pesänrakennusviettiGalluppiin: Eilen jo innostuin siivoomaan ja vaihtamaan verhot/pöytäliinan keittiöön. Nyt aamulla laitoin miehen aloittamaan huonekalujen siirtelyä olohuoneessa... Makuuhuoneessa pitäs myös järjestää uusiks ja vaihtaa verhot sekä kattovalaisin. Pojan huoneeseenkin tein pieniä muutoksia. Siis kyllä, täällä on myllerrys menossa =) ja pian pääsee pesemään noita pikkuvaatteita ja laittamaan kaappiin (niin joo sit vuodenvaihteessa)

Mut nyt aletaan valmistautua kerhoon! Lähetän täältä näitä energisiä säteitä muillekin, että vähän rauhoittuisin! Ihan ylikierroksilla välillä käyn =D

-tau- & masueeva 19+4

Vierailija
6/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli hurja pino eiliseltä! En sitten illalla enää viitsinyt lisäillä tekstiä,vaan päätin odotella aamun pinoa.

Maria, myös tuo meidän taapero harrastaa noita mahan päälle syöksyjä. Lempparina hänellä on myöriä tuolla meidän parisängyssä, ja siinä sitten romahtaa aina välillä päälle. Ja jos erehtyy makoilemaan sohvalla, niin ihan varmasti yrittää kiipeillä mahan päällä..

Tv-ohjelmista: katson ihan älyttömän vähän. Läheskään joka päivä ei tule edes avattua telkkaa. Hassua, että niin moni on koukussa teho-osastoon. Se on varmaan sitten hyvä sarja- olen itse katsonut ehkä vain jakson, ja pätkän parista jaksosta. Niistä ei ole vielä addiktoitunut. Oikeastaan ainoa sarja, mitä viime kaudella seurasin, on Täydelliset naiset. Sehän pian alkaa, yritän jaksaa katsoa!

BB:tä katsoin muutamia jaksoja viime kaudella (lähinnä niitä kooste- ja äänestysohjelmia sunnuntaisin). Nyt en katso, kun ei ole tullut digiboxia viritettyä, tai siis edes hankittua. Kun muutettiin tähän vuokrakämppään rakentamisen ajaksi, niin täällä tarvittaisiin erilainen digiboxi (kaapeliverkkoon, nykyinen boximme antenniverkkoon- tosin siitäkin on kauko-ohjain hukassa, eli virittäessä sitäkin tarvittaisiin).

Yahoosta: olin esikoisen aikaan mukana yahoo-ryhmässä, ja silloin kirjoitin aina vain sinne. Nyt olen kirjoitellut sekä yahoossa, että täällä vauva-lehdessä. Kummatkin on ihan kiva juttu omalla tavallaan. Ehkä jotenkin viime yahoo-ryhmän aikaan varsinkin tuntui kivalta, että siellä oli tietty porukka. Sekin oli hirmu kiva ryhmä. Hassua kuvitella, että jossain ryhmässä tulisi kiistoja- jos niin olisin kuvitellut sen ennemmin tapahtuvan tällaisessa enemmän anonyymissä listassa. No, onneksi tammikuisiin on osunut fiksuja ja filmaattisia ; )

Jippii, rakenneultraan kolme tuntia!

t. Meku rv 19+3

Vierailija
7/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan myös kotosalla esikoisen räkätaudin takia :( Oltiin eilen arvauskeskuksessa jälk.tarkastuksessa, eikä korva ollut tullut kuntoon, tosin tiesen tämän jo kun menimme sinne. Esikoinen sai uuden antibiootin tabl.muodossa ja arvatkaa, tuliko siitä touhusta yhtään mitään...NO EI! puolikkaana ei mene alas, eikä mortelilla jauhettuna edes senkään vertaa, yökkää kaiken ylös, blaah! Jäin siis kotiin täksi päiväksi ja pitäs hakea uus resepti, joka oottelee meitä päivystyksessä. NicE! Toivottavasti tämä tauti ei mene hullummaksi, koska lauantaina esikoinen saa pitää ihka ekat lastenkutsut, kun mittariin pamahtaa 5-vee, jee! Siispä tänään vaan hihat heilumaan ja nurkat kuntoon.

FABLE, sisustus G:

Mulla ihan samanlainen into päällä, kukkaro vaan laittaa hanttiin, tylsää! En muutenkaan ole saanut " ostolupaa" sisustuskotkotuksiin, kun asumme tässä appivainaan talossa vain väliaikaisesti...Tytölle tekis kyllä mieli uusia matto ja verhot. Ja keittiöön uudistan verhot ompelemalla jemma-kankaasta, sama eteisen ikkunaan ja oveen jokin näkösuoja pitäs kyhätä.

ZATU:

Jees, samaa mieltä. Olen muuten aina ollut sellainen " joo-joo-mies" , että kaikki käy, enkä osaa sanoa " rumasti" kellään, mutta tämä raskaus antaa just sopivasti lisää itsekkyyttä :) Soittelin muuten sen maikkani kanssa vielä illalla ja hän otti asian ihan ok, eli eipä jäänyt ainakaan vihanpito päälle. Lupasin vielä diilata sille muutaman levynkin, niin oli aika mielissään. Tosin ilmoittauduin eilen kansalaisopiston yhteen tanssiryhmään, mutta siellä mulla on ainakin vapaus tehdä oman kunnon ja tunnon mukaan kevätjuhlaliikkeitä.

Big Brotheria tuli sitten eilen kytättyä. Ja elin myötähäpeässä jälleen kaikkien turkulaisten puolesta. (Vaikken itse turkulainen olekaan, kun naapurikunnassa asun, mutta Turussa käyn kyllä töissä päivittäin. Joten ihan tarpeeksi turkulainen.) Ei millään pahalla, jos täällä nyt sattuu olemaan joku Karin sukulainen tai tuttu. Olisi edes ottanut ne typerät lasit pois sisätiloissa. Musta on tosi epäkohteliasta tutustua uusiin ihmisiin, jollei pysty muodostamaan katsekontaktia. Antaa itsestään niin pölhön kuvan. Ja se vahva turkulainen aksentti, vaikka itseltäni on tosi usein kysytty, olenko turkulainen, pelkän puheen perusteella, niin oh god, kuin " garmivalt" se kulosta sit telkkaris kuiteski. Tosin ei se hesalainen 8 vuotta sikkuna eläny blondikaan saanut, ainakaan multa, pisteitä kotiin :O Argh! jo pelkkä ääni oli kuin kissaa tappettas, jeesus teippii vaan kiduksien tukkeeksi ;) Ja tämä persoonien kirjo juuri tekee ohjelmasta katsottavan.

Onneksi itse on niin h****tin täydellinen (juu näin o!)

Äitee ja " Aatu" 19+2

Vierailija
8/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänäänkin nuo juniorit nukkuvat vielä...pitäisi ehkä herätellä että menisivät nukkumaan ennen puolta kymmentä, mutten raaski. Eilen meni myöhäseksi kun alkoi vanhempien tyttöjen ratsastusharrastus ja itse menin pienempien kanssa sen ajan kylään pojan kummitädin luo. Tuo ratsastusharrasstus on kiva,ainut miinus on välimatka joka on yhtä matkaa 35 km, eli siihen vierähtää koko tiistai-ilta. No mitäs mentiin asumaan peräkylään.

Sisutusgalluppiin: mulla on yhtä monta päiväpeittoa kun lapsia, eli viidennen ostin nyt keväällä, samalla kun ostettiin uusi sänky. Päiväpeitotkin meinaavat kallistua joka kerralta kun ei kelpaa mikä tahansa. Sen olenkin itsestäni huomannut että mun maku yksinkertaistuu ja kallistuu joka vuosi. En mä näin kranttu ollut ennen.

Ollaan rempattu vähän, sitä perusjuttua, eli tapetteja, ja senkin takia oli kiva uudistaa sisustusta. Nyksin haluaisin verhoja, mutta nää valmiiksi ommellut esim. elloksesta on mun makuun liian värikkäitä, ja ompeluun ei meinaa riittää aikaa. Nytkin mulla taitaa olla kankaat joka toiseen huoneeseen ostettuna, mutta ei aikaa tehdä asialle mitään. Lisää huonoa omatuntuo.

Siitä klamydiatestistä, kiva lukea että teille monelle muullekin ollaan se tehty! Mä en ole varma onko sitä tehty mulle alkuraskaudessa, pitää kysyä ensi kerralla neuvolassa. No anyway niin eilen illalla mua alko jo huvittamaan koko juttu =) Mies nauro vedet silmissä kun mä soitin sille töihin ja manasin, sitten piti jo ruveta itsekin nauramaan. =)

ja hei, anteeksi tyhmyyteni mutta mikä helkutti on B&B? Bold and the Beutiful? (eli kauniit ja rohkeat?). Lostia seuraan, mutta tulee just meidän muksujen nukkumaanmenoaikoihin, eli alku jää aina semmoseksi sekavaksi kun pitää juosta passoottamassa näitä pieniä. Teho-osastoa seuraan ruotsin kolmoskanavalla, missä se on pidemmällä kun suomessa, ei sitten ole kovin kivaa katsoa suomen kanavalta. Mutta tehis on pakko kattoa maanantai-iltaisin klo. 22.00!!

Lisäksi seuraan ruotsin kolmoselta Prison break, mikä tulee tällä hetkellä maanantaisin tehiksi paikalla, se taitaa kans alkaa neloselta pian, ohjelma nimeltään pako! Katsokaa, se on tosi hyvä!!!!

Yksi menneitten aikojen suosikki on sinkkuelämää, ihan ehdoton, meidän kuopustyttö sai nimensäkin yhden päähenkilön mukaan, koska mun miehen mielestä hän jo syntyessään muistutti sekä tempperamentiltaan että ulkonäöltään punahiuksista asianajajaa Mirandaa!

No nyt heräsi pienimmätkin, pitääpäs mennä.

Hyvää keskiviikon jatkoa kaikille!

nenn 22+4

Vierailija
9/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä liikkeitä sitten tuntuukin lähes koko päivän, nukkuukohan vaavi ollenkaan? No parempi näin, kun viikko sitten tuskailin kun tuntuu niin harvakseltaan.

Olisihan se ihanaa kun voisi taikoa tuon typerän loka-marras-joulukuun välistä pois kaikkine pimeine iltoineen ja siirtyä tuonne tammikuuhun suoraan syyskuun jälkeen, minä olisin jo ainakin täysin valmis ottamaan vaavin hoidettavaksi.

Lostia olen seurannut, pahus vaan kun teho-osastokin on yksi suosikeistani. Pasitsi että jäikös se teho-osasto nyt tauolle? BB:tä en katsonut viime vuonna, enkä nytkään aloittanut, luultavasti jäisin siihen koukkuun.

Mies oli nähnyt viime yönä unta että tyttö syntyi 15.12 (eli reilua kuukautta aiemmin) ja nimeksi oli kuulemma tullut Emilia. Emilia nimi ei kuulu kummankaan suosikkeihin ja ei kyllä olisi kiva jos vaavi syntyisi kuukautta aiemmin.

Mutta nyt työt kutsuu..

Mamm@mia ja vaavi rv 18+4

Vierailija
10/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kautta aikojen paras ohjelma oli rimakauhua ja rakkautta, koko tuotantokauden DVD:t onkin jo hankittu ja monet kerrat katsottu!!!

Sitä vaan...

Vierailija
11/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Siitä neuvolasta siis kyse.

Akan vein hoitoon ja saa olla vaan omien ajatusten kans toista tuntia. Sit on treffit yhen kaverin kanssa. Käydään popsimassa roskaruokaa ja sit meen sinne neuvolaan. Tällaset suunnitelmat aamupäivälle :)

Eilen iltasella otti alaselästä. Kottikärryllä taas kuskasin maata ja sit siirtelin kiviä kukkapenkkiin. Muistanu tietenkää koko aikaa hyviä työasentoja. .mut oli ihana saaha jotai aikaseksi, ku pääsi sohvasta irti. Väsytti niin hirveesti, ku oli noussu niin aikasi (lue seiskalta). Herää kysymys miten sitä sitten lyhyillä unilla pärjää ens vuonna.

[color=blue]Emma [color=violet]*hmm* vähintäänki erikoista, ku lääkäri ei voinu nähä istukkaa tuollon. Kanavalta kanavalle pomppiessa katoin pari hetkee BB:tä. Vaikutti melkein kaikki jotenki liian tällätyiltä immeisiltä. .

[color=blue]Sisustamisesta [color=darkviolet]että en tiiä pesänrakennusviettiä vai mitä, mut akalle vasta ompelin verhot ja olkkarissa ja keittiössä piti siirrellä tavaroita. Ja oon kieltämättä suunnitellu jo mitä talven alkaessa tulla meiän makkarissa tapahtuu, jotta pinnasänky sopis :) Sitä en saanu päätettyä hankkiiko vauvan vaatteille oman lipaston vai järkkäänkö tilaa isoihin kaappeihin.

Hoitopöytää meille ei kyllä tuu vieläkään. Hyvin pärjäs viimeksiki ilman sitä.

Keittiön seinälle haluan iskee valokuvia. Miettiny kehysten väriä, ett oisko ne siniset niinku pääväritys on vai lattian mukaan ku se on lankkujäljitelmän näköstä laattaa. .

Ihan ku mulla ois ollu jotain viel mielessä, mut kerkesin unohtaa. Se ei oo kyllä nykyään uutta, ku unohtelen ihan hirveesti asioita.

Z ja Säde 18+5

Vierailija
12/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen]ett mites muilla? Mulla ikävästi on nyt muutamana aamuna ollu aikas sekasi :/ maitohappotabuja sit oon napsinu jälkikäteen. Ei ehkä passais juua sumppia tyhjään masuun tai parempi ois ettei heti aamusella ollenkaan.

Mut ei sitä ilman muka herää. .

Vierailija
13/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllähän tuo rimakauhua ja rakkautta oli aivan paras, joka kerta olen niin itkenyt kun nauranutkin. Yksi koskettavimmista tv- kohtauksista on mielestäni ollut Kotikadussa Mimmin kuolema, snyyf vieläkin herkistää.

Pitipä minunkin....

Vierailija
14/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenn: bb = big brother:) kiva että pystyit jo illalla nauraan tuolle klamydia-jutulle:)

mieletön: toivottavasti räkätauti helpottaa esikoiselta pian!

istukan paikasta: mulla kanssa silloin np-ultrassa näkyi istukka edessä. ja siinä oli edelleen silloin kun rakenneultrassa käytiin, oli vähän jopa ultraajan tiellä.

tv-ohjelmista: bb:tä katselin eilen, ja samat ärsyttävät ihmiset jäi mieleen. se blondi varsinkin! sellainen nariseva ääni, etten kyllä kolmea kuukautta kestäis kuunnella! ja se kari näytti ja tuntui jotenkin vetävän jotain ihme roolia, en tietty tiiä että onko oikeesti sellainen. mut parasta oli kyllä kun 12 asukas tuli, niin sen toisen samantyylisen/ -näköisen blondin mulkkaus:):):) ja kuten joku sanoikin, itse ollaan aivan täydellisiä:) lostia tuli viime kausi seurattua, samoin täydellisiä naisia. ja greyn anatomiaa ootan kans. lisäks ihan suosikki on hauskimmat kotiviedeot, joka näyttää jatkuvan taas ens kuussa.

sisustus: vuosi sitten muutettiin ja rempattiin, että pinnat on ok, simppis pääse limen vihreään huoneeseen. tietokone siirrettiin jo pois tuosta huoneesta. nyt huone on täynnä mun vaatteita, kun sitä on käytetty kuivaushuoneena pyykeille. mut sit kun hoitopöytä ja sänky saadaan niin täytyy mun siirtää tavarani tuosta huoneesta pois ja vähän kaappejakin sieltä raivailla. meillä siis aikomuksena pistää pinnari suoraan sinne vihreään huoneeseen, ei meidän makkariin. mut vihreessä huoneessa on myös meidän vanhan sänky, eli siellä voi aikuisetkin kölliä. oon todennut veljen perheessä että heillä on mennyt hyvin tuo et vauva alusta asti omassa huoneessaan. eipä ainakaan käy niin kuin toisella veljellä jonka 5-v poika ei ole yhtään yötä nukkunut omassa huoneessaan, vaan äitin ja isin vieressä, ja nyt taitaa olla enemmän kiinni siitä et äitinsä ei enää malta häntä omaan huoneeseen pistää. en nyt halua mitenkään arvostella josko täälläkin on jotain perhepedin puolesta puhujia jne, jokainen tietty tekee omat valintansa ja sellaiset jotka sopii omalle perheelleen.

sit tuli vielä mieleen toinen asia kun noita tayssin papereita viime viikolla täyttelin. kun niissähän pyydetään laittaan ylös hätäkaste-nimi, jos seurakuntaan kuulutaan. me ei kyllä olla nimiä vielä ees mietitty. ja muutenkin se tilanne että mies ei oo koskaan kirkkoon kuulunut, minä taas tällainen tapa-uskovainen. eli silloin käyn kirkossa kun on pakko, mut en noista hengellisistä asioista sen kummemmin välitä. ja oon kyllä jo jokusen aikaa miettinyt myös kirkosta eroamista. pelkäsin että mitähän porukkani sanovat, mutta yllätyin kun isäni yhtä mummun perintö-paperia hoidellessaan oikein soitti ja kysyi että kuulutkos sinä seurakuntaan vai väestörekisteriin, eli oli huomioinut mahdollisuuden että olisin jo eronnut. mutta tuohon tayssin paperiin ei sitten mitään nimiä laitettu, kun mies ei srk:an kuulu. ja nyt ollaankin sitten mietitty että mitä tehdään sitten kun simppis syntyy, että kastetaanko vai ei. mies sanoo että hälle käy ihan kummin vain. mutta kun jo tuota omaakin juttuani olen pähkäillyt, niin sitten vielä pikkuinen mukaan samaan pähkäilyyn.

ollaanpa täällä nyt henkeviä.

jahas, iltavuoro taas odottaa. viimeinen yksin tehtävä iltavuoro, työkaverit on päättäneet et mun ei tarvii yksin siellä olla. oikeestaan tänäänkin pomo pitempään töissä kun tekee listoja kammarissa, on siellä " henkisenä tukena" . nooh, eiköhän kaikki kuiteskin hyvin mee...

tikru ja simppis 22+5

ps. kovin ei omasta navasta juttua tullut, mut ei ollut mitään kerrottavaa. tuossa se edessä möllöttää:)

Vierailija
15/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] Hohhoijaa, että on jotenkin sairaan väsyttävä viikko! Kaippa tää flunssa tekee väsyneeksi!

Sisustusgallup: Me muutetaan kuukauden päästä kolmioon ja sinne tekis mieli ostaa ihan kamalasti kaikkee uutta. Keittiönpöytä- ja tuolit menee varmasti vaihtoon. Olen jo iskenyt silmäni yhteen kalustoon ja nyt vaan odottelen tuplabonuspäiviä. Typyn huoneeseen meinaan lisäksi hommata hyllykön. Rahkeet ei ikävä kyllä riitä muuhun vaikka sohva ja sohvapöytäkin pitäis kipeesti vaihtaa. Ei auta valittaa, täytyy olla malttia ja uudistaa kotia pikkuhiljaa kun ei olla miljonäärejä :(

[color=red] Tuli tossa mieleen poikalapsesta ja nukesta että mun kaveri osti aikoinaan niitten n. 3 v. pojalle nuken kun perheeseen syntyi pikkusisko. Jonkun aikaa poika hoivaili nukkea ja nimesi sen Lauraksi. Muutaman viikon kuluttua pikkusiskon syntymästä äiti vähän järkyttyi kun löysi Lauran palasina roskiksesta. Heh heh! Muakin kyllä hirvittää että miten sitä riittää sitten jaksamista ja huomiota kahden vaativassa iässä olevan lapsen välille, olen ihan varma että meidän typy on tosi mustasukkanen vauvalle. Täytyy varmaan lykätä vauva iskälle/hoitoon aina välillä ja hukuttaa esikko huomioon.

[color=green] Oliko joku täällä tehnyt nonparellipiirakkaa? Mitä siihen oikeen tulee?

Yahoon listalla en ole, hyvä kun jaksaa tänne kirjoitella aina silloin tällöin.

Toi auton parkkauspeli oli aika pelottava. En nääs saanut sitä samperin autoa sinne taskuun edes parkattua. Ja vähän veikkaan että se on se helpoin taso. Olen kyllä liikenteessäkin vähän samanlainen, että meen sieltä missä aita on matalin.

Täytyy lopetella. Rv 20+1

Vierailija
16/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]3 munaa

3dl sokeria

2dl maitoa

5dl vehnäjauhoja

2-3rkl kaakaota

3-4tl leivinjauhetta

3tl vaniliinisokeria

200g voita (käytän culinessea 2dl)

1.vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi

2.sekoita kuivat aineet keskenään ja lisää vaahtoon vuorotellen maidon kans

3.lopuksi voisula, sekoita hyvin

4.paista pohja keskitasossa 200 asteessa 15-20min. Jäähdytä ennen kuorrutusta.

4dl (225g) tomusokeria

75g voita

5rkl vahvaa kahvia

1rkl kaakaota

2tl vanilliinisokeria

1.sulata voi (mun mielestä helpompi käyttää culinessea ja en laita varmaan etes puolta desiä)

2.sekoita kuivat aineet, lisää kahvi ja voisula. Sekoita haarukalla.

Ja eikun herkuttelemaan :)

Vierailija
17/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SisustusG: täällä myös. Makkariin pitäisi saada uudet tapetit, lisää kaappitilaa, uusi sänky ja joku senkki, sekä lamppu. Ja rahaahan tietysti on ihan liikaakin :-/. Esikoisen huone laitettiin alkuvuodesta, olkkari kun muutettiin (1,5 v sitten). Keittiöön olisi tarkoitus laittaa uudet työtasot puusta, ei viitsi edes haaveilla keittiörempasta. Ehkä pärjätään kevyellä pintarempalla...

TelkkariG: Lost on ihan ehdoton ja ihanaa kun Täydelliset Naiset alkaa. Ja nenn; BB on Big Brother joka alkoi eilen ja samaa mieltä tuosta Rimakauhua ja rakkautta sarjasta, se oli tosi hyvä, tuli ihan surku kun se silloin päättyi. Mikäs se toinen brittiohjelma oli jossa oli 3 naista ja 3 miestä, ne istui aina siellä baarissa ja jokainen oli seurustellut jokaisen kanssa tai jotain... Se oli kanssa hauska.

Eikö se Teho-osasto ole uusintaa vai onko uusia jaksoja??? Aiemmin katoin aina, mutta mä luulin että se tulee nyt uusintana....

Istukan paikasta: käsitin että rakenneultrassa yleensä katsotaan kun np-ultrassa ei välttämättä vielä ole " asettunut" .

noopu: meillä sokerirasitus tehdään viikoilla 26-28. Sulla oli vissiin tosi aikaisin vai kuulutko jotenkin tarkempaan seurantaan. Mullakin tehtiin edellisessä ja nyt taas kun tuota lähtöpainoa on sen verran...

Mahasta: vaihtelee sekaisuudesta ummetuksen poikaseen :-/ Pitäisi tosiaan syödä sen verran mahaystävällisesti että pysyisi masu kunnossa.

( . ) iso mikä iso. Muksauksia tuntuu ja välillä supistelee vähän. Matrifolinia rupesin eilen ottamaan, toivottavasti auttaisi tähän väsymykseen. Onko muilla muuten särkyä häntäluussa? Musta tuntuu varsinkin töissä kun on istunut kauan että häntäluu on ihan romuna. Voi tietty johtua kun sen aikoinaan satutin kaatuessa rullaluistimilla, mutta on meinaan todella inhottavaa kipua!

Oho, meneehän aikaa tähän palstailuun, tulee jo huono omatunto täällä töissä :-0

Miellyttävää päivänjatkoa!

Mirabella ja Albert rv 22+2 (aamukampa: mammalomaan 12 viikkoa :)

Vierailija
18/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on taas päinvastoin.. ihmettelen täällä kuinka kauan ihminen voi olla ulostamatta ! leseitä, kahvia ja duphalacia menee, mutta mitään ei tapahdu =(

minulta otettiin heti ensimmäisellä neuvolakäynnillä klamydiatesti. hiv otetaan, jos siihen suostuu. klamydia otetaan automaattisesti alle 25vuotiailta. näin ainakin täällä käytäntö.

sisustus G: alkukesästä muutettiin ok-taloon ja meillä ei ole edes kunnollista ruokapöytää vielä.. muuten olen kyllä kova laittamaan kotia. olen saanut sisustettua 3,5kk aikana 100/170 neliöstä työn ja mahan kasvattelun yhteydessä. seiniä ja lattioita laiteltiin miehen kanssa aiempiin asuntoihin, mutta tänne ei.

lähdenpä tästä ulkoilemaan.. =)

Vierailija
19/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin tarkistettiin tosiaan nää taudit(oli merkitty nla korttiin)

Kardiolipiini=Syfilis

HBsAG=B-hepatiitti

HIV

mutta mun tietääkseni tosiaan kaikilta tarkistetaan klamydia myös ja muitakin kai??

no, oli kui oli...

[color=LimeGreen][b]Kyl mää nauroin kun tulin aamulla viemästä ekaluokkalaista,nousin autosta ja avasin takaoven,ottaakseni juniorin pois. Siellä mies istu etusormi tungettuna nenänsieraimeen ja hoki: NENÄ! NENÄ! NENÄ! :DD Hienoa että alkaa ruumiisn osta herralle tulla tutuksi :)[/b][/color]

Vierailija
20/61 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sana edellisessä on RUUMIINOSAT!! hienoa!