Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies valittaa että istun koko ajan kännykällä surffaamassa

Vierailija
18.09.2014 |

Vaikka olen vienyt ja hakenut lapsia kouluun, imuroinut, pyyhkinyt pölyjä, huoltanut huonekasveja, pedannut sängyt, tehnyt kaksi lämmintä ruokaa +aamupalaa + välipalaa, olen hoitanut lemmikit, leiponut kakun, järjestänyt lasten huoneet, suihkuttanut lapset, ollut leikkipuistossa, siivonnut vessan, auttanut läksyissä, järjestellyt uusia sotkuja, siivonnut aina keittiön ruokien jälkeen, vienyt roskat...
Tuli niin paha mieli että menin vessaan itkemään. Kuulemma istun surffailemassa netissä enkä tee mitään keskittyneesti.
Herra on tarkkaillut omien sanojensa mukaan minua koko päivän sohvalta. Hänellä on vapaapäivä.
Kuulemma teen liian vähän lastenkin kanssa.
Istun vain ja näpyttelen puhelinta.
Enkä ollut silittänyt vaatteita tänään! Ja olohuoneen pöydällä lojui lautanen, miten kehtasinkaan. Vein sillä naposteltavaa ukolle.
Sillä aikaa kun itkin vessassa tämän ylhäisyys häipyi nukkumaan sanomatta sanaakaan.
Ei juma :'(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/26 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi kauempaa. Ja mikäs oikeus sillä ukolla oli istua sohvalla koko päivän? Olisi itse ollut lasten kanssa. Kaiken maailman mulkkuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...no, täällähän sä nytkin olet ja netissä naiset. Kai siinä on puolitotuutta miehesi huomiossa? Voisiko olla?

Vierailija
24/26 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pistä ukko tekemään niitä hommia ja sano, että tuli paha mieli. Ei kannata yksin jäädä. Sano, että itkettää ja harmittaa. Onhan tää nettimaailma henkireikä. Miksi totuus satuttaa? Jos et täällä surffailuun paljon, niin et kyllä täältä tukea hakisi. Et edes tietäisi. Konkari olet.

Ei tätä hävetä tarvitse ja mennä vessaan itkemään. Sano, että tarvitse henkireiän kaiken kotihommia vastapainoksi. Tää surffailu voi olla ihan rakentavaa. Ja siitä voi saada voimia.

Vierailija
25/26 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pistä ukko tekemään niitä hommia ja sano, että tuli paha mieli. Ei kannata yksin jäädä. Sano, että itkettää ja harmittaa. Onhan tää nettimaailma henkireikä. Miksi totuus satuttaa? Jos et täällä surffailuun paljon, niin et kyllä täältä tukea hakisi. Et edes tietäisi. Konkari olet.

Ei tätä hävetä tarvitse ja mennä vessaan itkemään. Sano, että tarvitse henkireiän kaiken kotihommia vastapainoksi. Tää surffailu voi olla ihan rakentavaa. Ja siitä voi saada voimia.

Vierailija
26/26 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua ilman tulta. Uskon poikaystäväsi olevan oikeassa.

Nähty on näitä miniäkokelaita, jotka kyllä luettelevat tärkeinä töitänsä, mutta -

N45+