Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkään yhdessä olleet avioparit

Vierailija
12.02.2015 |

Tunnen erään miehen joka on ollut yhdessä vaimonsa kanssa yli 15 vuotta, menivät yhteen melkein alaikäisinä ja naimisissa ovat nyt. Minusta ihailtavaa, todella. Tämä mies on karismaattinen, charmikas, sellainen joka saa sukat pyörimään jaloissa vaikka ei komea varsinaisesti olekaan. Selkeästi saa siis naiset puolelleen, mutta en usko että olisi koskaan pettänyt (ei ole sen oloinen). Tuntuu että hän nauttii saamastaan huomiosta, flirttailee ja omaa sellaiset "saalistajan elkeet" mutta ei koskaan veisi asiaa pidemmälle. Olen nyt itse vähän ihastunut häneen, mikä on vähän kamalaa kun olemme samassa työpaikassa (itse olen sinkku). En ikinä pettäisi koska hän on varattu, mutta hän kiinnostaa minua. Mietin miten se suhde on kestänyt kaikki nämä vuodet kun mies on selkeästi tuollainen aika flirtti ja naiskauneutta arvostava yksilö? Onko kokemuksia? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on kestänyt, koska puolisona on timmi, kaunis, fiksu, mukava, huomioiva ja ystävällinen vaimo, jonka kanssa kaikki synkkaa. Flirtti on molemmille osapuolille vain työpäivän piristystä ;)

Vierailija
2/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:06"]

Hyvin on kestänyt, koska puolisona on timmi, kaunis, fiksu, mukava, huomioiva ja ystävällinen vaimo, jonka kanssa kaikki synkkaa. Flirtti on molemmille osapuolille vain työpäivän piristystä ;)

[/quote]

No sellainen löytyy varmaan tämänkin miehen kotoa :) Ihailen kyllä teitä jotka olette olleet pitkässä parisuhteessa/avioliitossa. Eikä minua pieni flirtti haittaakaan, kuhan ne omat jalat pysyvät maassa (mikä on välillä ehkä hieman vaikeaa). -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just sellainen mies ja itsekin olen melkolailla flirtti, yhdessä ollaan oltu alaikäisestä asti ja parikymmentä vuotta yhteiseloa takana kohta. Ehkä just siksi tämä kestää, kun on sitä haastetta toisessa :)

Vierailija
4/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei miehellä onneksi ole silmää kuin minulle. Ollaan samassa työpaikassa ja ihanaa, kun mies tulee välillä flirttailemaan kanssani ja pussailemaan nurkan takana.

t: 18v yhdessä

Vierailija
5/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on melkein alaikäinen? 

Vierailija
6/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin perusluonne on sellainen yliystävällinen ja flirtti. Eivät silti vie sitä pidemmälle. :)

Vierailija
7/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siihen tarvita kuin lujasti molemminpuolista luottamusta.

-nimim. yhteen 17- ja 19 -vuotiaina, nyt yli 22 v yhdessä, kesällä 13 v naimisissa.

Vierailija
8/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin joskus vähän flirtti mutta siihen se jää eikä ole mitään tarvetta viedä asiaa pidemälle. En muutenkaan ole mikään tosikko. Katsoa saa muttei koskea!

Yhdessä 24 vuotta joista pian 20 vuotta naimisissa...uskollisesti :)

Vierailija
9/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Tosin toisin kuin näillä muilla onnekkailla, minun meni ja petti ja juurikin työkaverin kanssa. Sain tietää vasta vuoden päästä tästä, tosin juttua olikin jatkunut selkäni takana aika pitkään. Ei kai sitten halunnutkaan jättää flirtin tasolle. On ex-mies nyt. 

Vierailija
10/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurannut onko mun mies flirtti enkä tiedä miten esim työreissuillaan tekee. Tiedän vain että kaikki naiset tykkäävät hänestä ihan älyttömästi kun toinen on tuollainen tyylikäs nallekarhu. Kai hänessä on sellaista ujoa flirttiä sitten. Mutta en tosiaan suuttuisi vaikka flirttaisikin

Minä olen flirtti, ihan sisäänrakennetusti vaikkei ole tarkoituksena koskaan mennä pidemmälle. Mies aina varottelee että toiset miehet voivat ymmärtää väärin hymyni ja silmänpilkkeeni;D No, työympäristössä tuo ei haittaa ja ulkona käyn niin harvoin ettei tilaisuuksia väärinkäsityksiin tule.

Vierailija
11/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mies eikä mikään joka naista vaihtaa alvariinsa. Vain tosi mies pystyy pitämään yhden naisen onnellisena vuosikymmeniä.

Vierailija
12/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mieheni kanssa 25 yhteistä vuotta. Olemme luonteeltamme toistemme täydelliset vastakohdat. Mies on harkitseva, rauhallinen, hiljainen, hienotunteinen, älykäs, looginen ja urheilullinen, minä taas olen impulssiivinen, äänekäs, vilkas, suorasukainen, töksähtelevä, tunteellinen, käytännönläheinen ja epäliikunnallinen...olemme varmasti monen mielestä metka vastakohtainen pari, mutta vissiin vaan täydennämme toisiamme hyvin. Mieheni ei luultavasti osaa minkään sorttista flirttiä, small talk ihan yleensäkin on hänelle melko haasteellista, itse taas olen varsinainen paskanjauhaja, joten kyllä siinä on jokunen flirtintapainenkin suusta päässyt. Mutta ei mua kiinnosta muut miehet, työkavereina kyllä ihan loistotyyppejä, mutta siinä se, aina on töistä kiire omaan kotiin oman kullan luo. Meillä on miehen kanssa niin yhteinen arvomaailma, kiinnostuksen kohteita, samanlainen rahankäyttö ja vakaa luottamus toisiimme, että kyllä tässä tarkoitus on yhdessä vanheta ja rypistyä!

Vierailija
13/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pettää ja on pettänyt. Kotona todennäköisesti tavallinen mukava vaimo. Miksi sellaisen luota lähtisikään. Arki pyörii ja vaimo uskoo ja luottaa sinisilmäisesti. Ellei sitten ole todella hyvä ja pitkässä sivusuhteessa koeajattu valmiiksi katsottu vaimoehdoksas tarjolla. Voithan sä kokeilla. Ala flirtata takaisin ja katso miten käy.