Sipsikeskustelu
Parhaat/huonoimmat sipsikokemukset? Dipillä vai ilman? Parhaat sipsit? Kuinka paljon kerralla?
Kommentit (116)
Sour cream&onion on parasta, megapussi kerralla
Raffeli pussi kestää mulla n. 30min.... ilman dippejä...Lidlin vastaavat on kans ihan hyviä...
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:33"]Estrellan ja pringlesin salt & vinegarit, ahhhh! Laysin salt & vinegareja en ole nähnyt missään, mutta ostan välittömästi kun jostain löytyy!
[/quote]
Niitä oli hetken Suomessa, enää en ole löytänyt mistään. Todella hyviä olivat!
Fire cheese balls-pussi kuuluu leffailtaan. Ranch-sipsut ei mulle maistu.
Taffelin juusto"tikut" (en nyt muista nimeä) olivat aivan taivaallisia. Ne tahtoisin takaisin, vielä enemmän makua kuin juustonaksuissa.
Manhattanin Sourcream sipsjä mennyt viimepäivinä kolme :3 bmi 17,5
Parhaita on ollu kartanon tillisipsit ja laysin etikkasipsit, dipit ranch ja creamy pepper
huonoja on melkein kaikki muut
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:53"]Manhattanin Sourcream sipsjä mennyt viimepäivinä kolme :3 bmi 17,5
[/quote]
Jaa että kolme sipsiä oot syönyt. Aikamoista.
Taffelin Grandet! Aivan ihanaa herkkua, harmi ettei saa muussa kuin megapussissa
Taffelin ketsuppisipsit, niitä on edelleen ikävä... :( Lays ketsuppisipsit ei vaan maistu yhtä hyvälle. Taffelin Grande on myös hyvää. Ja Pirkan juustonaksut, ne on parhaita.
Dipeistä joko Pirkan Taco tai Taffelin Cheese&Chili.
Lyödään vetoa että teidän perseet on täynnä selluliittia, nami nami
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:09"]
Lyödään vetoa että teidän perseet on täynnä selluliittia, nami nami
[/quote]
Mitäs sanot siihen, että syön joka viikko yhden sipsipussin, perseen ympärysmitta metri ja silti ei selluliittiä :D
Parasta: Taffelin ranch, Estrellan sourcream & onion 50% less fat, jota ei suomesta enää saa, Kartanon sipsit. Pahinta: Pringles, juustonaksut, kierresipsit. Ei dippiä. Maksimissaan yksi pieni kourallinen kerralla. En ole suolaisen ystävä.
Minun ongelmani on se, että kaikkien lempisipsieni valmistus lopetetaan jatkuvasti. Muistan vielä vuosien takaa Estrellan Steak & Onionit, Red & Roastedit sekä vähän tuoreempana tapauksena Mexican Sourcreamit (? en ole ihan varma näiden nimestä). Onneksi sentään ensimmäinen suosikkini Ranch tuli takaisin, joten ehkä toivoa on.
Varmaankin eksoottisin sipsilaji, jota olen maistanut olivat haggisin makuiset sipsit Edinburgh:ssä ja ne eivät edes olleet kovin pahoja, kuten ei haggis aitona asianakaan. Karmivin oli joku kesän futiskisoja varten kauppoihin tuotu Espanjateemainen salamin makuinen sipsi, koska se maistui aivan liikaa (lähes pelkästään valkoista rasvaklönttiä sisältävältä) salamisiivulta. Lisäksi jatkuvasti eri linjassa kauppoihin tuleva merisuola ja mustapippuri on niin kauheaa, ettei sitä ole koskaan pystynyt syömään loppuun.
Hot rodit ja niitähän on ihan pakko pujottaa sormiin ja syödä siitä.
Taffelin perus poimusipsit ja american dippi!
Samba-sipsit on parhaita, ja hedelmäisen mausteiset maut muutenkin. Myös ne Rainbow'n, olikohan ne ruohosipulia ja mustapippuria, on herkkua, mutta niitä harvoin saa kun käydään K-kaupassa.
Uppista