Sipsikeskustelu
Parhaat/huonoimmat sipsikokemukset? Dipillä vai ilman? Parhaat sipsit? Kuinka paljon kerralla?
Kommentit (116)
Kaikki SourCream & CHEESE! Estrellan/Taffelin ja ei saa suomesta vaan Virosta..
No Lidlistä saa aika lähelle sitä olevia, mutta ne on jotenkin liian kovia.
Yhdestä sipsipussista saa energiaa maratonin verran ja suolaa on kolmen vuorokauden tarpeen verran
Terveisin ilonpilaaja
Joku muukin muistaa Taffelin X-trat! Oi että ne oli hyviä. Kaksi makua taisi olla, lopulta vain yksi ja sitten sekin poistui.
Estrellan juustonmakuiset sipsit, niitä oli oranssissa pussissa ja oli herkkua. Miksi nekin lopetettiin?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:45"]
Yhdestä sipsipussista saa energiaa maratonin verran ja suolaa on kolmen vuorokauden tarpeen verran Terveisin ilonpilaaja
[/quote]
Yhdestä sipsipussista? Tarkoitatko nyt 350g megapussia vai 100g minipussia vai jotain siltä väliltä? Ja tarkoitatko, että sipsejä rakastava ihminen söisi aina ja usein yksin sen isoimman mahdollisen pussin?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 05:51"]
En lukenut koko ketjua mutta kaikkien aikojen parhaat oli sellanen sekä pussi. Siinä oli niitä suoria onttoja sipsejä (joita saa yksinään vieläkin) ja sitten sellaisia broilerin kovien näköisiä. Ne kanan kovien näköiset oli ja on edelleen parhaita. Muistaako kukaan pussin nimeä? Taisi olla estrellan.
[/quote]
Mä muistan! En kyllä nimeä, mutta tykkäsin niistä :D
[/quote]
Olikohan Chicken & Pomms tai jotain sinne päin. Muistan itsekin, että nuo olivat hyviä mausteiltaan, mutta koostumus oli aika ankea.
T. sipsiconnoiseur #63
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 05:51"]
En lukenut koko ketjua mutta kaikkien aikojen parhaat oli sellanen sekä pussi. Siinä oli niitä suoria onttoja sipsejä (joita saa yksinään vieläkin) ja sitten sellaisia broilerin kovien näköisiä. Ne kanan kovien näköiset oli ja on edelleen parhaita. Muistaako kukaan pussin nimeä? Taisi olla estrellan.
[/quote]
Mä muistan! En kyllä nimeä, mutta tykkäsin niistä :D
[/quote]
Olikohan Chicken & Pomms tai jotain sinne päin. Muistan itsekin, että nuo olivat hyviä mausteiltaan, mutta koostumus oli aika ankea.
T. sipsiconnoiseur #63
Estrellan Pan suolatut poimusipsit ja dippinä taco, ranch tai american, eikä kermaviiliin vaan turkkilaiseen jogurttiin sekoitettuna!
Taffelin Broadway Sour Cream&Onion. Dipiksi Taffelin American-dippi. Ehdottomasti herkullisin dippi.
Ne sydämen muotoiset maissinaksut. Joku hearts niiden nimi on. Mistään muista mitä olen maistanut en tykkääkään. :)
Minä rakastan origina-sipsejä, Lidlin on parhaita ja hyvänä kakkosena Kartanon perunalastut. Jos käytän dippiä, sen pitäisi olla sitä Ceasar-dippiä, mutta sitä ei saa enää mistään, joten sitten käytän Creamy Pepper-nimistä. Valmistajaa en muista.
Joskus kun haluan vaihtelua, syön Manhattan-sipsejä. Mutta aika harvoin.
Taffelin juustonaksut ja jumojuustonaksut ehdottomasti parhaita. Just syön jumbonaksuja.
Lay's super chips normal on hyvä!
olen onneksi päässyt vieroittumaan sipsiriippuvuudestani, mutta silloin harvoin kun niitä syön, otan joko tuhteja ja täyteläisiä estrellan manhattania tai ohuita ja rapsakoita salt &vinegar makuisia, tilanteesta riippuen. Dippi on must, en syö ilman.