Sipsikeskustelu
Parhaat/huonoimmat sipsikokemukset? Dipillä vai ilman? Parhaat sipsit? Kuinka paljon kerralla?
Kommentit (116)
Manhattanin Sour cream & onion!!
Sekä Lidlin Crusty Croc määpähkinäsuikerot mmm... Ja koko pussi kerralla kahteen pekkaan poikaystävän kanssa.
Suosikkini ovat Taffelin cheese & bacon naksut, eli ne "isot naksut". Jos dipin kanssa, niin jotakin sourcream & onion sipsejä ja dippinä americana, Nam!! Huonoja sipsikokemuksia ei olekaan :) !
Paskimpia ovat mielestäni hot rodit, ja muut grillisipsit. Parasta miedon makuiset raffelit. Ja toiseksi parasta ehkä onion & sourcream. Ja Rainbowin, koska ovat halpoja. X-tra sipsit maistuvat puulle, olipa sitten tavallista tai sourcreamia. Estrella sipsit ovat kalliita, mutta tuo perusmaku on paras.
Eli parhaat:
http://www.taffel.fi/ajax-window/raffel.html
http://www.rainbow.fi/tuotteet/elintarvikkeet/snacksit-ja-napostelu/rainbow-sourcream-amp-onion-maustetut-perunalastut-300-g/
Estrella herkkusipsit, eli ne sileät ja ohuet. Dippejä en ole koskaan käyttänyt. Maustetuissa sipseissä ongelma on se, että miksi niissä pitää olla aina sipulin maku mukana. En voi sietää sitä.
Ah miten ihana keskustelu, tiedän mitä huomenna ostan kaupasta! :D
Lidlin Onion&Cheese, Pirkan grillisipsit on tosi hyviä, ja tässä ketjussa jo aiemmin liputetut Taffelin juustonaksut ja ihan nortsit poimisipsit sellaisenaan. Tuossa järjestyksessä.
Ja olen vanhassa vara parempi - syöjä, uusia makuja en hevillä kokeile, jotkut etikkasipsit kuulostaakin pelottavalta :D Jään varmaan paljosta paitsi tällä tyylillä. ;) Tai sitten en.
Double cheese & chili, olikohan Estrellan. En vaan ole löytänyt niitä enää.
En lukenut koko ketjua mutta kaikkien aikojen parhaat oli sellanen sekä pussi. Siinä oli niitä suoria onttoja sipsejä (joita saa yksinään vieläkin) ja sitten sellaisia broilerin kovien näköisiä. Ne kanan kovien näköiset oli ja on edelleen parhaita. Muistaako kukaan pussin nimeä? Taisi olla estrellan.
Taffelin juustonaksut, lidlin nallesipsut ja kaikilla mausteilla-pussi, aijai <3 (etenkin jälkimmäinen on aivan uskomatonta darrassa). Nyt olen myös vetänyt paljon noita juuressipsejä. Dipeistä en välitä ja inhoan sourcream&onionia, en tajua sen viehätystä.
Estrellan sipsit on taffeleita parempia
Voisin elää sipseillä. Sipsit on ihania. Suomen sipseistä lemppareita on Pirkan maalaissipsit (ruohosipuli-kermaviili) ja Grandet, Ranchit jne... Myös itsetehdyt sipsit maistuu.
Dippinä parasta on itsetehty tai kaupan American.
Ylipainoa löytyy.
79 lisää, että Salt&Vinegarit tosiaan myös! Joskus milleniumin paikkeilla myytiin San Diego -sipsejä (Taffel vai Estrella?), ne oli taivaallisia, kuten myös Taffelin (?) X-trat joita sai vielä vajaa kymmenen vuotta sitten. Tuokaa ne takaisin...
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:56"]Taffelin Grandet! Aivan ihanaa herkkua, harmi ettei saa muussa kuin megapussissa
[/quote]
Eikös näitä saa siinä "kahdelle jaettavassa" pienemmässä pussissa?
Taffelin Sweet chili & sour cream!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 05:51"]
En lukenut koko ketjua mutta kaikkien aikojen parhaat oli sellanen sekä pussi. Siinä oli niitä suoria onttoja sipsejä (joita saa yksinään vieläkin) ja sitten sellaisia broilerin kovien näköisiä. Ne kanan kovien näköiset oli ja on edelleen parhaita. Muistaako kukaan pussin nimeä? Taisi olla estrellan.
[/quote]
Mä muistan! En kyllä nimeä, mutta tykkäsin niistä :D
Estrellan sour cream & onion sipsit on hyviä, mutta jostain syystä minulla menee niistä vatsa sekaisin. Jos ostan tavallisia sipsejä, ne on yleensä pirkkaa tai Taffelin low fat. Yleensä syön juustonaksuja tai Raffeleita.
Viime viikonlopun supernamit: grillimaustetut ruissipsit, päälle nokare yrttimaustettua tuorejuustoa ja basilikan lehti
Vieläkin himottaa, onneksi on taas viikonloppu!
Joskus oli myynnissä muistaakseni sipsi, jossa makuna steak-jotain, muistaako kukaan? 90-luvun loppupuolella, ne oli hyviä! Tykkään Estrellan sileistä sipseistä, joissa pelkkä suola ja sitten Heartzit on älyttömän hyviä ja Chili wheelsit. Mä en ole yhtään makean perään, mutta kaikki suolainen ja maustettu uppoaa. Nyt en ole syönyt sipsejä 9kk kun olen ollut erässä kuntovalmennuksessa, odottelen lokakuun väliviikkoa ja sitten maistelen muutaman sipsin, uuh :D Olen lapsesta asti ollut suolaisen perään, sama juttu toisella lapsellani, ei välitä niinkään makeasta, mutta tykkää sipseistä. Toinen lapsista taas on oikea sokerihiiri.
Sorry, meni vähän off topic :)
Paljaaltaan Taffelin juustopallot ovat herkkua. Dipin kanssa haluan maustamattomia maissinaksuja, mutta ehkä niitä ei lasketa sipseiksi.