Mitä tavaraa ET ostaisi käytettynä kirpparilta?
Eli otsikossa kysymys, tietysti näitä on vaikka mitä, mutta itse en ostaisi jalkakylpylaitetta. Oksettaa ajatuskin tarttuvasta kynsisienestä tai silsasta.
Kommentit (494)
En osta topattuja huonekaluja kuin tutuilta. Pestävät vaatteet on ok ja puiset kalusteetkin yleensä.
Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa. Moni perii vanhemmiltaan paljon astioita, verhoja, kalusteita, vaatteita. Työikäisiä on vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
En osta enää mitään, kun kaupasta saa samaan hintaan.
Joo just , kuten farkkuja kahdella eurolla ja t-paitoja 50 sentillää ,joo...
Vierailija kirjoitti:
Käytetty sohva haisee perseeltä.
Ja sinullako on käyttämätön sohva?
Olen ennenkin ihmetellyt sellaisia, jotka eivät voi ostaa lakanoita ja muita pestäviä vuodevaatteita tai pyyhkeitä kirpparilta (siis niitä ihan ok kuntoisia, sillä eihän mitään rikkinäistä yleensä kannata ostaa, oli tuote mikä hyvänsä). Eivätkö nuo ihmiset käy hotelleissa? Vai ottavatko he sinne omat lakanat ja pyyhkeet mukaansa? Hotellin lakanoissa on varmastikin pyörinyt aika joukko edellisiä vieraita eritteineen.
Vierailija kirjoitti:
Alusvaatteet, pipot ym. lätsät, vuodevaatteet, pyyhkeet, sukat, sukkahousut, jumppavastteet, uimapuvut, muoviastiat, vessanmatot ja muut matot, elektroniikka, sohvat, sängyt, patjat, tyynyt, paistinpannut, kattilat.,.
Sun ois varmaan ollut helpompi luetella toisinpäin..
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa. Moni perii vanhemmiltaan paljon astioita, verhoja, kalusteita, vaatteita. Työikäisiä on vähemmän.
Haluaako lapset kaikki vanhempiensa vanhat tavarat. Moni on vielä ainoa lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetty sohva haisee perseeltä.
Ja sinullako on käyttämätön sohva?
Ainakin se haisee omalta perseeltä.
Anuskiihottimet haisevat joskus omituisille kirpputoreilla.
En osta yhtään mitään. Nimim. Työkokeilija
En ole enää ostanut mitään kirpparilta yli 10 vuoteen.
Tuotteen pitää kestää + 90 pesu.
Alusvaatteet, kosmetiikka, kengät jos ei voi desinfioida, kypärät, esim ratsastuskypärää ei koskaan käytettynä.
Petivaatteet,pyyhkeet. Seksileluja. Ruokaa/leivonnaisia mitä joskus näkee myytävän. En koskaan osta keltään oudolta yksityiseltäkään mitään leivottua kun en voi tietää millaisissa oloissa tehty ja millaisilla näpeillä leivottu. Samoin ei ikinä enää simapulloja ...
Olen ostanut avaamatonta kosmetiikkaa monet kerrat. Ovat takuulla olleet avaamattomia.
Ja kun olen googlannut tuotteita olen yllättynyt iloisesti, sillä olen saanut tosi halvalla laadukkaita tuotteita.
Ilmeisesti myyjä ( hän pitää aika ajoin pöytää) on lentoemäntä tms ja tuo ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut avaamatonta kosmetiikkaa monet kerrat. Ovat takuulla olleet avaamattomia.
Ja kun olen googlannut tuotteita olen yllättynyt iloisesti, sillä olen saanut tosi halvalla laadukkaita tuotteita.
Ilmeisesti myyjä ( hän pitää aika ajoin pöytää) on lentoemäntä tms ja tuo ulkomailta.
Hajuvesiä voi myös tarkan syynäyksen jälkeen ostaa jos hinta on alhainen. Joskus olen tarkistanut pohjassa olevan koodin avulla tuoksun iän...Tai tietenkin jos sellofaani ehjä.
Kenkiä, kosmetiikkaa tai alusvaatteita.
En osta yhtään mitään, koska en halua taloudellisesti tukea kirppareiden kovapalkkaisia pomoja.
Alusvaatteet, pipot ym. lätsät, vuodevaatteet, pyyhkeet, sukat, sukkahousut, jumppavastteet, uimapuvut, muoviastiat, vessanmatot ja muut matot, elektroniikka, sohvat, sängyt, patjat, tyynyt, paistinpannut, kattilat.,.