Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hain postista ja heti piti testata ku kotiin pääsin. Kymmenen minsaa meni siihen, että tajusin, että laite ehkä toimisi jos ottaisi patterin ympäriltä muovin pois! :D En varmasti ole eka joka on luullut ettei laite toimi ku ei missään lukenu patterista, luki vain, että laite on käyttövalmis. Mahasta kuului laukka tosi helposti ja tosi hyvin. Oli ihana kuulla taas ne äänet, ku vielä juuri tänään kipristellyt kipeästi kohtukipuja...kasvusta johtunee. Yritin kuunnella, että kuuluko sieltä nyt yhdet vai kahet mut en mää ossaa sanoa. Ultrassa sitten selviää.... Pääasia, että kuului jotain. :) Tulis äkkiä torstai jolloin mies tulee reissuhommista ja sekin vois kuunnella. Ihana ku voi nyt vaikka äidille kuunnelluttaa ääniä. Pitää vaan malttaa mieli, että ihan kohtuudella kuuntelisi, eikä koko ajan. :)

Curious: Mulla neuvolantäti merkkas ennen raskautta painoksi sen mitä sanoin, missä se oli silloin ollut viime ajat. Ja sitten merkkas sen hetkiseksi painoksi sen minkä itse täti mittasi neuvolassa.

Minulla ei mene enää yhdetkään vanhat housut jalkaan eikä tee mieli pitääkkään ku ne sattuu ku kiristää mahaa. Äippä housut on ihania ja on niin kiva ku saa antaa mahan näkyä, ku viime vuosina mennyt aika siihen peittelemiseen ku on vaan läskimaha ollut. Pidän nyt paljon tiukempia paitoja mitä pitkiin aikoihin. :)

Äitiysfarkut on ostoslistalla, ku ei oo ku yhdet kaverilta saadut, jotka on jo vähä pienet. Henkkamaukalta tilasin muutenkin paitoja ja housuja, mitkä sopii nyt raskaana ollessa, mm äitiysfarkut ja -paitoja.

Mukavaa maanantain jatkoa kaikille! Ja JEE suomella jo yks olympia kulta! Ja vielä naisen tuoma! :)

Amelie ja Martti rv 17+6

Vierailija
62/62 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen neuvola siis takana. Meinas päästä itku, kun kuuntelin pikkuisen sydämen sykettä, pulssi n. 133. Maailman ihanin ääni! <3 Painoa oli tullu pari kiloa.. Täytynee tsempata liikkumista ja terveellisempää ruokavaliota. En halua, että paino kovasti nousee, ainakaan näin alussa. Tsh oli vähän yli 2, moniin vuosiin jos ikinä ei arvo ole nuin hyvä ollu. Lääkitys siis ennallaan ja seuraava kontrolli kuukauden päästä. Seuraava neuvola onkin sitten parin kuukauden päästä lokakuun puolivälissä.

Minä laskeskelin, että äippäloma alkais 22.12 ja suunnitelmissa on pitää muutama viikko vanhoja lomia pois, että varmaan joulukuun alusta jään töistä pois. Riippuu tietenkin millanen vointi sitten vielä on.

Äitiysvaatteita en vielä ole ostanu ollenkaan. Kokeilin kyllä housuja, mut näytin niissä entistä läskimmältä, joten päätin siirtää mahollisimman pitkälle niiden hankintaa. Uus syystakki on varmaan ensimmäinen listalla, kun melko nihkeästi menee kiinni.. Oli ahdas jo ennen raskautta. Farkut ei mene kiinni, mutta mulla on tuo BellyBelt viritelmä, mikä on aivan huippu. Tekaisin sen ite ja todella yksinkertainen. Voi surutta pitää kaikkia housuja, jopa niitä mitkä ei ennen raskautta menny kiinni! ;) Pitää vaan olla pitempi paita tai masutuubi, joita myös tein vanhoista paidoista. Ei muuta ku leikata paita kainaloiden tienoilta ja yläreunaan ommella kuminauha, että pysyy päällä. Tein myös resorista, mutta paidoista sai helpommin, kun ei tarvinnu ku yks reuna ommella.

Olen kans tuota Bola korua katellu, mut vielä on jääny tilaamatta. Ei vauveli vielä kuitenkaan sitä kuulis.. Ainakin jossain toimitusmaksu oli 8€, mikä on puolet korun hinnasta, niin aattelin katella josko jostain koruliikkeestä löytyis. Vois sitten samalla testailla.

Täytyy varmaan alkaa lepäilemään ja kutomaan tuota boleroa, että saan joskus valmiiksi. Parin viikon päästä yhet juhlat, joihin sen aattelin itelleni väsätä, jos sitten näyttää mieleiseltä..

Hömppä ja masuasukki 15+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla