Haittaako naisia jos mies on 157cm pitkä?
Kommentit (51)
Riippuu naisista. Naiset eivät vieläkään ole homogeeninen massa, joilla on yhtenevät mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Mies?🙈 Mun 11v tyttö on tuon pituinen
Toivottavasti tyttö perinyt älynlahjat muualta kuin äidiltään. Ei tule sitten möläyteltyä mitä sattuu. Lyhytkasvuisetkin ovat miehiä tai naisia.
Mä oon itse tuon pituinen nainen ja kyllä mä haluan, että mies on ainakin noin 30 cm mua pidempi.
No, onhan Martin Scorsesekin vain 163 cm pitkä ja Daniel Radcliffe 165 cm. Miksi pituus haittaisi?
Ei haittaisi. Olen itse 160cm, eikä pituudella ole ollut hirveästi merkitystä. Ennemmin kuitenkin otan lyhyen kuin esim. kaksimetrisen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ilkeä ja pahansuopa ihmisen pitää olla, että kirjoittelee näin ilkeästi anonyymisti netissä. Sinua tulee ihan sääliksi, mitä on pitänyt ihmiselle tapahtua, että päätyy veetuilemaan tuolla tavalla tuntemattomille.
Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että sun tytöllä on tollanen äiti.
Naisia haittaa aina jos on mies... Sama vaikka olis 187 tai 197 jos on mies niin kyllä haittaa... Nainen on sika.
No jos kyseessä olisi muilta osin minulle sopiva mies niin en minä pituuden takia jättäisi suhdetta väliin.
N37, 172cm
Mun mies on 160cm, joten eipä sillä olisi mitään merkitystä vaikka olisi muutaman sentin vielä lyhyempi. Ei se pituus ole mikään tärkein juttu. Voisin kuvitella seurustelevani ihan aidonkin lyhytkasvuisten kanssa, jos muuten kemiat kohtaisi. Ei me kaikki naiset etsitä sitä oman elämän kahden metrin korstoa.
Ei haittaa yhtään, kunhan se ei ole mun mies. Ainahan lyhytkasvuisia on ollut ja tulee olemaan. Katson usein töllöstä Pienten perhettä, ihan kiva ohjelma.
Olen itse 156. Tykkään että mies on mua pidempi, mutta ei ois missään nimessä kynnyskysymys, jos muuten rakastuisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 156. Tykkään että mies on mua pidempi, mutta ei ois missään nimessä kynnyskysymys, jos muuten rakastuisin.
Täysi komppi tälle. Harmillisen usein se pituus vain tuntuu olevan kynnyskysymys tai kompleksin aihe miehelle itselleen, mikä näkyy heikkona itsetuntona ja tällaisina kyselyinä - ja se puolestaan on valitettavasti iso turn-off.
Kyllä