Haittaako naisia jos mies on 157cm pitkä?
Olen tuon verran tai ehkä vähän vähemmän 154-155cm.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Voisi sanoa että noin lyhyt mies on kokonaisvaltainen nysäkyrpä.
Mun anustappikin on pidempi, ei kiitos pikkumiehille.
Vähän vaikea panna jos on itse yli 170 cm, hyvin outo asetelma. Pitäisi olla ainakin iso mela niin voisi ajatella.
Noloa kulkea kaupungilla jos ei saa pidettyä miestä mistään kiinni
Parisuhteessa kyllä. Muuten ei.
Olen itse pitkä nainen, viehätyn pitkistä miehistä.
Ei kaikkia naisia. Varmaan lyhyempiä naisia haittaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä päästää tai olla päästämättä jatkoon miehiä pituuden perusteella, etenkin kun se on todellakin sellainen asia mihin ei itse voi mitenkään omilla elintavoilla vaikuttaa. Työskentelen nuorten kanssa ja olen huomannut, miten jo ala-asteen 5.-6lk pojille yläasteesta puhumattakaan oma pituus ja pituuskasvun seuranta, etenkin pelko lyhyeksi jäämisestä on todella arka paikka. Mutta siltikin: en uskoisi pystyväni ihastumaan itseäni lyhyempään mieheen, olen 163 vm. Lähes omanpituisia (165-170 cm) minulla kyllä on ollut, sillain että olen korkokengillä miestä pidempi.
Ap:lle ja ap:n kaltaisille miehille kuitenkin muistuttaisin, että naiset ovat erilaisia ja meillä on erilaisia mieltymyksiä, eivätkä kaikki naiset ajattele samoin kuten minä. Osa naisista preferoi selvästi pitkiä miehiä, kun taas osalle ei haittaa vaikka mies olisi selvästi lyhyempi. Lisäksi kannattaa muistaa, että monissa Aasian maissa tuo 157 cm on ihan normaali pituus. Esim. filippiiniläiset ovat minua päätä lyhyempiä kun Lähi-idän suunnalla reissatessa olen heihin törmännyt.
Latinomiehetkin lyhyitä, ja kerran minua auttoi muutossa burmalainen mies, ja kun istuttiin pakussa vierekkäin oli kuin lapsen vieressä olisi ollut. Arvelin painoksi 40kg.
Mitä tulee omaan arviooni miehen pituudesta, olen pitkähkö nainen, ja seurustellut reippaasti lyhyemmän kanssa. Ihan muut asiat saivat erilleen, hänellä taisi olla naisrinki jossa käsittääkseni 6-8 naista. Lopulta hän kyllästyi minuun.
Mua haittaisi ehkä vähän, haluaisin että mies olis samanpituinen tai pidempi, olen tasan 160cm pitkä. Ei kuitenkaan olisi este, jos muuten olisi sopiva mies.
Kyllä se rehellisesti sanottuna haittaa. Itse olen 162cm,eikä miehenikään ole kuin 172cm,mutta pidempi kuitenkin.
Exä oli 162cm ja kyllä se häiritsi.
No, myönnän, että varmaan vähän haittaisi. Olen itse 152cm pitkä nainen ja elämä on aika hankalaa aika usein. Esim kaupassa yksin käydessä en useimmiten osta ylähyllyltä mitään, koska jakkara on aina hukassa ja myyjät kiireisiä enkä jaksa vaivautua häiritsemään. Nykyisessä kodissani en esimerkiksi pysty ripustamaan verhoja itse, koska en yllä. Nykyinen mieheni on tasan 20cm pidempi, joka on ilmeisesti joku maaginen mitta, jonka avulla yltää tekemään normaaleja asioita.
Tietenkin, jos luonne olisi täydellinen, niin eihän pituus rakastumista häiritsisi.
Kyl haittaa