Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako naisia jos mies on 157cm pitkä?

Vierailija
21.08.2021 |

Olen tuon verran tai ehkä vähän vähemmän 154-155cm.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 156. Tykkään että mies on mua pidempi, mutta ei ois missään nimessä kynnyskysymys, jos muuten rakastuisin.

Täysi komppi tälle. Harmillisen usein se pituus vain tuntuu olevan kynnyskysymys tai kompleksin aihe miehelle itselleen, mikä näkyy heikkona itsetuntona ja tällaisina kyselyinä - ja se puolestaan on valitettavasti iso turn-off.

Niitä riivaa Napoleon-kompleksi. Huono itsetunto näkyy usein huonona käytöksenä. Pieniä vihaisia miehiä. Tunnen muutaman.

Vierailija
22/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla on tuollainen fetissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää, jotkut ei. Ei sitä voi näin tietää ja sanoa jotakin absoluuttista mielipidettä kaikkien naisten puolesta.

Omasta mielestä paras pituus on suunnilleen sama kuin oma pituuteni. Jotkut naiset haluaa vähintään 10cm pitemmän miehen, jotkut tykkää lyhyistä miehistä. Yleensä pituus on aikalailla sivuseikka eli ei sen takia eroa oteta tai rukkasia anneta, jos muuten mies on mukava ja sopiva (luonne, arvot, tulevaisuuden suunnitelmat, mitä näitä nyt on). Mielenkiintoa miestä kohtaan ei kuitenkaan herätä se, jos mies kokee jotaan alemmuuskompleksia pituutensa takia. Itsevarmuus ja huumorintaju vie pitkälle.

Vierailija
24/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mua haittaa. Jokainen olkoot sen verran mitä on.

Vierailija
25/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa minkä pitunen kukakin on.

Ite oon 179 cm nainen niin kylläpä tuntuu sekin tosin montaa häiritsevän vaikka koen olevani ihan tavallisen pitunen. Oma mieheni on minua pidempi, mutta ei se ollu valintakriteeri 😂

Vierailija
26/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haittaisi? Jokainen olkoon kaikessa rauhassa just sen pituinen kuin on.

Kumppanikseni en voisi kuvitella. Olen itse yli kymmenen senttiä pidempi.

Vierailija
27/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni on suurinpiirtein itseni pituinen mies, eli jotain 152 cm.

Erittäin pätevä jätkä kaikin tavoin (en tiedä sänkyhommista, koska kaveri vain ja minä olen 10 vuotta vanhempi), ahkera, älykäs, huumorintajuinen, eikä juo saati tupakoi, haluaisi oman perheen.

Kaikin tavoin parasta mieslaatua.

Mutta ei, ei ole parisuhdetta. Olisi varmaan, jos olisi ökyrikas.

28/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, onhan se reilusti yli 140

Vierailija
29/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 156. Tykkään että mies on mua pidempi, mutta ei ois missään nimessä kynnyskysymys, jos muuten rakastuisin.

Täysi komppi tälle. Harmillisen usein se pituus vain tuntuu olevan kynnyskysymys tai kompleksin aihe miehelle itselleen, mikä näkyy heikkona itsetuntona ja tällaisina kyselyinä - ja se puolestaan on valitettavasti iso turn-off.

Niitä riivaa Napoleon-kompleksi. Huono itsetunto näkyy usein huonona käytöksenä. Pieniä vihaisia miehiä. Tunnen muutaman.

Eikö ole olemassa pitkiä miehiä, jotka käyttäytyvät huonosti tai ovat katkeria jostain? Se on jännä miten jotkut (naiset) tulkitsevat kaiken miehen tekemisen tai tekemättä jättämisen juuri pituuden kautta oli kyseessä sitten saliharrastus, pitkälle kouluttautuminen, hieno auto tai huono päivä.

ohis

Vierailija
30/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittaa. Olen 164cm. Mies saa olla n. 170cm.

Vierailija
31/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituudella ole mitään väliä jos on iso muna ja paljon rahaa.

Vierailija
32/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pituudella ole mitään väliä jos on iso muna ja paljon rahaa.

Bernie Ecclestone 😂

Vierailija
33/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. En katso ketään kieroon ulkonäöllisten ominaisuuksien takia. Parisuhteeseen jos lähtisin, niin ihan muut asiat merkkaa.

Vierailija
34/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni miehen pituus ei ole koskaan ollut merkitsevää. Mutta jos mies häpeää omaa pituuttaan niin se voisi olla este suhteelle.

Joku kertoi mukavasta lyhyestä miehestä joka ei löydä kuitenkaan naista itselleen. No ei ne kaikki pitkät ja mukavatkaan löydä itselleen puolisoa. Paljon on myös kiinni siitä millaisia naisia etsii. Jos se lyhyt mies viehättyy vain missi tason naisista tai vain yli 180 cm pitkistä naisista niin vaikea löytää suhdetta. Eli mitä vaikeammat rajat itsellä on toista kohtaan niin sen vähemmän mahdollisuuksia osumin ja tietysti jos itse ei täytä monien vaatimuksia osumalla niin mahdollisuudet entistä pienemmät.

Ehkä empaattisista ja ei niin kauneuden perään juoksevista naisista löytyisi todennäköisemmin sopiva nainen. Monet visuaalisesti kovin tälläytyneet etsivät sitä täydellistä matchiä jonka kanssa laittaa kaikkia ihastuttavia kuvia nettiin. Silloin saattaa miehen pituuskin olla ratkaisevaa koska kaiken pitää olla kuin täydellisessä fantasiassa ja miehen esim x senttiä pidempi kuin nainen.

Vierailija
35/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä päästää tai olla päästämättä jatkoon miehiä pituuden perusteella, etenkin kun se on todellakin sellainen asia mihin ei itse voi mitenkään omilla elintavoilla vaikuttaa. Työskentelen nuorten kanssa ja olen huomannut, miten jo ala-asteen 5.-6lk pojille yläasteesta puhumattakaan oma pituus ja pituuskasvun seuranta, etenkin pelko lyhyeksi jäämisestä on todella arka paikka. Mutta siltikin: en uskoisi pystyväni ihastumaan itseäni lyhyempään mieheen, olen 163 vm. Lähes omanpituisia (165-170 cm) minulla kyllä on ollut, sillain että olen korkokengillä miestä pidempi. 

Ap:lle ja ap:n kaltaisille miehille kuitenkin muistuttaisin, että naiset ovat erilaisia ja meillä on erilaisia mieltymyksiä, eivätkä kaikki naiset ajattele samoin kuten minä. Osa naisista preferoi selvästi pitkiä miehiä, kun taas osalle ei haittaa vaikka mies olisi selvästi lyhyempi. Lisäksi kannattaa muistaa, että monissa Aasian maissa tuo 157 cm on ihan normaali pituus. Esim. filippiiniläiset ovat minua päätä lyhyempiä kun Lähi-idän suunnalla reissatessa olen heihin törmännyt. 

Vierailija
36/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan Martin Scorsesekin vain 163 cm pitkä ja Daniel Radcliffe 165 cm. Miksi pituus haittaisi?

Aina yhtä koomista kun otetaan näitä julkkisesimerkkejä. Julkkiksella on aina ihan toisenlainen kysyntä kuin taviksella. Ja nuo esimerkit ovat vielä selvästi pitempiä kuin ketjun aloittaja.

Vierailija
37/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa, että aloitit valheellisella otsikolla, kun olet ilmeisesti pari senttiä lyhyempi. Toivottavasti lyhyytesi ei vaikuta kovasti henkiseen hyvinvointiisi.

Ainoa tuntemani mittaisesi mies on naimisissa oleva perheellinen nelikymppinen.

Itselleni pituutesi ei olisi kynnyskysymys, jos muuten ajatusmaailma ja kemiat kohtaa. Olen aiemmin seurustellut omien sanojensa mukaan 161 senttisen miehen kanssa, joka todellisuudessa oli ehkä 158 cm (olen itse 155 cm).

Oma pituuteni on monille miehille ongelma, olen kuullut nimittelyä kääpiöksi monia kertoja. Tyhmänpuoleiset miehet ja naiset ovat myös suhtautuneet minuun kuin olisin älyltäni pikkulapsi, vaikka minut tuntevat pitävät minua yleensä poikkeuksellisen älykkäänä.

Vierailija
38/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytkasvuisia naisia ei varmaankaan haittaa koska olet heitä n 10-20 cm pidempi, kuten miehen kuuluukin olla.

Vierailija
39/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni miehen pituus ei ole koskaan ollut merkitsevää. Mutta jos mies häpeää omaa pituuttaan niin se voisi olla este suhteelle.

Joku kertoi mukavasta lyhyestä miehestä joka ei löydä kuitenkaan naista itselleen. No ei ne kaikki pitkät ja mukavatkaan löydä itselleen puolisoa. Paljon on myös kiinni siitä millaisia naisia etsii. Jos se lyhyt mies viehättyy vain missi tason naisista tai vain yli 180 cm pitkistä naisista niin vaikea löytää suhdetta. Eli mitä vaikeammat rajat itsellä on toista kohtaan niin sen vähemmän mahdollisuuksia osumin ja tietysti jos itse ei täytä monien vaatimuksia osumalla niin mahdollisuudet entistä pienemmät.

Ehkä empaattisista ja ei niin kauneuden perään juoksevista naisista löytyisi todennäköisemmin sopiva nainen. Monet visuaalisesti kovin tälläytyneet etsivät sitä täydellistä matchiä jonka kanssa laittaa kaikkia ihastuttavia kuvia nettiin. Silloin saattaa miehen pituuskin olla ratkaisevaa koska kaiken pitää olla kuin täydellisessä fantasiassa ja miehen esim x senttiä pidempi kuin nainen.

No tämä. Yleensäkin jos ulkonäkö ei ole se oma vahvuus, kumppania on fiksumpaa etsiä muilla perusteilla. Minua suoraan sanottuna vtuttaa ihmiset joiden panostus omaan ulkonäköön on olematonta mutta kumppania haetaan ulkonäkö edellä. Sitten kiukutellaan kuinka nainen on pinnallinen antaessaan ulkonäön perusteella pakit eikä anna edes mahdollisuutta.

Vierailija
40/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Yleensäkin jos ulkonäkö ei ole se oma vahvuus, kumppania on fiksumpaa etsiä muilla perusteilla. Minua suoraan sanottuna vtuttaa ihmiset joiden panostus omaan ulkonäköön on olematonta mutta kumppania haetaan ulkonäkö edellä. Sitten kiukutellaan kuinka nainen on pinnallinen antaessaan ulkonäön perusteella pakit eikä anna edes mahdollisuutta.

Millä tavalla pituus liittyy panostukseen? Onko lyhyys seurausta panostuksen vähäisyydestä?

eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi