Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remppa vai muutto Suomi OFFICAL

Vierailija
21.08.2021 |

Kausi 1 alkaa 26.8.2021 klo 20 nelosella. Asuntoja etsii kiinteistönvälittäjä Anne Ramsay sekä kämppiä ehostaa uuteen uskoon sisustusarkkitehti Marko Paananen.

Alkumietteitä?

Kommentit (2482)

Vierailija
1461/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnosta tuli kiva

lapsen kanssa en tuolla asuisi

Vierailija
1462/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mulle mitä sillä lasikopilla tekee? Yksinasuja tai pariskunta, jotka ovat tuon asunnon todennäköiset ostajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ikkunikko jakaa muutenkin kapoisen tilan vielä ahtaammaksi.

Kaunis ja kiva, mutta ihan toisenlaiseen, isompaan tilaan.

Vierailija
1464/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mulle mitä sillä lasikopilla tekee? Yksinasuja tai pariskunta, jotka ovat tuon asunnon todennäköiset ostajat.

työtila, vierashuone

Vierailija
1465/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minkä asunnon valitsivat?

Ei mitään noista esitellyistä, koska ei kerrottu mihin niistä muuttaisivat

Vierailija
1466/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työtila, vierashuone

Aika hankala mitenkään noihin käyttää, tila on varmaan mitoiltaan 80×400 eli kapea käytävä. Jossa toisella puolella ikkuna ja toisella puoli ovi.

Epäkäytännöllinen turhake siis pieneen asuntoon.

Vierailija
1467/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työtila, vierashuone

Aika hankala mitenkään noihin käyttää, tila on varmaan mitoiltaan 80×400 eli kapea käytävä. Jossa toisella puolella ikkuna ja toisella puoli ovi.

Epäkäytännöllinen turhake siis pieneen asuntoon.

sinne mahtui hyvin työpiste vasemmalle ja hyvänkokoinen sänky oikealle, ne jää vieläpä verhojen taa jolloin ovi voi olla auki ikkunan kohdalta

Vierailija
1468/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se eka näyttö. Kokonainen talo, kaikille oma huone, terassi, sauna, ovi suoraan luontoon, toinen ovi leikkipaikalle jossa olisi aina kavereita.

En ymmärrä kaupunkilaisia, että asuvat mieluummin pienissä tiloissa koirineen ja lapsineen. Sydäntä alkoi ihan puristaa kun mietin että joku valitsee ahtaan betonikuution sen ekan asunnon sijaan.

Mutta ei ollut minun asunto eikä minun valinta.

Stadilainen ei muuta Espooseen. (tosin tässä tapauksessa ainakin mies oli Keravalta)

Vierailija
1469/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnehän se saatanan tepidariumi taas tuutattiin😵‍💫Mikä fiksaatio Markolla on tuohon peräreijän lämmittimeen…?

Viittaus ruudun uusimpaan.

Vierailija
1470/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnehän se saatanan tepidariumi taas tuutattiin😵‍💫Mikä fiksaatio Markolla on tuohon peräreijän lämmittimeen…?

Mietin kovasti, että kummassa se porukka mielummin istuisi. Saunassa vai odottamassa omaa saunavuoroaan lauteille siinä lämmitetyllä alustalla. Huoh, ei toi tilankäyttömielessä ihan putkeen mennyt, kun saunasta tuli yhden tai max kahden ihmisen koirankoppi.

Vierailija
1471/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadottiko Paananen taas asunnosta television?

Vierailija
1472/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ois parempikin suunnittelija kuin marko löytynyt..en oikein tykkää, ei vaikuta semmoselta kunnon ammattilaselta..muuten hyvä ohjelma! Marko näyttääkin alkkikselta

Vierailija
1473/2482 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne kaikki sen pikkutytön tavarat hävisi? Oli leluja ja nukketalo yms.

Mites jos vanhemmat haluu valvoa ja/tai kutsuu vieraita kylään? Pikkutyttö tuijottelee sit lasin takaa?

Vierailija
1474/2482 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hei me poistettin ainoa makkari ja laitettiin pistorasia alkoviin, eiks oo hei kiva"

Se kaappihökötys olkkarissa oli tosi tympeen näköinen kompromissiratkaisu.

Heidän ois kannattanut vaan myydä ennen remppaa asunto ja ostaa mitä haluavat. Aikamoinen hintalappu ohjelmaan osallistumisesta. Älytöntä tehdä tollasia ratkaisuja jos aikoo myydä asunnon.

Vierailija
1475/2482 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo joka jaksossa huonot uutiset toimittava remonttimies on kyllä surkeaa mainosta firmalleen. Joka ikinen ongelma on aina viistonnia tai kymppitonni. Yksikään kohde ei ole sujunut ilman tuhatlappusilla paikattavaa ylläriä eikä missään ole tullut vastaan sellaista yllätystä, joka laskee hinta- arviota. Tulee vähän vedätysfiilis. Ei ilmeisesti osaa antaa mihinkään luotettavaa hintaa.

Ja ei tuo Annekaan osaa löytää asiakkaille itse ostokohdetta; aina tarvitaan kollegat apuun.

Marko toteuttaa toisten kodeissa lennokkaita fantasioitaan, joista eniten iloitsee Nordea.

Nämä "yllätykset" kuuluvat sarjaan ja ovat käsikirjoitettuja. Näissä suomi jaksoissa huomaa selkeästi, että remonttilistaan laitetaan huoneita, jotka eivät ole akuutin remontin tarpeessa ja ovat alun perinkin tarkoitus jättää ennalleen, mutta tällä saadaan tämä sarjan "apua rahat loppuu jätetään jotain pois" osio täytettyä. Toki se vaikutelma tulee, että remonttiporukka ei osaa hommiaan. Olisi kuitenkin järjetön riski alkaa telkkarissa tekemään purkamisia ilman kunnollisia suunnitelmia ja budjetointia. Veikkaisin, että käänne missä kysellään apua kollegoilta on keksitty mukaan, jotta firmalle saadaan mahdollisimman paljon mainontaa ja muidenkin välittäjien naamoja ruutuun.

Vierailija
1476/2482 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei sitten varmaan saanut saareketta jonka olisi päässyt kiertämään.

Vierailija
1477/2482 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin nuorena ottanut tuollaisen kämpän, kaikkine muutoksineen. Siinä on kunnollinen keittiö johon tulee luonnonvaloa. Ja se alkovi riittää ihan hyvin makkariksi.

Ainoa josta en tykkää on nuo komerot olohuoneessa.

Sen sijaan se lasilla erotettu tila on ihana! Tein itse aikoinani kotona töitä kaksiossa ja se oli tosi kökköä makkarin nurkassa. Tuo olisi ihan täydellinen!

Vierailija
1478/2482 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se eka näyttö. Kokonainen talo, kaikille oma huone, terassi, sauna, ovi suoraan luontoon, toinen ovi leikkipaikalle jossa olisi aina kavereita.

En ymmärrä kaupunkilaisia, että asuvat mieluummin pienissä tiloissa koirineen ja lapsineen. Sydäntä alkoi ihan puristaa kun mietin että joku valitsee ahtaan betonikuution sen ekan asunnon sijaan.

Stadilainen ei muuta Espooseen. (tosin tässä tapauksessa ainakin mies oli Keravalta)

....eikä espoolainen Vantaalle,paitsi kun saa pilkkahintaan kivan  asunnon "keskeltä metsää" hyvien kulkuyhteyksien ääreltä...joskus vaan käy niin... :D paitsi itse, jos oisin stadilainen,aito,alkuperäinen,en kyllä muuttaisi Espooseen,en. Ikinä.

Vierailija
1479/2482 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....eikä espoolainen Vantaalle,paitsi kun saa pilkkahintaan kivan  asunnon "keskeltä metsää" hyvien kulkuyhteyksien ääreltä...joskus vaan käy niin... :D paitsi itse, jos oisin stadilainen,aito,alkuperäinen,en kyllä muuttaisi Espooseen,en. Ikinä.

Vantaa on oikeasti näistä pk-seudun kaupungeista kamalin, palvelut on laiminlyöty täysin. Siis päivähoito, koulut, terveydenhuolto jne. Espoo kyllä yrittää päästä samaan sitkeästi.

Vierailija
1480/2482 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että käänne missä kysellään apua kollegoilta on keksitty mukaan, jotta firmalle saadaan mahdollisimman paljon mainontaa ja muidenkin välittäjien naamoja ruutuun.[/quote]

OLen sitä mieltä että tämä on hyvä mainos kolmelle,Vepsäläinen,Nordea ja Bo-,ikäsenyton. Kun ajatellaan mainoksen kustannukset,saattaa olla halvempaa tehdä reality-tv!

Ketju on lukittu.