Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain nyt tietää että minut ylennettiin 1.7 alkaen, tuleeko palkankorotus parilta kk jälkikäteen?

Vierailija
21.08.2021 |

Eli tällä viikolla tuli virallinen tieto että minulla on uusi titteli 1.7 alkaen ja palkka sen myötä nousi. Ihan HRän sähköpostissa luki näin. Mutta heinä ja elokuussa on vielä ollut vanha palkka koska tietoa ylennyksestä ei tietenkään vielä ollut palkanlaskennalla, itsekin vasta tällä viikolla sain tiedon.

Mutta koska ylennys tuli virallisesti voimaan jo 1.7, silloinhan palkkanikin heinä ja elokuulta pitäisi olla korkeampi. Onko kellään tietoa tai kokemusta tällaisesta tapauksesta, maksetaanko minulle nyt jälkikääteen ne heinä ja elokuunkin palkankorotukset?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee.

Vierailija
2/9 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken järjen mukaan ne maksetaan takautuvasti seuraavassa tilissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o tulee takautuvasti. Mulle kävi keväällä samoin. Ylennys toukokuussa, mutta kirjattiin alkaneeks 1.3, jolloin sain 2kk palkan takautuvasti (tainsiis sen korotetun osuuden)

Vierailija
4/9 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, lupaavalta kuulostaa siis että nämä erotukset olisi syyskuun palkassa.

ap

Vierailija
5/9 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Ota yhteys esimieheen tai palkkakonttoriin. Itselleni maksettiin ikälisät melkein puolelta vuodelta jälkikäteen.

Vierailija
6/9 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei ole siirtynyt uusiin tehtäviin, niin miksi hän saisi takautuvasti enemmän palkkaa? Ap:han ei vaikuta edes tienneen ylennyksestä, joten ei kai hän ole voinut tehdä uusia töitäkään. 

Vierailija
7/9 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ei ole siirtynyt uusiin tehtäviin, niin miksi hän saisi takautuvasti enemmän palkkaa? Ap:han ei vaikuta edes tienneen ylennyksestä, joten ei kai hän ole voinut tehdä uusia töitäkään. 

No käytännössä olen jo pari vuotta tehnyt niitä töitä joihin nyt vasta sain virallisesti tittelin, joten asian voi nähdä monesta näkökulmasta.

ap

Vierailija
8/9 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin

Vierailija
9/9 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihminen ei tiedä että hänet on ylennetty niin miksi palkkakaaan nousisi, ihan just tollasta duunari ajattelua. keksitty joku uus titteli että saa vähän itseluottamusta ja taas jaksaa raataa, voi teitä muurahaisia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi