Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remppa vai muutto Suomi OFFICAL

Vierailija
21.08.2021 |

Kausi 1 alkaa 26.8.2021 klo 20 nelosella. Asuntoja etsii kiinteistönvälittäjä Anne Ramsay sekä kämppiä ehostaa uuteen uskoon sisustusarkkitehti Marko Paananen.

Alkumietteitä?

Kommentit (2482)

Vierailija
2441/2482 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs ja jopa seksikäs toi välittäjä nainen

Vierailija
2442/2482 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää pyörii heti uusintana? Olin innoissani katsomassa TV:tä vain todetakseni että jaa... täähän on uusinta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/2482 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että teillä, jotka ette ole remontoineet, ei ole mitään käsitystä remonttien hinnoista. Tässä meidän viime vuosien remontteja:

Keittiön remontointi (uudet kaapit, pientä maalausta, vähäiset sähkö-/putkityöt) 24 789 €

Olohuoneen, keittiön ja eteisen tapettien poistaminen, seinien tasoitus ja maalaaminen 10 780 €

Terassin ja yläkerran pienen parvekkeen lasitus 24 000 €

Kylpyhuoneen ja saunan (12 neliötä) remonteista tarjouskilpailu menossa ja tuskin saadaan yhtään tarjousta, jossa kokonaiskustannukset jäävät alle 19 000 euron.

Kaikki remontit on kilpailutettu ja tarjouksissa on ollut eroa vain 2000 euroa

Teitä on huijattu. Meillä keittiön täysremontti ja siinä yhteydessä sähkötyötkin uusiksi ja ledvalaistus, yhteensä 8000 euroa. Oli oikea sähkömies, oikea putkimies ja oikea keittiöfirma, ei mitään ikeapaskaa

2 makuuhuoneen, olohuoneen (suuri) ja eteisen (puolet) tapetoinnit tehtiin itse, tapetit maksoivat 200 tarvikkeineen, eteisen toinen puoli maalattiin. Tarjouspyynnöt otettiin tästäkin ja saatiin 1000-2000 euron tarjouksia, jotka meistä olivat liikaa siihen nähden miten helppoa tapetointi ja maalaaminen on.

kodinhoitohuoneen remontti, jossa avattiin seinät ja lattiat, laitettiin lattialämmitys ja kaakelointi, maksoi 8000 euroa, mukaan lukien uusi lämminvesivaraaja. Olisi varmasti halvemmallakin saanut, en tiedä.

nyt ollaan pyydetty tarjouksia kylpyhuoneen remontista, jonka yhteydessä uusitaan myös vesiputket, niin hinnat ovat olleet sellaista 10 tuhatta euroa.

Vierailija
2444/2482 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tepidarium rakennetaan melkein kaikkiin uusiin asuntoihin.

Totta, ja painakaa tuo nimi mieleenne, jotta voitte tehdä esim. Etuovessa täsmähakuja lisäämällä hakuehtoihin "tepidarium." Ainakin itse aion ehdottomasti tehdä niin.

Oli pakko kokeilla. Haku ei antanut tulokseksi yhtäkään asuntoa koko Suomessa kun hakuvaatimuksena oli ainoastaan tepidarium :D.

Vierailija
2445/2482 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi kaudella eri suunnittelija. Essi Nador on ollut tähän mennessä paras noista tv-suunnittelijoista.

En ole paljoakaan katsonut sisustusohjelmia. Joskus aikoinaan näin muutaman osan jotakin ohjelmaa jossa Helena Karihtala oli sisustajana ja olin todella yllättynyt siitä että hän oli mielestäni loistava. MPllä oli samaan aikaan se toinen ohjelma ja en ollut silloinkaan innostunut hänen ratkaisuistaan. Valitettavasti tämä nykyajan konseptimössö hakee lähinnä viihdyttäviä persoonia.

2446/2482 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää pyörii heti uusintana? Olin innoissani katsomassa TV:tä vain todetakseni että jaa... täähän on uusinta

Samaa ihmettelin, siis prime timessa Nelosella uusintana eka jakso, wtf? 

Vierailija
2447/2482 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tepidarium rakennetaan melkein kaikkiin uusiin asuntoihin.

Totta, ja painakaa tuo nimi mieleenne, jotta voitte tehdä esim. Etuovessa täsmähakuja lisäämällä hakuehtoihin "tepidarium." Ainakin itse aion ehdottomasti tehdä niin.

Oli pakko kokeilla. Haku ei antanut tulokseksi yhtäkään asuntoa koko Suomessa kun hakuvaatimuksena oli ainoastaan tepidarium :D.

Olipa pettymys! Olin varma, että hakutoiminnot tunnistavat tepidariumin.

Vierailija
2448/2482 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä ihmeteltiin Spa-osastoa? Sellainenkö kaikilla on pääkaupunkiseudulla? Täällä pohjoisempana meillä on edelleen vanhanaikaisesti pesuhuone. Tai kylpyhuone, kummin sitä haluakaan nimittää.

Vierailija
2449/2482 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että teillä, jotka ette ole remontoineet, ei ole mitään käsitystä remonttien hinnoista. Tässä meidän viime vuosien remontteja:

Keittiön remontointi (uudet kaapit, pientä maalausta, vähäiset sähkö-/putkityöt) 24 789 €

Olohuoneen, keittiön ja eteisen tapettien poistaminen, seinien tasoitus ja maalaaminen 10 780 €

Terassin ja yläkerran pienen parvekkeen lasitus 24 000 €

Kylpyhuoneen ja saunan (12 neliötä) remonteista tarjouskilpailu menossa ja tuskin saadaan yhtään tarjousta, jossa kokonaiskustannukset jäävät alle 19 000 euron.

Kaikki remontit on kilpailutettu ja tarjouksissa on ollut eroa vain 2000 euroa

Teitä on huijattu. Meillä keittiön täysremontti ja siinä yhteydessä sähkötyötkin uusiksi ja ledvalaistus, yhteensä 8000 euroa. Oli oikea sähkömies, oikea putkimies ja oikea keittiöfirma, ei mitään ikeapaskaa

2 makuuhuoneen, olohuoneen (suuri) ja eteisen (puolet) tapetoinnit tehtiin itse, tapetit maksoivat 200 tarvikkeineen, eteisen toinen puoli maalattiin. Tarjouspyynnöt otettiin tästäkin ja saatiin 1000-2000 euron tarjouksia, jotka meistä olivat liikaa siihen nähden miten helppoa tapetointi ja maalaaminen on.

kodinhoitohuoneen remontti, jossa avattiin seinät ja lattiat, laitettiin lattialämmitys ja kaakelointi, maksoi 8000 euroa, mukaan lukien uusi lämminvesivaraaja. Olisi varmasti halvemmallakin saanut, en tiedä.

nyt ollaan pyydetty tarjouksia kylpyhuoneen remontista, jonka yhteydessä uusitaan myös vesiputket, niin hinnat ovat olleet sellaista 10 tuhatta euroa.

Meidän keittiörempassa pelkät koneet maksoi reilu 7000€, sisältäen mm. 2400€ jääkaapin ja reilun 1000€ viinikaapin. Eli Ikea-paskan (Jota ei oikeasti ole, heidän keittiöt on oikeasti hyviä) ja sun keittiönkin jälkeen on vielä muutakin.

Vierailija
2450/2482 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut vielä nähnyt tätä Viikkijaksoa, luulin että oli uusi. Mutta jaksaisko joku jakson nähnyt selittää että oliko se keittiö tehty niin että se ns. keskisaareke tms. oli tyyliin 30cm päässä ikkunasta? Sitä ei kuvattu kunnolla että olisi näkynyt, näytti niinkuin keittiön taso olisi tullut keskelle ikkunaa ja siihen jätetty outo rako. Muutenkin tää Viikin jakso oli tosi outo verrattuna myöhempiin, siis mun mielestä ne ratkaisut oli ihan paskat ja tuntu että sillä viherkasvilla peiteltiin jotain.

Vierailija
2451/2482 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava pariskunta tässä uusimmassa jaksossa, ihana tuo Antti! Niin ihanasti tuki vaimoaan, kun tämä kyynelehti entisiä lastenhuoneita. Itsekin liikuttui lopussa. Pystyi samaistumaan, kun itse ollaan aivan tuon elämänvaiheen kynnyksellä.

Vierailija
2452/2482 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatkaa kaks kertaa mikä oli kylpyhuoneessa!!?? Markon sanoin lämmin tepi!!!!!

Vierailija
2453/2482 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja arvatkaa kaks kertaa mikä oli kylpyhuoneessa!!?? Markon sanoin lämmin tepi!!!!!

Päivän naurut. Mikä pakkomielle Markolla on ”lämpimiin tepeihinsä”? 😭

Vierailija
2454/2482 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo pariskunta tuossa tämänpäiväisessä jaksossa. Mies viettää päivät (ainakin..) jossain asuntovaunussa talonsa pihalla... Melkoisen ison näköinen talo, niin jo on kumma, jos sieltä ei löydy yhtään rauhallisempaa soppea, jossa se ´mies voisi tehdä töitänsä. Ja erikoista myös, että tuollaisessa remppaojelmassa perheen äiti alkaa itkeä tihrustamaan kesken kaiken (liikuttui joistain omista puhumisistaan..).

Vierailija
2455/2482 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outo pariskunta tuossa tämänpäiväisessä jaksossa. Mies viettää päivät (ainakin..) jossain asuntovaunussa talonsa pihalla... Melkoisen ison näköinen talo, niin jo on kumma, jos sieltä ei löydy yhtään rauhallisempaa soppea, jossa se ´mies voisi tehdä töitänsä. Ja erikoista myös, että tuollaisessa remppaojelmassa perheen äiti alkaa itkeä tihrustamaan kesken kaiken (liikuttui joistain omista puhumisistaan..).

Ja miespuolisko kuolasi tuota kiinteistövälittäjä-Annea.

Vierailija
2456/2482 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tepi?? Olkkariin olisi mahtunut!

Vierailija
2457/2482 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin kaipailemaan jotain apinamaalausta tuohon olohuoneen seinälle

Vierailija
2458/2482 |