Antaako ihmiset tori.fi sivulla opiskelija-alennusta?
Oletteko saaneet tai antaneet jos ostaja on opiskelija?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Aina joku yrittää tinkiä
Tyhmä on se joka ei tarjoa 50% myyjän hinnasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joku yrittää tinkiä
Ja tyhmä on se myyjä joka tähän suostuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joku yrittää tinkiä
Näille oon aina tuplannu hinnan niin saavat sen sitten -50%
Minä olen antanut Torissa kaiken ilmaiseksi nykyään. Haluaisin antaa ne nimenomaan opiskelijoille, mutta vaikea tietää, kuka on oikeasti opiskelija. Usein ilmaista tavaraa kahmivat eläkeläiset, mikä ärsyttää, kun heillä on jo yleensä koti täynnä muutenkin, moni vanhus näköjään hamstraa.
Mitä tavaroita ap etsii parhaillaan Torista?
Eipä ole vielä tuollaista tullut vastaan, mutta monilla muilla syillä on kyllä yritetty saada alennusta, olen työtön, liikuntakyvytön, yksinhuoltaja, jostain syystä pitäisi halvemmalla saada tai ainakin pitäisi toimittaa kotiovelle.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vielä tuollaista tullut vastaan, mutta monilla muilla syillä on kyllä yritetty saada alennusta, olen työtön, liikuntakyvytön, yksinhuoltaja, jostain syystä pitäisi halvemmalla saada tai ainakin pitäisi toimittaa kotiovelle.
Mistähä jokku on keksiny että heillä on oikeus alempaan hintaan kuin muilla? Mulle on iha vatun sama vaikka olisit halvaantunu yh joka ei oo koskaan päässy töihin mutta opiskelee eläkkeellä.
En ikinä suostu maksamaan myyjän ilmoittamaa täyttä hintaa. Jos ei anna tinkiä niin pitäkööt.
Itse arvostan ihmisiä joilla pelisilmää tinkiä. Tämänlaiset henkilöt antaa kuvan, että selviää elämästä eikä päädy hyväksikäytetyksi.
Eipä ole kukaan ikinä ilmoittanut olevansa opiskelija (53 myyntiä nyt uuden systeemin aikana) ja sen takia halunnut "alennusta", mutta äärettöpän typeriä tarjouksia on kyllä tullut, tiedä sitten onko ollut kyseessä opiskelija vai vain vajaaälyinen.